سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضد ایرانی در خصوص اتهامات پاکستانی متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) بیانیه حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی آیا ادارات شیراز و استان فارس فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ یحیی سنوار کیست؟ تغییر در ساعت کار ادارات ایلام از فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) یحیی سنوار جانشین شهید هنیه شد شروط پزشکیان برای واگذاری مسئولیت در دولت چهاردهم رایزنی «بایدن» و امیر قطر درباره آخرین تحولات نوار غزه تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اراک و مرکزی در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه وزیر کشور: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است تعلیق مذاکرات حماس با رژیم صهیونیستی پس از ترور شهید هنیه تلاش اوکراین برای ساخت موشک‌ | ۱۰۰نظامی اوکراینی در مرز روسیه زمین‌گیر شدند ادعای اوکراین درباره انهدام ۱۹ موشک و پهپاد روسی سیدحسن نصرالله: پاسخ ما قطعی است انتخاب رئیس دفتر سیاسی جدید حماس تکذیب شد هریس معاون خود را انتخاب کرد
سرخط خبرها

تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه

  • کد خبر: ۲۴۳۶۳۰
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۷
تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه
سران مصر و اردن در تماسی تلفنی بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه تاکید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، «عبدالله دوم» پادشاه اردن و «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر در تماسی تلفنی بر لزوم تلاش حداکثری برای کاهش تنش در منطقه و رسیدن به آرامش تاکید کردند.

در این تماس بر اهمیت دستیابی به آتش‌بس فوری و دائمی در غزه و پایان دادن به فاجعه انسانی در نوار غزه تاکید شد.

سران دو کشور همچنین بر ضرورت ایجاد یک افق سیاسی برای دستیابی به صلحی عادلانه و همه جانبه بر اساس راه حل دو دولتی که ضامن ایجاد یک کشور مستقل فلسطینی است، تاکید کردند.

این تماس تلفنی در شرایطی انجام شده است که منطقه در نتیجه اقدامات رژیم صهیونیستی در آستانه تشدید گسترده تنش قرار دارد.

رژیم صهیونیستی با شعله‌ور کردن آتش جنگ در منطقه، رئیس دفتر سیاسی حماس را که برای مراسم تحلیف «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور ایران به تهران آمده بود، به شهادت رساند. اکنون این مساله نگرانی صهیونیست‌ها را از واکنش ایران به چنین اقدام تروریستی برانگیخته است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->