دومین حادثه دریایی در خلیج عدن یمن در ۲۴ ساعت گذشته (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) حمله موشکی گسترده حزب الله لبنان به اسرائیل | شلیک بیش از ۵۰ موشک + فیلم (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) باقری: رژیم صهیونیستی از خط قرمز بزرگ ایران عبور کرده است | پاسخ، قاطع خواهد بود تظاهرات صهیونیست‌ها باز هم به خشونت کشیده شد | دستگیری سه معترض در تل آویو + فیلم واکنش حماس به اسامی منتشرشده برای جایگزینی هنیه هشدار دفتر نتانیاهو به آمریکایی‌ها اعتراف یک رسانه عبری زبان: فهرست شرکت‌های لغو کننده پرواز به تل‌آویو طولانی تر می‌شود خدمت سربازی مشمولان غایب بالای ۸ سال خدمت در قالب «طرح انصار» انجام می‌شود رایزنی تلفنی سرپرست وزارت خارجه ایران با وزیر خارجه مصر ادعای اوکراین درباره حمله به پایگاه هوایی «مروزوفسک» در روسیه حمله حزب‌الله لبنان به ۲ شهرک و ۲ موضع نظامی صهیونیستی (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) یک شهید و ۶ مجروح در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان سفر بی‌ثمر هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به قاهره اختلاف هریس و ترامپ بر سر برگزاری مناظره تلویزیونی انهدام بالن جاسوسی آمریکایی در سوریه بالگرد‌های نظامی آمریکایی در پی طوفان کوبنده آسیب دیدند واکنش حماس به جنایت جدید اسرائیل در مدرسه‌ محل اسکان آوارگان غزه انفجار در تاسیسات دفاعی صربستان (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) شرایط دریافت کارت پایان خدمت برای سربازان غایب بالای هشت سال تظاهرات گسترده حمایت از فلسطین در ۶ کشور اروپایی (۱۳ مرداد ۱۴۰۳) وقوع حادثه دریایی جدید در جنوب غرب عدن یمن (۱۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سفر بی‌ثمر هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به قاهره

  • کد خبر: ۲۴۲۹۰۸
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵
سفر بی‌ثمر هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به قاهره
منابع رسانه‌ای از سفر بی‌نتیجه هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی به قاهره و بازگشت زودهنگام آن به دلیل اختلافات میان مقامات این رژیم پرده برداشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت گزارش داد، هیات مذاکره کننده رژیم صهیونیستی که به قاهره سفر کرده بود، به خاطر اختلافات با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم بدون هیچ نتیجه‌ای به اراضی اشغالی بازگشته است.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که مذاکرات این هیات در قاهره بر حل و فصل پرونده محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح متمرکز بود.

روزنامه صهیونیستی «معاریو» صبح امروز اعلام کرده بود: دیوید بارنیا رئیس موساد و رونین بار رئیس شاباک در راستای رایزنی درمورد توافق تبادل اسرا امروز شنبه وارد مصر شدند.

در همین پیوند، پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» گزارش داد که این دو مقام صهیونیست با عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات مصر و دیگر مسئولان امنیتی این کشور درمورد مسائل امنیتی در محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح واقع جنوب نوار غزه گفتگو خواهند کرد.

پیش از این، روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» به نقل از برخی اعضای تیم مذاکرات رژیم صهیونیستی نوشت که برآورد‌های سران سرویس‌های امنیتی رژیم اسرائیل حاکی از آن است که نتانیاهو هیچ تصمیمی برای امضای توافق مبادله اسرا ندارد.

هاآرتص روز پنجشنبه (۱۱ مردادماه) نیز اعلام کرد که ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس توافق مبادله اسیران را به خطر می‌اندازد. در این مرحله ترور هنیه ضرورتی نداشت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->