واکنش‌های گسترده به جنایت اسرائیل در مدرسه التابعین در مرکز غزه اخلاقی‌امیری: یکی از ابزار‌های قوی در اختیار نظام جمهوری اسلامی، سرمایه‌گذاری در زمینه زیارت است آئین تکریم و معارفه معاون پارلمانی رئیس جمهور برگزار شد عمار حکیم: جهان باید مانع جنایت‌های رژیم صهیونیستی شود مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب: آماده تنبیه شدید رژیم صهیونیستی هستیم معاون شورای امنیت روسیه: تانک‌های روسیه به برلین بازمی‌گردند ادامه کمک مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی کودک کش مقاومت فلسطین می‌گوید که جنایت مدرسه «التابعین» با سلاح‌ آمریکایی انجام شده است یک مقام سازمان ملل درباره نفوذ داعش در آفریقا هشدار داد انصارالله یمن آمریکا را پشتیبان اسرائیل خواند بررسی سه شیفته وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم در مجلس اردن: به هیچ کس اجازه استفاده از حریم هوایی خود را نمی‌دهیم نماینده ادوار مجلس: پزشکیان باید با قاطعیت، کابینه‌اش را اعلام کند پایگاه آمریکا در شرق سوریه بر اثر حمله پهپادی دچار حریق شد بلینکن خطاب به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تشدید تنش به نفع هیچ طرفی نیست فرود اضطراری هواپیمای حامل ترامپ به دلیل نقص فنی + جزئیات پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه هدف قرار گرفت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) نماینده ایران در سازمان ملل: آتش‌بس در غزه ارتباطی به حق ما برای دفاع از خود ندارد اعزام ۲۰ هزار نیروی کمکی به ماموریت اربعین ۱۴۰۳ رئیس جمهور برزیل: همه سرنشینان هواپیمای مسافربری جان باخته‌اند شهات پنج فلسطینی در مرکز غزه
سرخط خبرها

نماینده ادوار مجلس: پزشکیان باید با قاطعیت، کابینه‌اش را اعلام کند

  • کد خبر: ۲۴۴۱۸۰
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴
  • ۱
نماینده ادوار مجلس: پزشکیان باید با قاطعیت، کابینه‌اش را اعلام کند
نماینده ادوار مجلس گفت: رئیس‌جمهور باید کابینه‌ای را که بتواند کشور را از وضعیت اقتصادی بسیار نامناسب فعلی به وضعیت مطلوب نزدیک کند، انتخاب و به مجلس معرفی کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عوض حیدرپورشهرضایی اظهار کرد: در قطعه‌ای از یک کلیپ در فضای مجازی دیدم که آقای پزشکیان می‌گویند: «به ما فشار می‌آورند و نمی‌گذارند کار کنیم.» ایشان در این کلیپ تأکید کردند: «نمی‌دانیم به این افراد چه بگوییم.»

وی متذکر شد: آقای پزشکیان «نمی‌دانیم چه بگوییم» که برای رئیس‌جمهور پسندیده نیست. شما آنچه را باید به ملت منتقل کنید، شفاف و بدون‌تعارف با مردم در میان بگذارید و هماهنگی‌هایی را که باید با مقام معظم رهبری داشته باشید، انجام دهید، بعد از آن هم به‌صراحت و باشفافیت کابینه‌ای را که بتواند کشور را از وضعیت اقتصادی بسیار نامناسب فعلی به وضعیت مطلوب نزدیک کند، انتخاب و به مجلس معرفی کنید.

نماینده مردم شهرضا در مجلس نهم ادامه داد: پیشنهادم به آقای پزشکیان این است تا قبل از معرفی کابینه به مجلس، در تلویزیون با مردم صحبت کنید و در خصوص کابینه پیشنهادی و مشکلاتی که برای بستن آن داشته‌اید، به مردم توضیح دهد. ازآنجاکه بر شفافیت تأکید داشته‌اید، باید در زمینه بسیار مهم به‌چالش‌کشیده‌شدن بستن کابینه با شفافیت و صداقت به مردم و حامیانتان توضیح دهید.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به وضعیت قیمت‌ها از بعداز انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مردم به‌شدت تحت فشار اقتصادی هستند و اصلاً به امید حل مشکلاتشان، به آقای پزشکیان رأی دادند. اکنون نوبت نظام و رئیس‌جمهور است که به خواسته به‌حق آنان اهمیت بدهند و هرچه سریع‌تر با تعیین کابینه و تیم اقتصادی توانمند، استارت اصلاحات اقتصادی را با هدف بهبود معیشت و زندگی مردم بزنند.

نماینده شهرضا در مجلس نهم با بیان اینکه «دولت چهاردهم برای فائق‌آمدن بر ابرچالش‌ها با مسیر صعب‌العبور و سنگلاخی روبه‌روست» گفت: شهادت غافلگیرکننده رئیس دولت سیزدهم مانع از پیاده‌شدن اهداف و برنامه‌های دولت در سایه‌ای که آقای جلیلی در رقابت‌های انتخاباتی مدام درباره آن صحبت می‌کرد، شد. این آقایان تصمیم داشتند در آخرین سال دولت سیزدهم، آن چیزی را که در ذهنشان است پیاده کنند، اما صحنه سیاسی کشور تغییر کرد.

وی با اشاره به برخی گمانه‌ها و زمزمه‌ها درباره شرایط رأی اعتماد در مجلس به کابینه دولت چهاردهم، گفت: اخیراً زمزمه‌هایی از مجلس شنیده می‌شود که آقای پزشکیان باید فلان شخصیت یا فلان فرد را به عنوان وزیر به مجلس معرفی کند تا مجلس به او رأی دهد. اگر این زمزمه‌ها درست باشد، به نظر می‌رسد دولت چهاردهم در تشکیل کابینه، چالش سنگینی با مجلس خواهد داشت. رئیس‌جمهور چند روز قبل در سخنانی، تلویحاً بیان کردند که ما هر کس را به مجلس می‌خواهیم معرفی کنیم، نمی‌گذارند. معنای این سخن وجود مسیری صعب‌العبور و سنگلاخ پیش روی دولت چهاردهم است.

حیدرپور ادامه داد: آقای پزشکیان در دیدارهایی که در زمان انتخابات و بعد از انتخابات با تشکل‌های مختلف اقتصادی و مردمی داشتند، به آنان قول حل چالش‌ها را دادند؛ به طور مثال به بازنشستگان و نانوایان و سایر اصناف قول دادند شرایط تغییر کند، اما جیره‌های اقتصاد به یکدیگر پیوند خورده است و نمی‌شود بدون دست‌زدن به سایر حلقه‌ها حلقه معیوب را اصلاح کرد. مدیران دولت سیزدهم گزارش دادند که اسب زین‌شده تحویل دولت چهاردهم داده‌اند، اما حقیقت چیز دیگری است.

وی در پایان، کشور را نیازمند حضور مدیرانی دانست که بتوانند در چهارچوب‌ها و قوانین تعیین‌شده، کشور را به پیش ببرند و اوضاع را به سامان کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
0
0
در این لیست ها جای افرادی مثل امیر حاتمی و محمد اسلامی خالیست افرادی که در دولت اصلاحات و حتی شهید رییسی محبوبیت داشتند و توانا بودند احساس میشود آقای پزشکیان فراجناحی عمل نمیکند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->