رتبه ایران در جدول مدال‌های المپیک پاریس در روز پایانی این رقابت‌ها + رده‌بندی کشور‌ها تلاش استقلال برای میزبانی در شهر قدس نتیجه و ویدیو بازی امیرعلی آذرپیرا با حریف آمریکایی در رده‌بندی المپیک پاریس | آخرین مسابقه و آخرین مدال نتیجه و ویدیو بازی رحمان عموزاد با حریف ژاپنی در فینال المپیک پاریس | زور رحمان به حریف ژاپنی نرسید بدهی سنگین استقلال به دلیل مصاحبه‌های نکونام و همکاران پرداخت شد نتیجه و ویدیو بازی امیرعلی آذرپیرا با حریف قزاقستانی در المپیک | یورش به برنز غیبت عجیب گل محمدی در تمرینات فولاد سقوط لیگ فوتبال عربستان پخش زنده مراسم اختتامیه المپیک پاریس (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی‌های کشتی‌گیران ایران در المپیک پاریس (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + بازی‌های آذرپیرا، عموزاد احمد دنیامالی، وزیر پیشنهادی ورزش کیست؟ + سوابق ادامه کار قدوس در انگلیس اوسیمن، سوپرایز بزرگ تابستانی چلسی فلیکس در آستانه بازگشت به لیگ جزیره جدول مدال‌های المپیک پاریس در آغاز بازی‌های روز پایانی (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) + جایگاه ایران برنامه ورزشکاران ایرانی در روز پایانی المپیک (یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳) | عموزاد در فینال، آذرپیرا در شانس مجدد
سرخط خبرها

تلاش استقلال برای میزبانی در شهر قدس

  • کد خبر: ۲۴۴۵۲۲
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱
تلاش استقلال برای میزبانی در شهر قدس

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال در هفته دوم لیگ برتر میزبان ملوان بندرانزلی است و با توجه به اینکه هنوز در شهر تهران مشکلاتی برای برگزاری مسابقه وجود دارد، آبی‌ها ۳ شهر را برای بازی هفته دوم مد نظر قرار دادند.

در این بین، به دلیل نزدیک بودن زمان برگزاری این مسابقه به روز اربعین و حضور پرتعداد زائران در مشهد، امکان برگزاری مسابقه در این شهر وجود ندارد. البته به باشگاه استقلال اعلام شده که مشهد می‌تواند خارج از ماه صفر پذیرای این تیم باشد، اما مشکل اصلی آبی‌ها برگزاری بازی هفته دوم بود و پس از آن به نظر می‌رسد با آماده شدن ورزشگاه تختی، شاگردان نکونام می‌توانند در شهر تهران میزبان حریفان باشند.


دو ورزشگاه شهرقدس و سردار آزادگان قزوین نیز گزینه‌های دیگر استقلال برای برگزاری این بازی هستند که گفته می‌شود نظر کادرفنی استقلال استفاده از ورزشگاه شهدای شهر قدس است. به همین خاطر باشگاه استقلال در تلاش است تا شرایط میزبانی از ملوان در این ورزشگاه را فراهم کند. قرار است در روز‌های آتی، تصمیم قطعی در مورد محل برگزاری این مسابقه، اتخاذ و اعلام شود. دیدار استقلال و ملوان طبق برنامه اعلامی سازمان لیگ روز جمعه دوم شهریور از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->