نتیجه و ویدئو بازی مهدی محسن‌نژاد برابر حریف ژاپنی در یک چهارم نهایی کشتی فرنگی المپیک (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | محسن‌نژاد حریف فومیتا نشد نتیجه و ویدئو بازی امین میرزازاده برابر لوپز کوبایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | زور میرزازاده به لوپز نرسید نتیجه و ویدئو بازی مهدی محسن‌نژاد مقابل حریف الجزایر در کشتی فرنگی المپیک پاریس (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | برد ۲ دقیقه‌ای محسن‌نژاد! پرسپولیس اسپانسر جدید رو می‌کند گوهری پول داد تا جدا شود اخراج ورزشکار پاراگوئه از المپیک نتیجه و ویدئو بازی امین میرزازاده مقابل حریف آمریکایی در کشتی فرنگی المپیک پاریس (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) | فینال زودرس لوپز و میرزازاده برنامه‌های ویژه رئال مادرید برای آلفونسو دیویس مهاجم استقلال به گل گهر پیوست + عکس حمایت مهاجم سابق پرسپولیس از تفتیان + عکس ویلیامز و بارسلونا در بن بست رابطه جلالی و نکونام دوباره خراب شد حسین نژاد لژیونر جدید فوتبال ایران بوناونتورا، ستاره جدید الشباب عربستان + عکس تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در لیگ نخبگان | ورود طوفان زرد به آسیا حرکت جالب قهرمان المپیک + عکس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مهدی محسن نژاد و امین میرزازاده پخش زنده بازی‌های روز دهم المپیک پاریس (دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی
سرخط خبرها

رابطه جلالی و نکونام دوباره خراب شد

  • کد خبر: ۲۴۳۲۸۵
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
رابطه جلالی و نکونام دوباره خراب شد
جواد نکونام از رفتار‌های مدافع ملی پوش تیمش شاکی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، استقلالی‌ها با فرض این موضوع که ابوالفضل جلالی برای گذراندن خدمت سربازی به ملوان می‌رود، میلاد زکی پور را به خدمت گرفتند ولی مشکل مشمولیت جلالی حل شد تا جواد نکونام اکنون دو مدافع چپ سطح بالا در اختیار داشته باشد. اما هرچقدر این موضوع برای سرمربی استقلال شیرین باشد، مشکلات خاص خودش را هم دارد و هنوز فصل شروع نشده، حاشیه جدیدی از اردوی آبی پوشان مخابره شده است.

از آنجایی که جلالی کمی دیرتر به تمرینات اضافه شد، نکو در کار‌های ترکیبی و بازی‌های دوستانه روی زکی پور به عنوان بازیکن اصلی حساب کرد تا مدافع فصل گذشته‌اش به آمادگی کامل برسد. اما آقای پاس گل استقلالی‌ها که انتظار این برخورد را نداشته، چند مرحله تمرینات تیم را به بهانه مصدومیت از ناحیه کشاله ترک می‌کند تا از پای خود MRI بگیرد. این رفتار جلالی خشم سرمربی استقلال را در پی داشته و او به مدافع ملی پوش تیمش اولتیماتوم داده درصورتی که بخواهد از تمرینات سر باز بزند، او را در فهرست فروش قرار می‌دهد. نکونام حتی موضوع را با سمیعی هم مطرح کرده تا نشان دهد برای برقراری دیسیپلین در جو تیم با کسی شوخی ندارد. اکنون توپ در زمین جلالی است که با تداوم بر رفتارهایش، نارضایتی خود را نشان دهد یا اینکه بجنگد و به ترکیب اصلی بازگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->