آموزش؛ حلقه مفقوده رابطه انسان و رسانه «شه‌سوار» اکران می‌شود | «قیف» روی پرده سینما‌ها ابهام در سرنوشت سریال «پوکر» با سفر شهاب حسینی به آمریکا واریز هدیه روز خبرنگار ۱۴۰۳ به زودی کدام سریال‌ها در شهرک غزالی ساخته می‌شوند؟ پخش سریال «آتش و باد» از شبکه آی‌فیلم عربی ماجرای توهین به پرسپولیسی‌ها در سریال زخم‌کاری چیست؟ + ویدئو همه چیز درباره نمایش «طبقه هفتم» | مونولوگ بزرگ‌ترین چالش برای بازیگر است ناگفته‌ها و گلایه‌های فریده سپاه‌منصور، بازیگر «نون خ» کارگردان تئاتر «نبرد رستم و سهراب»: پیش‌داوری نکنیم! | این تئاتر موزیکال نیست اعلام جزئیات ششمین جشنواره ملی موسیقی امیرجاهد پویانمایی ایرانی «در سایه سرو» مجوز رقابت در اسکار را دریافت کرد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ بگریز و پشت ابدیت مرگ پنهان شو گزارشی از نمایشگاه نقاشی «گوشت» در نگارخانه رادین تئاتر کودک در خراسان رضوی متولی صنفی ندارد پدرم یک کامپیوتر نبود اوهامی سخت‌تر از تیتانیوم خدا مشروطه را رحمت کند! | شاعرانی که دریغاگوی مشروطه شدند
سرخط خبرها

پخش سریال «آتش و باد» از شبکه آی‌فیلم عربی

  • کد خبر: ۲۴۳۰۷۰
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
پخش سریال «آتش و باد» از شبکه آی‌فیلم عربی
مجموعه تلویزیونی تاریخی «آتش و باد» در کشور توسط هنرمندان سوری در دست زبان‌گردانی است و از شبکه آی‌فیلم عربی پخش خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، «آتش و باد» مجموعه‌ای ۶۰ قسمتی به تهیه‌کنندگی حسن نجاریان و کارگردانی مجتبی راعی در سوریه در حال زبان‌گردانی است و تاکنون بیش از نیمی از کار زبان‌گردانی و افکت‌گذاری آن به پایان رسیده است.

به دلیل گونه (ژانر) تاریخی این سریال تصمیم گرفته شد که به لهجه فصیح زبان‌گردانی شود و هنرمندان برجسته‌ای همچون جمال نصار، مأمون الرفاعی، آسیمه یوسف، عباس الحاوی، محمد دباغ، احمد عید، مهجه الشیخ، مریم عبدالعزیز و... صداپیشه‌های این اثر هستند.

«آتش و باد» روایتی در دل تاریخ است که در آن عشق، آتش خشم را شعله‌ور می‌کند. این سریال با یک جنگ بزرگ ادامه پیدا می‌کند و هم‌زمان نگاهی به فرازوفرود‌های تاریخی ایران در عصر مشروطه دارد.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، نادر فلاح، لیلا اوتادی، فرخ نعمتی، قاسم زارع، لاله اسکندری، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک میرزایی و ... ازجمله بازیگران این سریال هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->