وزیر خارجه اردن: برای انتقال پیام اسرائیل به ایران نیامدم واکنش ایران به جنایت جدید اسرائیل در بمباران ۲ مدرسه لحظه جنایت وحشیانه صهیونیست‌ها | ۳۰شهید در بمباران دو مدرسه در غزه + فیلم (۱۴ مرداد ۱۴۰۳) ترکیه: اسرائیل در غزه مرتکب جنایت علیه بشریت شده است همسر کامالا هریس به خیانت اعتراف کرد ادعای سفر هیئت آمریکایی به تهران از سوی کاخ سفید رد شد عربستان از شهروندانش خواست فوراً خاک لبنان را ترک کنند وزیر خارجه اردن با باقری در تهران دیدار کرد آیا ادارات اصفهان چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ معاون وزیر خارجه روسیه: در هماهنگی با آمریکا از تشدید تنش در اوکراین جلوگیری شد رئیس قوه قضائیه: جنایت های رژیم صهیونیستی با حمایت دولت های غربی و سکوت جوامع جهانی در حال انجام است ضریب سخت و زیان آور بودن شغل خبرنگاری در برنامه هفتم تغییری نکرده است طائب: اسرائیل با سناریوهای غافل‌گیرانه جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد مقاومت فلسطین سرزمین‌های اشغالی را با موشک هدف قرار داد آیا دستگیری فرمانده یگان‌های ویژه فراجا صحت دارد؟ نگرانی شهرداری غزه از افزایش بیماری‌ها به دلیل انباشت زباله درخواست ده‌ها سناتور جمهوری‌خواه از بایدن: تحریم تسلیحاتی علیه تل‌آویو را بردارید رسانه آمریکایی: تشدید تنش میان بایدن و نتانیاهو پس از ترور شهید هنیه یک رسانه عبری: ۱۰ هزار نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه کشته و زخمی شدند عصبانیت قطر از رژیم صهیونیستی در پی ترور شهید هنیه دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه: تحمیل الگوهای حقوق بشر غربی به جهان، اقدامی مزوّرانه است
سرخط خبرها

طائب: اسرائیل با سناریوهای غافل‌گیرانه جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد

  • کد خبر: ۲۴۳۰۴۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
طائب: اسرائیل با سناریوهای غافل‌گیرانه جمهوری اسلامی ایران روبرو خواهد شد
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل با سناریوهایی جدید و غافل‌گیرانه جمهوری اسلامی ایران و البته در زمان مناسب برای جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی و توانمندسازی اساتید بسیجی و اعضای شورای بسیج اساتید کشور که امروز (۱۴ مردادماه) در مشهد برگزار شد، در سخنانی در تحلیل انتخابات ریاست جمهوری و تاثیر آن بر شرایط داخلی و بین المللی، در ابتدا به تبیین وضعیت کشور در صحنه داخلی و بین‌المللی پرداخت و در این مسیر، به تحلیل تفصیلی حرکت ایالات متحده آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و جمهوری اسلامی ایران که در افق ۲۰۳۰ با یکدیگر در رقابت هستند، پرداخت و گفت: با تثبیت انقلاب اسلامی، آمریکا از ابتدای سال ۲۰۰۰ در خصوص افتادن خود در سراشیبی افول اعلام نگرانی کرد و به فکر تغییر خود و جهان افتاد. اما اکنون پس از گذشت ۲۴ سال و در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، اوضاع نابسامان سیاسی و اقتصادی را در این کشور می‌بینیم.

وی در ادامه به وضعیت حال حاضر در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرد و افزود: عملیات طوفان‌الاقصی اوج شکست اسرائیل بود که موجب شد هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا شکسته شود. این عملیات علاوه بر شتاب دادن به فروپاشی اسرائیل، بر روند تحولات جهانی و منطقه‌ای جبهه استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی ایران نیز موثر بود.

طائب خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل برای ارائه تصویری جدید از خود، نیاز دارد با لبنان وارد جنگ شود. ضمن این که در دستور قرار گرفتن ترور سران حماس و حزب‌الله نیز با همین هدف و نیز برای ایجاد جنگ منطقه‌ای است.

وی در ادامه به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: هدف از عملیات وعده صادق این بود که نشان دهد ایران می‌تواند از خاک خود به اراضی اشغالی موشک شلیک کند.

رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز اسرائیل در وضعیتی قرار دارد که حتی نمی‌تواند ابعاد پاسخ احتمالی ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه را پیش‌بینی کند. از همین رو، با سناریو‌هایی جدید و غافل‌گیرانه جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب برای جمهوری اسلامی روبرو خواهد شد.

وی افزود: امروز حتی هر ۲ جناح رژیم صهیونیستی می‌گویند رژیم اسراییل ۸۰ سالگی خود را نخواهد دید.

طائب در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین وضعیت فعلی ایران پرداخت و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با گذر از مراحل تشکیل و تثبیت و تبدیل شدن به قدرت منطقه‌ای، پرقدرت در مسیر تشکیل تمدن اسلامی و زمینه‌سازی ظهور منجی در حال حرکت است، در حالی که آمریکا زوال ایران را پیش‌بینی کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->