سرخط خبرها

فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ تمدید شد

  • کد خبر: ۲۴۴۴۰۵
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ تمدید شد
مهلت ارسال آثار فراخوان جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳ تا دوم شهریورماه تمدید شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ علاقه‌مندان به شرکت در این دوره از جشنواره نانو و رسانه می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی nanomedia.ir آثار خود را در مهلت تمدید شده، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شرایط حضور در جشنواره:

- آثار ارسالی باید پیرامون موضوعات و رویداد‌های مرتبط با فناوری‌های نانو و میکرو باشد.

- آثاری در جشنواره پذیرفته می‌شوند که در فاصله زمانی اول تیرماه ۱۴۰۲ تا ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ از طریق رسانه‌های رسمی، صنعتی، دانشجویی و یا شبکه‌های اجتماعی منتشر شده باشند.

- هر شرکت‌کننده می‌تواند ۵ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.

- محدودیتی برای شرکت در چند بخش (قالب‌های آثار) وجود ندارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند به طور هم‌زمان آثار خود را در چند بخش به رقابت بگذارند.

نحوه ارسال آثار:

علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره نانو و رسانه، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی nanomedia.ir آثار خود را طبق قالب‌های زیر ارسال کنند:

- در بخش مطبوعات و نشریات، فقط آثار منتشر شده در روزنامه‌ها و مجلات کثیرالانتشار (بخش رسانه‌های عمومی)، نشریات تخصصی (بخش رسانه‌های تخصصی صنعت) و آثار رسانه‌های دانشجویی پذیرفته می‌شوند.

- در بخش عکس، از نظر دبیرخانه جشنواره، ارسال‌کننده عکس مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هرگونه مغایرت و پیامد‌های ناشی از آن بر عهده وی خواهد بود.

- تمامی آثار تولید شده توسط فرد و رسانه‌های مرتبط با فناوری‌های نانو و میکرو در همه شبکه‌های اجتماعی توئیتر (ایکس)، اینستاگرام و شبکه‌های اجتماعی ایرانی قابلیت شرکت در جشنواره را دارند.

در جشنواره نانو و رسانه، همچنین رسانه‌های برتر و افراد با عملکرد برتر، براساس عملکرد سال ۱۴۰۲ معرفی و تجلیل خواهند شد. برای این منظور، محتوا‌های منتشر شده در رسانه‌های رسمی کشور به صورت روزانه رصد شده و براساس معیار‌های کمی و کیفی امتیازدهی می‌شوند.

دبیرخانه جشنواره نانو و رسانه با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۹۳۹۲۰۰ و ۰۹۲۰۶۳۱۰۰۶۳ در ساعات اداری آماده پاسخگویی به سوالات است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->