معاون وزیر خارجه روسیه: در هماهنگی با آمریکا از تشدید تنش در اوکراین جلوگیری شد رئیس قوه قضائیه: جنایت های رژیم صهیونیستی با حمایت دولت های غربی و سکوت جوامع جهانی در حال انجام است ضریب سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری در برنامه هفتم تغییری نکرده است طائب: اسرائیل با سناریوهای غافل‌گیرانه جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد مقاومت فلسطین سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار داد آیا دستگیری فرمانده یگان‌های ویژه فراجا صحت دارد؟ نگرانی شهرداری غزه از افزایش بیماری‌ها به دلیل انباشت زباله درخواست ده‌ها سناتور جمهوری‌خواه از بایدن: تحریم تسلیحاتی علیه تل‌آویو را بردارید رسانه آمریکایی: تشدید تنش میان بایدن و نتانیاهو پس از ترور شهید هنیه یک رسانه عبری: ۱۰ هزار نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه کشته و زخمی شدند عصبانیت قطر از رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید هنیه دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه: تحمیل الگوهای حقوق بشر غربی به جهان، اقدامی مزوّرانه است وزیر خارجه اردن وارد تهران شد | دیدار و گفتگو با سرپرست وزارت خارجه ایران خانواده‌های شهیدان هنیه و امیرعبداللهیان جایزه حقوق بشر اسلامی را دریافت کردند محمد جواد ظریف گزارش اولین روز کاری اش در دولت چهاردهم را ارائه کرد مسئولان سپاه قدس و وزارت اطلاعات برای بررسی ابعاد ترور شهید اسماعیل هنیه به مجلس می‌روند عملیات ضدصهیونیستی در قلب تل‌آویو + عکس مجری عملیات امروز + فیلم رئیس گروه ۷ از ایران برای کمک به کاهش تنش در منطقه درخواست کمک کرد جو بایدن از ایران خواست در پاسخ به ترور هنیه خویشتن‌داری کند فرمانده سنتکام وارد خاورمیانه شد ابقای چمران در سمت ریاست شورای شهر تهران
سرخط خبرها

رئیس مجلس: نیرو‌های نظامی ما درس تاریخی به تروریسم و حامی اصلی آن خواهند داد

  • کد خبر: ۲۴۲۹۷۰
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۱
رئیس مجلس: نیرو‌های نظامی ما درس تاریخی به تروریسم و حامی اصلی آن خواهند داد
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی خواستار واکنشی بازدارنده با حفظ منافع ملی برای خون‌خواهی در شأن مهمان عزیزمان شهید اسماعیل هنیه است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: طعم شیرین پیروزی مردم سالاری دینی که در مراسم تحلیف رئیس جمهور متبلور شد با شهادت فرماندهان عملیاتی و سیاسی محور مقاومت به تلخی گرایید مخصوصا یکی از شهیدان یعنی شهید اسماعیل هنیه که مهمان عزیز ما بود. این شهید در خانه ما به شهادت رسید و بدون تردید با پاسخ کوبنده و هوشمندانه جمهوری اسلامی کام ملت ایران و نیرو‌های مقاومت و آزادی‌خواهان جهان شیرین می‌شود.

وی ادامه داد: این رژیم و کشور حامی آن یعنی آمریکا از اقدام خود پشیمان شده و مجبور می‌شود نظام محاسباتی خود را اصلاح کند تا دیگر دچار چنین اشتباهی نشود. هرگز نباید فراموش کنیم بعد از عملیات طوفان‌الاقصی عناصر اصلی رژیم صهیونیستی از هم فروپاشید و آغازی بر پایان این رژیم منحوس کلید خورد.

قالیباف اظهار کرد: با توجه به شکست کامل رژیم صهیونیستی در رسیدن به اهداف خود این غده سرطانی در آستانه نابودی است و با ترور‌های منفعلانه می‌خواهد خود را پیروز جلوه دهد، اما باید بداند که این عملیات نتیجه‌ای جز شکست قطعی برای این رژیم نخواهد داشت.

رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی خواستار واکنشی بازدارنده با حفظ منافع ملی برای خون‌خواهی در شأن این مهمان عزیز است و از هرگونه تصمیم‌گیری در خصوص زمان و چگونگی پاسخ به این تعرض حمایت کامل می‌کند. ایران اسلامی پس از انقلاب اسلامی روزی نبوده و ان‌شاالله نخواهد بود که تعرض به مرز‌های خود را بی‌پاسخ بگذارد. نیرو‌های مقتدر نظامی ما با توکل بر خداوند و پشتوانه مردمی درسی تاریخی به دشمن تروریسم و حامی اصلی آن یعنی آمریکا خواهند داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: فرارسیدن روز حقوق بشر اسلامی را تبریک می‌گویم. امروز فلسطین نمادی برای همه ما است برخی از سیاستمداران غربی که مدعی حقوق بشر هستند در کنار کشتار کودکان فلسطین و نسل‌کشی در غزه و سرکوب مردم بی‌گناه در برابر جنایتکار تاریخ معاصر ایستاده و آن را تشویق می‌کند ملت‌های جهان باید دست به دست هم دهند تا با دفاع از مردم مظلوم فلسطین در برابر دولتمردان غربی که با هم یکپارچه شدند بایستند.

قالیباف گفت: فرارسیدن سالروز صدور فرمان مشروعیت را گرامی می‌داریم این روز، روز تاریخی برای ملت ایران بوده و آغاز مردم سالاری در کشور ما است که با پیروزی انقلاب اسلامی به نتیجه نهایی رسید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->