مهم‌ترین رسالت خبرنگاران روشنگری برای مردم است| سپاه امام رضا (ع)، میزبان آیین تجلیل از اصحاب رسانه خراسان رضوی درگذشت «آنجل سالازار» بازیگر «صورت زخمی» + علت فوت برگزاری مرحله نهایی هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران معرفی برنامه‌های رادیو برای اربعین حسینی + جزئیات سامانه «سمفا» از دسترس خارج شد (۲۲ مرداد ۱۴۰۳) پخش ویژه برنامه روز مقاومت اسلامی در رادیو صبا کفاره سفر، رسیدن به مقام غریبگی است فصل دوم «طریق» روی آنتن شبکه یک + زمان پخش مروری بر مزایا و معایب فروش آنلاین کتاب در مشهد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ نقاشی عاشورایی به سختی نفس می‌کشد دوبله «اسطوره و پروانه» برای پخش از شبکه نمایش معاون امور هنری وزارت ارشاد صدور مجوز برای ۳ خواننده «رپ» را تکذیب کرد! ۷ سریال برتر کره‌ای با درخشش «بائه سوزی» + زمان انتشار سریال «منطقه دوردست» با بازی نیکول کیدمن در شبکه چهار + زمان پخش و تکرار آلبوم «درکوچه‌های خاطره» به بازار موسیقی آمد
سرخط خبرها

درگذشت «آنجل سالازار» بازیگر «صورت زخمی» + علت فوت

  • کد خبر: ۲۴۴۷۲۸
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
درگذشت «آنجل سالازار» بازیگر «صورت زخمی» + علت فوت
«آنجل سالازار» ستاره فیلم «صورت زخمی» در سن ۶۸ سالگی درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ «آنجل سالازار» که در طول سال‌ها از مشکلات قلبی رنج می‌برد، در خانه یکی از دوستانش در بروکلین، نیویورک درگذشته و نماینده و دوست نزدیک اش، وینگسونگ نیز این خبر را تایید کرده است.

این هنرپیشه کوبایی-آمریکایی در سال ۱۹۵۶ به دنیا آمد و اولین بار در سال ۱۹۸۳ در نقش چی چی در فیلم «صورت زخمی» اثر برایان دی پالما بازی کرد و در ادامه در سال ۱۹۸۸ در کنار تام هنکس در فیلم «پانچ لاین» و سپس در سال ۱۹۹۳ در نقش والبرتو در فیلم «راه کارلیتو» مقابل دوربین رفت.

سالازار هرگز بازیگری را متوقف نکرد و از زمان موفقیتش در فیلم «صورت زخمی» تقریباً هر سال در فیلم‌ها ایفای نقش می‌کرد. از دیگر آثار برجسته او می‌توان به «شب‌های بلوار»، «سیلوستر» و «پلیس دیوانه ۲» اشاره کرد. او قرار بود امسال در فیلم «بروکلین پریمیر» ظاهر شود.

سالازار علاوه بر بازیگری، کمدین موفقی بود که در تعدادی برنامه کمدی ویژه HBO از جمله «آخرین کمدین ایستاده» حضور داشت، با این حال، به احتمال زیاد طرفداران او را بیشتر به‌عنوان همدست تونی مونتانا در فیلم «صورت زخمی» به خاطر می‌آورند.

فیلم «صورت‌زخمی» به کارگردانی برایان دی پالما، نویسندگی الیور استون و بازی آل پاچینو محصول سال ۱۹۸۳ است که خود بازسازی فیلمی به همین نام، محصول سال ۱۹۳۲ است. این فیلم به داستان زندگی شخصیت تونی مونتانا (آل پاچینو) یک پناهنده کوبایی و چگونگی تبدیل شدن او به مهمترین گانگستر میامی می‌پردازد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->