سرعت شارژ ردمی نوت ۱۴ از نسل قبلی بهتر می‌شود ایرانسل هم بسته اینترنت رایگان را برای خبرنگاران فعال کرد کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (چهارشنبه، ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) اختلال در پیام‌رسان «بله» + دلیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) آیا اسپاتیفای رفع فیلتر شده است؟ (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) | واکنش دبیر شورای عالی فضای مجازی ربات انسان‌نمای Figure ۰۲ معرفی شد + ویدئو کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر آذری جهرمی: فیلترینگ باعث کاهش رشد اقتصاد دیجیتال شده است راهنمای دریافت کلید در سه مینی گیم جدید همسترکامبت + دانلود اندروید و IOS چین برای رقابت با استارلینک اولین ماهواره‌های منظومه ماهواره‌ای‌اش را به فضا پرتاب کرد معرفی بازی Casting Away - Survival + دانلود اندروید و IOS دلیل ریزش سنگین قیمت بیت‌کوین (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) شکایت جدید ایلان ماسک علیه OpenAI و سم آلتمن (۱۵ مرداد ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین تبلت‌ها در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۴ کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (سه‌شنبه، ۱۶ مرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همسترکامبت (سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳) + راهنمای کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر راهنمای استفاده از بسته‌های رومینگ همراه اول برای اربعین ۱۴۰۳ + روش فعال‌سازی رویداد روز ملی فناوری اطلاعات فردا (۱۶ مردادماه) برگزار می‌شود + محورهای رویداد راهنمای استفاده از بسته‌های رومینگ ایرانسل برای ایام اربعین ۱۴۰۳ + روش فعالسازی کارت‌های امروز راکی ربیت + پاسخ انیگما جدید (دوشنبه، ۱۵ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

معرفی بازی Casting Away - Survival + دانلود اندروید و IOS

  • کد خبر: ۲۴۳۵۳۳
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
معرفی بازی Casting Away - Survival + دانلود اندروید و IOS
بازی «بازمانده - بقا» (Casting Away - Survival) از بازی‌های حال‌خوب‌کن است که شما را به آرامش می‌رساند.

به گزارش شهرآرانیوز، بازی بدون چالش و آرام از بازی‌هایی است که در مواقعی که حس و حال بازی‌های خشن و پر چالش را ندارید، باید به سراغشان بروید.

بازی Casting Away - Survival، از بازی‌های سبک بقاست که در آن برای زنده‌ماندن، خانه خود را می‌سازید، ماهیگیری می‌کنید و از حیوانات خود نگه‌داری می‌کنید. این بازی را که در گوگل پلی نمره ۴ از ۵ گرفته استودیو بازی‌سازی Nexelon inc منتشر کرده است.

در این بازی شما در نقش مردی هستید که با هواپیما به تعطیلات می‌رود اما هواپیمایش در آسمان به علت رعدوبرق و باران سقوط می‌کنید؛ حالا تنها بازمانده این هواپیما شما هستید و خود را تنها در جزیره‌ای متروکه می‌یابید که باید خود را آماده کنید تا هرطور شده زنده بمانید. برای زنده‌ماندن مشغول ماهیگیری در عمق‌های متفاوت دریا می‌شوید. ماهیگیری در این بازی بسیار ساده است که تلفیقش با موزیک آرامش‌بخش و صدای موج‌ها که به صورت AMSR به گوشتان می‌رسد، شما را از محیط بازی‌های متشنج دور و آرام می‌کند.

ویژگی‌های بازی Casting Away - Survival

  • موزیک آرامش‌بخش و AMSR
  • ماهیگیری در دل دریا
  • مناظر زیبا
  • با تعویض سیستم خود، امکان بازیابی مجدد وجود دارد
  • تنوع ماهی‌های بامزه و زیبا


لینک دانلود بازی Casting Away - Survival

معرفی بازی Casting Away - Survival + دانلود اندروید و IOS

معرفی بازی Casting Away - Survival + دانلود اندروید و IOS

معرفی بازی Casting Away - Survival + دانلود اندروید و IOS

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->