سیاست ایران کمک به کمتر شدن مشکلات مردم افغانستان است + فیلم تکریم و معارفه معاون اجرایی رئیس‌جمهور؛ منصوری رفت، قائم‌پناه آمد + فیلم درخواست ایران از افغانستان برای اعلام نتیجه بررسی‌ها درباره عاملان حمله به سرکنسولگری مزارشریف پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت روز خبرنگار اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر برای راهپیمایی اربعین پرویز فتاح پیشنهاد حضور در کابینه مسعود پزشکیان را نپذیرفت پلیس به انتشار ویدیو خیابان وطن‌پور تهران واکنش نشان داد گروه‌های مقاومت: انتخاب سنوار یک سیلی بزرگ به صورت صهیونیست‌هاست باقری‌کنی جهت شرکت در نشست سازمان همکاری اسلامی به عربستان سفر کرد سردار رادان: در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم برای اتباع خارجی صادر نمی‌شود کاخ سفید: پاسخ ایران و حزب الله به اسرائیل هنوز آغاز نشده است آمریکا: یک پهپاد و ۲ موشک بالستیک انصارالله یمن را منهدم کردیم باقری: سکوت برخی کشورهای اروپایی سبب گستاخی رژیم صهیونیستی می‌شود بیانیه جهاد اسلامی فلسطین به انتخاب یحیی سنوار باقری: با پاسخ قاطع خود با عامل ناامنی در منطقه مقابله خواهیم کرد بیانیه حزب‌الله لبنان پس از انتخاب یحیی سنوار اعتراض روسیه به رفتارهای اسرائیل در نشست‌های شورای امنیت سردار غیاثی: ثبت لحظه‌ها در تاریخ مرهون خبرنگاران است واکنش ایران به ادعاهای ضدایرانی در خصوص اتهامات یک پاکستانیِ متهم به ترور ترامپ آیا ادارات و بانک‌های یزد فردا چهارشنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ جلسه روز چهارشنبه مجلس لغو شد (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

سردار رادان: در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم برای اتباع خارجی صادر نمی‌شود

  • کد خبر: ۲۴۳۶۹۴
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
سردار رادان: در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم برای اتباع خارجی صادر نمی‌شود
فرمانده فراجا با بیان اینکه اتباع غیرمجاز باید تا پایان سال کشور را ترک کرده و به کشور خود بازگردند، گفت: در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم برای اتباع خارجی صادر نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار احمدرضا رادان در حاشیه رزمایش طرح اربعین ۱۴۰۳ که صبح امروز در دانشگاه علوم انتظامی امین برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: در ادامه مانور بزرگ اربعین تمامی یگان‌های انتظامی برای کمک و خدمت به همکاران مستقر در مرز‌ها حاضر هستند.

وی افزود: برای مراسم با شکوه اربعین سه هزار گشت خودرویی شامل گشت انتظامی، راهور و ضربت و مبارزه با مواد مخدر نیرو‌های انتظامی مجموعه‌های خدمت رسانی را همراهی می‌کنند که از این تعداد یک هزار خودرو نیز کنترل عملیات برای مدیرت ترافیک را بر عهده خواهند داشت.

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: در موضوع خدمت رسانی به زائران تا به امروز یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه صادر شده که ۶۵۰ هزار گذرنامه زیارتی بوده است.

رادان به موضوع اتباع خارجی نیز اشاره کرد و گفت: برای اتباع خارجی برای حضور در راهپیمایی اربعین در مبادی مرزی مجوز خروج و دفترچه خادم صادر نمی‌شود. همچنین اتباع خارجی فقط از مرز چذابه اجازه خروج و ورود برای سفر اربعین را دارند.

وی تصریح کرد: درباره اتباع غیرمجاز نیز با توجه به اینکه سیاست و برنامه مبنی بر بازگشت تمامی اتباع غیرمجاز به کشورشان است، این عزیزان باید تا پایان سال کشور را ترک کرده و به کشور خود بازگردند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->