آمریکا: یک پهپاد و ۲ موشک بالستیک انصارالله یمن را منهدم کردیم باقری: سکوت برخی کشورهای اروپایی سبب گستاخی رژیم صهیونیستی می‌شود بیانیه جهاد اسلامی فلسطین به انتخاب یحیی سنوار باقری: با پاسخ قاطع خود با عامل ناامنی در منطقه مقابله خواهیم کرد بیانیه حزب‌الله لبنان پس از انتخاب یحیی سنوار اعتراض روسیه به رفتارهای اسرائیل در نشست‌های شورای امنیت سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضد ایرانی در خصوص اتهامات پاکستانی متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) بیانیه حماس پس از انتخاب یحیی سنوار به عنوان رئیس دفتر سیاسی آیا ادارات شیراز و استان فارس فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ یحیی سنوار کیست؟ تغییر در ساعت کار ادارات ایلام از فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳) یحیی سنوار جانشین شهید هنیه شد شروط پزشکیان برای واگذاری مسئولیت در دولت چهاردهم رایزنی «بایدن» و امیر قطر درباره آخرین تحولات نوار غزه تعطیلی و تغییر ساعت کاری ادارات اراک و مرکزی در روز چهارشنبه و پنجشنبه (۱۷ و ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) تاکید سران مصر و اردن بر ضرورت برقراری آرامش در منطقه وزیر کشور: خونخواهان اسماعیل هنیه جبهه مقاومت است
سرخط خبرها

حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۳۶۴۹
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳
حمله حزب‌الله به مقر پدافند هوایی اسرائیل (۱۶ مرداد ۱۴۰۳)
حزب‌الله لبنان از هدف قرار دادن مقر پدافند هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی در تازه‌ترین عملیات خود خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: مقر پدافند هوایی و موشکی در پادگان «کیلع» را با ده‌ها موشک کاتیوشا بمباران کردیم.

شبکا الجزیره نیز گزارش داد ده‌ها موشک از جنوب لبنان به سمت منطقه «اصبع الجلیل» و «الجلیل علیا» شلیک شد.

همزمان شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد: ۶ نظامی اسرائیلی در نتیجه سقوط پهپاد از لبنان به سمت الجلیل غربی مجروح شدند.

با توجه به ترس گسترده رژیم اشغالگر اسرائیل و نگرانی مداوم این رژیم از پاسخ ایران و حزب الله لبنان، روزنامه صهیونیستی «معاریو» از آمادگی رژیم اسرائیل برای تلاش جهت مقابله با نفوذ احتمالی رزمندگان حزب‌الله از مرز به شمال سرزمین اشغالی فلسطین خبر داد و به نقل از منابع امنیتی صهیونیست، نوشت: «چشم ما به زمین و نه به آسمان است. ما برای تلاش‌های نفوذ [رزمندگان مقاومت لبنان] و سناریوهای غیرمنتظره آماده می‌شویم».

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس که برای حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری دکتر مسعود پزشکیان به تهران آمده بود، بامداد روز چهارشنبه ۱۰ مرداد به شهادت رسید.

فواد شکر از فرماندهان برجسته حزب الله لبنان نیز یک روز قبل در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به جنوب این کشور ترور شد و به شهادت رسید.

در پی شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، مقامات و مسئولان ارشد محور مقاومت اعلام کردند که انتقام خون این شهیدان فرمانده را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.

در همین راستا، «عمیکام نورکین» فرمانده سابق نیروی هوایی هشدار داد: حزب‌الله ۱۵۰ هزار موشک در اختیار دارد که از این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ فروند قادر به رسیدن به عمق خاک ما و یک هزار و ۵۰۰ فروند نقطه زن هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->