تاریخ و ساعت کشتی رحمان عموزاد در فینال المپیک پاریس ۲۰۲۴+ معرفی حریف نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رحمان عموزاد در نیمه نهایی المپیک| تو شیر مازندرانی آقا رحمان! ویدیو شادی رونالدویی آرین سلیمی در المپیک پاریس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و منچستریونایتد| برد بزرگ پپ در گام نخست نتیجه و ویدیو بازی آرین سلیمی در نیمه نهایی المپیک پاریس| چه می‌کنه این تکواندو! ایران در آستانه دریافت مجوز دائمی VAR از فیفا ابهام ادامه دار در واگذاری سهام پرسپولیس به بانک‌ها ایران-قرقیزستان در فولاد شهر اصفهان نتیجه و ویدئو بازی آرین سلیمی برابر رقیب مکزیکی در یک چهارم نهایی تکواندو المپیک (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) | غول‌کشی محشر آرین سلیمی پایان کار عبدی و پرسپولیس قهرمانی والیبالیست‌های فرانسه در خانه نتیجه و ویدیو بازی رحمان عموزاد مقابل حریف آلبانیایی در المپیک | خیز رحمان برای طلا بازگشت اورونوف به تمرینات پرسپولیس نتیجه و ویدیو بازی امیرعلی آذرپیرا با حریف بحرینی در المپیک | غافلگیری در گام اول پاداش المپیکی بارسا به لوپز استرلینگ، گزینه جذاب یوونتوس نتیجه و ویدیو بازی رحمان عموزاد مقابل حریف آمریکایی المپیک | شروع قدرتمندانه رحمان بی رحم یزدانی: از امید دست نمی‌کشم نوجوان منچستری، کلید حل مشکلات دفاعی یونایتد پخش زنده بازی فرانسه و لهستان در فینال والیبال المپیک پاریس (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پاداش المپیکی بارسا به لوپز

  • کد خبر: ۲۴۴۲۸۴
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
پاداش المپیکی بارسا به لوپز
بارسلونا در روز‌های آینده با فرمین لوپز وارد مذاکره خواهد شد تا هم قراردادش را برای سال‌های بیشتر تمدید کند و هم دستمزدش را افزایش دهد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فرمین لوپز با درخشش در بازی‌های المپیک و نقش پررنگی که در قهرمانی اسپانیا در این رقابت‌ها داشت، نشان داد که می‌تواند بازیکن بسیار مهمی در آینده اسپانیا و بارسلونا باشد. هرچند انتقال دنی اولمو به بارسلونا، شرایط را برای فرمین در بارسا پیچیده‌تر می‌کند، اما ستاره جوان قصد تسلیم شدن ندارد. فرمین ستاره اول تیمی بود که فاتح طلای المپیک شد. تورنمنت بزرگ او با یک عملکرد درخشان در فینال، مقابل فرانسه، به اوج خود می‌رسد. او در نهایت با ثبت ۶ گل و ارسال یک پاس گل در بازی‌ها، تاریخ‌سازی کرد.

ستاره‌ای که تابستان گذشته بعد از یک فصل حضور قرضی در لینارس به بارسا برگشت و فصل خوبی از نظر انفرادی داشت، به تازگی قراردادش را تا ۲۰۲۷ با بند فسخ ۴۰۰ میلیون یورویی تمدید کرد، اما طبق ادعای اسپورت، بارسا قصد دارد به او قراردادی دیگر با دستمزد بالاتر پیشنهاد بدهد. یک پاداش ویژه برای بازیکنی که فراتر از توقعات کار کرده و لایق بهترین‌هاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->