حزب الله در هفت عملیات مواضع صهیونیست‌ها را در هم کوبید (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) جنگنده‌های اسرائیلی دیوار صوتی را بر فراز بیروت شکستند حمله اوکراین به یک سکوی گازی روسیه در دریای سیاه هریس در ایالت‌های کلیدی آمریکا پیشتاز شد بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد ظهوریان: ۳ بانک موظف به تامین هزار میلیارد بودجه برای پروژه آزادراه مشهد- چناران شده‌اند محمد شریعتمداری رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور شد؟ ۱۹ وزیر پیشنهادی پزشکیان برای کابینه چهاردهم چه کسانی هستند؟ حمله پهپادی به آوارگان روهینگیا حین عبور به بنگلادش ده‌ها کشته برجای گذاشت (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) اعتراض شدید سازمان ملل به نسل کشی فلسطینیان در غزه حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳) زهرا بهروز آذر به عنوان معاون زنان و خانواده رئیس جمهوری منصوب شد + سوابق فرزانه صادق مالواجرد کیست؟ + سوابق حسین افشین، معاون علمی رئیس جمهور کیست؟ + سوابق سعید اوحدی، رئیس جدید بنیاد شهید کیست؟ + سوابق معاون علمی رئیس جمهوری منصوب شد شورای نگهبان طرح «اصلاح قانون نظام صنفی کشور» را تأیید کرد رئیس سازمان انرژی اتمی دولت چهاردهم منصوب شد | ابقای «محمد اسلامی» کاملا هریس: زمان آتش‌بس در غزه فرا رسیده است اجرای قانون برنامه هفتم توسعه؛ رویکرد اصلی دولت چهاردهم
سرخط خبرها

حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۴۳۱۴
  • ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
حمله ارتش سوریه به مقر تروریست‌ها (۲۰ مرداد ۱۴۰۳)
وزارت دفاع سوریه اعلام کرد یگان‌هایی از ارتش این کشور مقر‌های تروریست‌ها را در حومه غربی استان حلب هدف قرار داده و تعدادی پهپاد انتحاری را در حومه ادلب و خودروی نظامی را در حومه شمالی حماه منهدم کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، تلویزیون رسمی سوریه گزارش کرد، وزارت دفاع این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد پس از تعقیب و پیگیری دقیق تحرکات تروریست‌ها و اماکن استقرار آنها، یگانی از نیرو‌های مسلح فعال در حومه غربی حلب، مقر‌های تروریست‌ها را هنگام گردهمایی آنها برای آمادگی جهت حمله به پایگاه‌های نظامی سوریه هدف قرار داد و تعداد زیادی از این تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

وزارت دفاع سوریه در پایان بیانیه اعلام کرد، یگان‌های ارتش که در حومه ادلب انجام وظیفه می‌کنند با حمله تروریستی تعدادی از پهپاد‌های انتحاری مقابله کرده و توانستند پنج فروند پهپاد را منهدم و ساقط کنند و مانع از رسیدن آنها اهدافشان شوند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->