نتیجه و ویدئو بازی علیرضا مهمدی برابر حریف کلمبیایی در کشتی فرنگی المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | صعود به یک چهارم نهایی سمیعی: امیدواریم مسئولین مشهد با ما همکاری کنند نتیجه و ویدئو بازی علی آقامیرزایی در کایاک هزارمتر المپیک (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | قایق ایران به فینال نرسید تاج: بازی سپاهان و شباب الاهلی مایه آبروریزی شد بازگشت نیمار در هاله‌ای از ابهام رفیق طارمی در تیررس یوونتوس پخش زنده بازی‌های کشتی گیران ایران در المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تاریخ و ساعت مسابقه فرنگی کاران پخش زنده بازی‌های روز دوازدهم المپیک پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی سپاهان به دنبال فرار از خانه تاریخ سازی دورانت در بسکتبال برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته پخش زنده بازی دوستانه رئال مادرید و چلسی (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ستاره در سبد پرسپولیس| یحیی تصمیم گرفت و سرخپوش شد پشت پرده بازی دوستانه پرسپولیس با تیم آماتور گاریدو خواسته سرخپوشان را اجرا کرد اراک میزبانی احتمالی پرسپولیس و ذوب آهن استقلال در قزوین میزبان است؟ سپاهان به توافقش با آلومینیوم عمل نکرد! نتیجه و ویدئو کشتی امین میرزازاده در دیدار رده بندی وزن۱۳۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| بالاخره مدال گرفتیم! نتیجه و ویدئو کشتی مهدی محسن‌نژاد در رده بندی وزن ۶۰ کیلوگرم فرنگی المپیک پاریس| شکست و تمام نتیجه و ویدئو خلاصه بازی سپاهان و الشباب در لیگ نخبگان آسیا+ فیلم گل‌ها(۱۶ مرداد ۱۴۰۳)| چه شکست تلخی
سرخط خبرها

برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته

  • کد خبر: ۲۴۳۶۸۲
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
برنامه بازی‌های روز دوازدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته
۶ ورزشکار ایرانی در دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به مصاف رقبا خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در دوازدهمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس (چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳) ۶ ورزشکار در ۳ رشته به رقابت خواهند پرداخت.

کشتی
علیرضا مهمدی نماینده وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران از ساعت ۱۳:۱۵ در دور نخست با مونوز از کلمبیا پیکار می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده علی چنگیز قهرمان جهان از ترکیه و کولینیچ از لهستان می‌رود.

سعید اسماعیلی، نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران از ساعت ۱۳:۴۵ در دور نخست به مصاف اسحاق قایو از الجزایر کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با برنده دیدار میان کیوتارو سوگابه از ژاپن و لوئیس اورتا سانچز قهرمان جهان و المپیک از کوبا کشتی خواهد گرفت.

محمدهادی ساروی، نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در فینال به مصاف آرتور الکسانیان از ارمنستان خواهد رفت.

قایقرانی

علی آقا میرزایی از ساعت ۱۲:۱۰ در بخش کایاک ۱۰۰۰ متر مقدماتی و نبی رضایی از ساعت ۱۳:۱۰ در بخش کانو ۱۰۰۰ متر مقدماتی به رقابت خواهد پرداخت.

تکواندو

مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹ کیلوگرم تکواندو ایران از ساعت ۱۳:۰۶ در بخش مقدماتی به رقابت خواهد پرداخت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->