نماینده خواف در مجلس: توسعه افغانستان از محور ایران می‌گذرد + فیلم چراغ قرمز کمیسیون امنیت ملی به وزیر پیشنهادی کار پزشکیان در واکنش به انتقادها: صبر کنید کابینه کار کند و از روی عملکرد آن را نقد کنید مقتدی صدر به بیانیه تروئیکای اروپا واکنش نشان داد وزیر پیشنهادی کشور در کمیسیون امنیت ملی: ورود اتباع به کشور باید متوقف شود عارف در مراسم تودیع و معارفه معاونان علمی ریاست جمهوری: در فناوری پیشرفته، جزو مدعیان بزرگ دنیا هستیم چین حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه «التابعین» در مرکز غزه را محکوم کرد حمله صهیونیست‌ها به مناطقی از کرانه باختری | چند فلسطینی کشته و زخمی شدند وزارت خارجه آمریکا: فروش تسلیحات به عربستان را از سر می‌گیریم وزیر امور خارجه ایتالیا: ایران بر حق خود برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه تأکید دارد گفت‌وگوی تلفنی پزشکیان با نخست وزیر انگلیس: پاسخ تنبیهی راهی برای توقف جنایت و تجاوزگری است توصیه‌های مهم وزیر کشور به زائران اربعین کنعانی در واکنش به بیانیه سه کشور اروپایی: ایران در دفاع از حاکمیت و امنیت ملی خود قاطع و مصمم است نخست وزیر انگلیس درباره تحولات خاورمیانه با پزشکیان گفت‌وگو کرد القسام: یک اسیر صهیونیست در غزه بر اثر اصابت گلوله نگهبانان کشته شد بیانیه مشترک ۵ کشور غربی در حمایت از رژیم صهیونیستی اوکراین: هزار کیلومتر از «کورسک» در روسیه را تصرف کردیم! بمباران شهرک‌های جبل بلاط و مروحین لبنان توسط اسرائیل سخنگوی ارتش اسرائیل: تهدید دشمنان را جدی می‌گیریم اعتراف یک رسانه انگلیسی به شکست غرب در متوقف‌کردن جنایات جنگی اسرائیل
سرخط خبرها

وزیر امور خارجه ایتالیا: ایران بر حق خود برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه تأکید دارد

  • کد خبر: ۲۴۴۸۷۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
وزیر امور خارجه ایتالیا: ایران بر حق خود برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه تأکید دارد
وزیر امورخارجه ایتالیا پس از گفت‌وگوی تلفنی خود با سرپرست وزارت امورخارجه ایران، خاطرنشان کرد: ایران بر حق خود برای پاسخ به ترور رهبر سیاسی حماس تأکید کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ آنتونیو تایانی، وزیر امور خارجه ایتالیا، در یک گفت‌وگوی تلفنی با علی باقری‌کنی، سرپرست وزارت امور خارجه ایران، خواستار خویشتن‌داری تهران در پاسخ به اقدام رژیم صهیونیستی شد تا «از به‌خطرافتادن امید‌ها برای برقراری صلح در منطقه» جلوگیری شود.

وزیر امور خارجه ایتالیا همچنین پس از این گفت‌وگوی طولانی که در جریان سفرش به لوکارنوی سوئیس انجام شد، در جمع خبرنگاران گفت، ایران بار دیگر بر حق خود برای پاسخ به ترور اسماعیل هنیه، رهبر سیاسی حماس در تهران و فؤاد شکر، یکی از رهبران حزب‌الله در بیروت تأکید کرده است.

تایانی تصریح کرد: من نیم ساعت تلفنی با سرپرست وزارت امورخارجه ایران گفتگو کردم و دوباره درخواست خود را برای احتیاط مطرح کردم.

وی ادامه داد: از سوی وزیر ایران در پاسخ، موضع قاطعانه‌ای وجود داشت؛ او بر حق ایران برای واکنش به حمله به خاک ایران و کنسولگری آن در دمشق تأکید کرد.

وزیر امورخارجه ایتالیا اظهار داشت: ما تأکید کرده‌ایم که ثبات در خاورمیانه برای همه ضروری است. امیدوارم فراخوان ما برای میانه‌روی شنیده شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->