«شه‌سوار» اکران می‌شود | «قیف» روی پرده سینما‌ها ابهام در سرنوشت سریال «پوکر» با سفر شهاب حسینی به آمریکا واریز هدیه روز خبرنگار ۱۴۰۳ به زودی کدام سریال‌ها در شهرک غزالی ساخته می‌شوند؟ پخش سریال «آتش و باد» از شبکه آی‌فیلم عربی ماجرای توهین به پرسپولیسی‌ها در سریال زخم‌کاری چیست؟ + ویدئو همه چیز درباره نمایش «طبقه هفتم» | مونولوگ بزرگ‌ترین چالش برای بازیگر است ناگفته‌ها و گلایه‌های فریده سپاه‌منصور، بازیگر «نون خ» کارگردان تئاتر «نبرد رستم و سهراب»: پیش‌داوری نکنیم! | این تئاتر موزیکال نیست اعلام جزئیات ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد پویانمایی ایرانی «در سایه سرو» مجوز رقابت در اسکار را دریافت کرد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ بگریز و پشت ابدیت مرگ پنهان شو گزارشی از نمایشگاه نقاشی «گوشت» در نگارخانه رادین تئاتر کودک در خراسان رضوی متولی صنفی ندارد پدرم یک کامپیوتر نبود اوهامی سخت‌تر از تیتانیوم خدا مشروطه را رحمت کند! | شاعرانی که دریغاگوی مشروطه شدند مصطفی راغب کنسرت رایگان برگزار می‌کند پایان سریال مرگبار «بازی مرکب» با انتشار فصل سوم
سرخط خبرها

ناگفته‌ها و گلایه‌های فریده سپاه‌منصور، بازیگر «نون خ»

  • کد خبر: ۲۴۳۰۱۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
ناگفته‌ها و گلایه‌های فریده سپاه‌منصور، بازیگر «نون خ»
بازیگر فیلم سینمایی «یک جمعیت قابل کنترل» یکی از مشکلات مهم بازیگران پیشکسوت را خانه‌نشین شدن دانست و گفت: نه نقش‌های اصلی برای آنها نوشته و به آنها سپرده و نه از آنها برای حضور در کار‌ها دعوت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، فریده سپاه‌منصور که این روز‌ها فیلم «یک جمعیت قابل کنترل» را بر پرده سینما‌ها دارد با اشاره به ویژگی‌های نقشی که در این فیلم سینمایی ایفا می‌کند، عنوان کرد: این فیلم برگرفته از زندگی خیلی از خانواده‌های امروزی است که از دور بسیار گرم و صمیمی به نظر می‌رسند، اما با نزدیک شدن به آنها متوجه می‌شویم چقدر از هم دور هستند. به قول معروف دوستی شان با هم، دوستی خاله خرسه است! من در این فیلم نقش مادربزرگی را بازی می‌کنم که دچار فراموشی شده. با این وجود آرزوی قدیمی اش را همچنان در خاطر دارد و به دنبال برآورده کردن آن آرزو است. البته انجام این آرزو همراه با همسرش بوده که هرچند همسرش از دنیا رفته، اما دوست دارد خودش به آن آرزو برسد.

وی تاکید کرد: بعد از بازی در فیلم «یک جمعیت قابل کنترل» دو پیشنهاد دیگر هم داشتم که نقش‌هایی بودند از کسانی که آلزایمر دارند. البته الزاما تمام کاراکتر‌هایی که آلزایمر دارند شبیه به هم نیستند و هر شخصیتی، داستان خود را دارد؛ بنابراین در صورتی‌که فیلمنامه و پیام فیلم را دوست داشته باشم، باز هم بازی در نقش کسی که آلزایمر دارد را قبول می‌کنم.

ناگفته‌ها و گلایه‌های سپیده سپاه‌منصور، بازیگر نون خ

سپاه‌منصور گفت: امروز از بسیاری از بازیگرانی که سال‌ها در عرصه تصویر درخشیده‌اند و نشان داده‌اند بازیگران توانمندی هستند، به اندازه‌ای که شایسته است استفاده نمی‌شود، جوانگرایی در تولیدات آثار سینمایی و تلویزیونی موجی است که از مدت ها پیش راه افتاده و در این راستا بعضی جوانان هم توانسته اند توانایی هایشان را به اثبات برسانند.

وی افزود: این اتفاق بسیار خوبی است، اما آثار تصویری ما برگرفته از فرهنگ ما است و در فرهنگ ما نقش پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و کلا سالمندان در خانواده ها بسیار پررنگ است. ما خانواده‌محور هستیم و مثل غربی‌ها ازهم‌گسیخته نیستیم. در چنین فرهنگی خیلی جالب است که نقش پدربزرگ و مادربزرگ در آثار تصویری تا این اندازه محو است. فیلمنامه نویسان باید نقش خانواده را در آثار پررنگ کنند تا به این واسطه بازیگران پیشکسوت بتوانند در آنها حضور پیدا کنند، اما متاسفانه نویسندگان و فیلمسازان اصلا دغدغه چنین کاری را ندارند. نه نقش های اصلی به پیشکسوتان در آثار هنری سپرده و نه داستانی با محوریت این گروه سنی ساخته می شود و نه در کارها از آنها برای حضور دعوت به عمل می آید.

منبع: همشهری‌آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->