سرخط خبرها

مشهد میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی کشور

  • کد خبر: ۲۴۲۸۵۷
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱
مشهد میزبان مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی کشور
بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی سراسر کشور در مشهد برگزار می‌شود.

جواد روحانی مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با آسیب بینایی و جسمی حرکتی سراسر کشور در بخش آقایان از روز جمعه در شهر مشهد شروع شده و تا دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. در این بخش ۲۷۰ ورزشکار از ۲۰ استان و در ۴ رشته ورزشی گلبال، دوومیدانی، بوچیا و شطرنج باهم رقابت خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بخش بانوان هم از روز چهارشنبه ۱۷ مرداد تا یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ میزبان ۲۷۰ بانوی ورزشکار از ۳۲ استان کشور هستیم که مانند آقایان در ۴ رشته گلبال، دوومیدانی، بوچیا و شطرنج باهم مسابقه می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان رضوی همچنین گفت: رشته شطرنج برای تمام ورزشکاران در کلاس‌های مختلف برگزار می‌شود، اما رشته‌های گلبال و دوومیدانی برای ورزشکاران آسیب دیده بینایی و رشته بوچیا برای آسیب دیدگان جسمی حرکتی برگزار خواهد شد.

روحانی در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این تورنمنت گفت: این دوره از مسابقات را با هدف خودباوری و توانمندی ورزشکاران و نیز بالا بردن نشاط و شادابی این قشر از جامعه برگزار می‌کنیم تا ضمن بالا بردن مهارت‌های اجتماعی، استعداد‌های این عزیزان را هم برای حضور در مسابقات و عرصه‌های بین المللی شناسایی کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->