پیام تبریک رئیس جمهور به ناهید کیانی | پزشکیان: دخترعزیزم برای ورزش زنان ایران تاریخ جدیدی نوشتی نتیجه و ویدیو تکواندوی ناهید کیانی در فینال المپیک پاریس| شما بی‌نظیری خانم کیانی! رییس هیئت کشتی خراسان رضوی: مربیان کشتی استان چیز جدیدی برای کشتی گیران ندارند نتیجه و ویدیو کشتی علیرضا مهمدی در فینال المپیک پاریس| یک طلا پرید ستاره سابق چلسی سرانجام در استقلال نتیجه و ویدئو کشتی سعید اسماعیلی در فینال المپیک پاریس| ضرب طلای بعدی برای ایران نتیجه و ویدئو کشتی حسن یزدانی و نماینده سن مارینو در نیمه نهایی المپیک پاریس| یزدانی در فینال! انتصاب سرپرست جدید هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی نتیجه و ویدئو تکواندوی ناهید کیانی در برابر حریف لبنانی در نیمه نهایی المپیک| فینال برای بانوی تاریخ‌ساز نتیجه و ویدئو بازی حسن یزدانی برابر حریف یونانی در کشتی آزاد المپیک (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | حسن یزدانی به نیمه نهایی رسید نتیجه و ویدئو بازی حسن یزدانی برابر حریف استرالیایی در کشتی آزاد المپیک (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | شروع طوفانی حسن یزدانی نتیجه و ویدئو بازی ناهید کیانی برابر کیمیا علیزاده در تکواندو المپیک پاریس (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | پیروزی کیانی در ثانیه‌های پایانی پخش زنده بازی‌های کشتی‌گیران ایران در المپیک پاریس (پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) + بازی حسن یزدانی و ۲ فینال کشتی فرنگی پخش زنده بازی‌های روز سیزدهم المپیک پاریس (پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های ورزشکاران ایرانی برنامه بازی‌های روز سیزدهم ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس (پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳) | رقابت ۶ ورزشکار در ۳ رشته تاریخ و ساعت کشتی اول حسن یزدانی در المپیک پاریس ۲۰۲۴ تاکید عضو شورای شهر مشهد بر ورود شهرداری به عرصه تیم‌داری در سطح لیگ برتر نتیجه و ویدیو کشتی هادی ساروی در فینال المپیک پاریس| و حالا طلا! نتیجه و ویدیو بازی مبینا نعمت‌زاده در رده‌بندی المپیک پاریس| آفرین خانم نعمت‌زاده! نتیجه و ویدیو کشتی سعید اسماعیلی در نیمه نهایی المپیک پاریس| پدیده شگفتی‌ساز شد نتیجه و ویدیو کشتی علیرضا مهمدی در نیمه نهایی المپیک پاریس| به سمت فینال!
سرخط خبرها

رییس هیئت کشتی خراسان رضوی: مربیان کشتی استان چیز جدیدی برای کشتی گیران ندارند

  • کد خبر: ۲۴۴۰۱۴
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵
رییس هیئت کشتی خراسان رضوی: مربیان کشتی استان چیز جدیدی برای کشتی گیران ندارند
رییس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: مربیان کشتی خراسان چیز جدیدی برای کشتی گیران ندارند و به دنبال این هستیم مربیان خودمان را به اردو‌های خارج از استان مانند مازندران اعزام کنیم تا ۶ ماه در آن‌جا دوره ببینند.

به گزارش شهرآرانیوز، اسماعیل حسن‌زاده، در نشست خبری با اهالی رسانه که ظهر امروز پنجشنبه، ۱۸ مرداد ماه برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: ارگان‌هایی که زیرساخت دارند با هیئت کشتی همراهی نمی‌کنند. تیم صنایع غذایی معینی‌پور به ما قول کسب مدال و ایستادن بر روی سکو‌های قهرمانی را داده است، با جذب علیرضا رضایی فکر نمی‌کنم به کمتر از این هم رضایت بدهند. در تلاشیم از کشتی‌گیران خراسانی هم برای تیم معینی‌پور استفاده کنیم. مسابقات ۱۰۰ درصد در مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: مربیان کشتی خراسان چیز جدیدی برای کشتی گیران ندارند. تنها گزینه ما که روی آن مانور می‌شود بدهیم جوان و باقری هستند، از طرفی به دنبال این هستیم مربیان خودمان را به اردو‌های خارج از استان مانند مازندران اعزام کنیم تا ۶ ماه در آن‌جا دوره ببینند.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر کشتی خراسان چیزی ندارد، چون سو مدیریتی که در ۲۰ تا ۲۵ سال گذشته بوده هرچه بوده را از بین برده و باید از نو همه چیز را ساخت. ۱۶ سفر استانی در سال گذشته داشتیم و از هر شهرستان چند بار بازدید داشتیم.

حسن‌زاده تاکید کرد: برای المپیک ۲۰۲۸ در نظر داریم برنامه‌های خاصی را اجرا کنیم، اما نمی‌توانم قولی بدهم، زیرا کشتی گیر ساختن برای اینکه در المپیک نتیجه بگیرد، نیاز به زمان دارد و در یک مدت کوتاه محال است. در حال حاضر تنها گزینه‌ای که داریم جوان است، لذا در ابتدا باید برنامه‌ای داشته باشیم که قهرمانان را حفظ کنیم.

وی در خصوص حواشی حول احمد جوان اعلام کرد: پدر احمد جوان را مقصر می‌دانم، بیشترین حاشیه‌ها را پدر ایشان برایش ساخت. هم هزینه کنی و هم از اعتبارت بگذاری بعد ناگهان حرفی‌هایی بزنی که حاشیه‌ساز شود در حالی که تنها امید ما در بزرگسالان بوده است. تلاش میکنیم این موضوعات حل و فصل شود.

رئیس هیئت کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه ارتباط ویژه‌ای با رئیس فدراسیون کشتی داریم، ادامه داد: علیرضا دبیر با ما ارتباط دلی دارد و پولی نیست، چرا که هیچ بودجه‌ای در فدراسیون وجود ندارد. علیرضا دبیر دنبال این است که افتخارات خوبی کسب کند.هیئت را دوباره شخم زده و از نو کاشته‌ایم، مربیان ما مربیان مازندران را قبول ندارند و از طرفی هیچ نتایجی نداشته‌اند، اما وقتی می‌خواهیم با آنان صحبت کنیم به گونه‌ای صحبت می‌کنند که مربی حسن یزدانی جلوی آنان لنگ می‌اندازد.

حسن‌زاده در خصوص موضع هیئت کشتی خراسان رضوی نسبت به طرح مولدسازی، عنوان کرد: هیات کشتی هیچ چیزی برای فروش ندارد و در حال حاضر برای تامین امکانات حداقلی خود مانده‌ایم. با ۲ تا ۳ مدیرکل در این مدت کار کرده‌ایم و تاج فیروز عملکرد بهتری داشته است. وی قول‌هایی داد مانند استرداد اجاره‌ها، در حالی‌که بابت خانه هیات کشتی ۸۰ میلیون اجاره پرداخت کرده بودیم ایشان ۵۰ میلیون را برگرداند. از تمام قهرمانان و پیشکسوتان کمک خواسته‌ایم، اما نیاز داریم رسانه‌ها نیز به یاری ما بیایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->