«شه‌سوار» اکران می‌شود | «قیف» روی پرده سینما‌ها ابهام در سرنوشت سریال «پوکر» با سفر شهاب حسینی به آمریکا واریز هدیه روز خبرنگار ۱۴۰۳ به زودی کدام سریال‌ها در شهرک غزالی ساخته می‌شوند؟ پخش سریال «آتش و باد» از شبکه آی‌فیلم عربی ماجرای توهین به پرسپولیسی‌ها در سریال زخم‌کاری چیست؟ + ویدئو همه چیز درباره نمایش «طبقه هفتم» | مونولوگ بزرگ‌ترین چالش برای بازیگر است ناگفته‌ها و گلایه‌های فریده سپاه‌منصور، بازیگر «نون خ» کارگردان تئاتر «نبرد رستم و سهراب»: پیش‌داوری نکنیم! | این تئاتر موزیکال نیست اعلام جزئیات ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد پویانمایی ایرانی «در سایه سرو» مجوز رقابت در اسکار را دریافت کرد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ بگریز و پشت ابدیت مرگ پنهان شو گزارشی از نمایشگاه نقاشی «گوشت» در نگارخانه رادین تئاتر کودک در خراسان رضوی متولی صنفی ندارد پدرم یک کامپیوتر نبود اوهامی سخت‌تر از تیتانیوم خدا مشروطه را رحمت کند! | شاعرانی که دریغاگوی مشروطه شدند مصطفی راغب کنسرت رایگان برگزار می‌کند پایان سریال مرگبار «بازی مرکب» با انتشار فصل سوم
سرخط خبرها

پایان سریال مرگبار «بازی مرکب» با انتشار فصل سوم

  • کد خبر: ۲۴۲۸۵۴
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۶
پایان سریال مرگبار «بازی مرکب» با انتشار فصل سوم
کمپانی نتفلیکس به صورت رسمی از ساخت قسمت سوم و نهایی سریال پرطرفدار «بازی مرکب» برای عرضه در سال ۲۰۲۵ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از اعلام ۲۶ دسامبر ۲۰۲۴ (۶ دی ماه) به عنوان تاریخ عرضه قسمت دوم از سریال جذاب «بازی مرکب»، حالا کمپانی نتفلیکس به صورت رسمی از ساخت قسمت سوم و نهایی این سریال نیز خبر داده است.

قسمت نخست سریال «بازی مرکب» در سال ۲۰۲۱ عرضه شد و طرفداران را با رقابتی مرگبار آشنا کرد که بازیکنان را با وعده ۴۵.۶ میلیارد وون جایزه نقدی جذب می‌کند. پدری بد شانس به نام سونگ گی هون (لی جونگ جائه) وارد بازی می‌شود و توسط نیروهایی که خارج از درک او هستند، روبه‌رو می‌شود. یکی از گردانندگان این رقابت مردی مرموز به نام فرانت من (لی بیونگ هون) است که به مدیریت بازی کمک می‌کند.

این داستان جذاب با فصل دوم که به تازگی تاریخ انتشار آن ۲۶ دسامبر اعلام شده ادامه می‌یابد و حالا نتفلیکس رسما از ساخت فصل سوم و نهایی آن خبر داده که در آن داستان این سریال به اوج خود می‌رسد.

هوانگ دونگ هیوک کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال با تائید ساخت فصل سوم سریال «بازی مرکب» نوشت: «از اعلام تاریخ عرضه فصل دو و به اشتراک گذاشتن اخبار فصل سه و آخر سریال، بسیار هیجان‌زده هستم. "برخورد شدید بین دو جهان گی‌هون و فرانت‌من تا پایان سریال با فصل سه ادامه خواهد یافت، که سال آینده برای شما ارائه خواهد شد. فصل آخر بازی در سال ۲۰۲۵ پخش خواهد شد.»

«بازی مرکب» در سال ۲۰۲۱، رکورد پربیننده‌ترین سریال «نتفلیکس» را شکست. این سریال داستان گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی را روایت می‌کند که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند.

«بازی مرکب» همچنین به اولین سریال غیرانگلیسی زبان و اولین سریال کره‌ای تبدل شد که نامزد بهترین تیم بازیگری در یک سریال درام، در جوایز انجمن بازیگران آمریکا در ۲۰۲۲ شد. فصل اول «بازی مرکب» همچنین برنده سه جایزه گلدن گلوب از جمله بهترین سریال درام شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->