سفارت ایران در لندن بر اجماع قوی برای پاسخ به اسرائیل تاکید کرد آمریکا: در حال ارسال پیام‌هایی به ایران هستیم دو رزمنده دیگر حزب‌الله به شهادت رسیدند (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا مجلس به وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد می‌دهد؟ عربستان بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد چراغ سبز مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه‌های عبدالناصر همتی برای وزارت اقتصاد دولت چهاردهم چیست؟ آمریکا ممنوعیت فروش تسلیحات به عربستان را لغو کرد حماس خواستار تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی شد عارف با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد شنیده شدن صدای انفجار‌های قوی در شمال فلسطین اشغالی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) عربستان یورش اشغالگران به مسجد الاقصی را شدیدا محکوم کرد سازمان ملل وارد کردن غذا به غزه را بسیار دشوار توصیف کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) همسر آیت‌الله شبیری زنجانی دارفانی را وداع گفت ترامپ: در انتخابات پیروز نشوم به ونزوئلا فرار می‌کنم حماس، تل آویو را هدف قرار داد محمود عباس در دیدار با پوتین تحولات منطقه را بررسی کرد السنوار حماس را چگونه هدایت خواهد کرد؟ باقری کنی: ترور شهید هنیه امنیت ملی و تمامیت ارضی ایران را نقض کرد قالیباف در نامه‌ای به رؤسای پارلمان‌های جهان، خواستار اقدام جدی و فوری شورای امنیت برای توقف جنایات اسرائیل شد نماینده خواف در مجلس: توسعه افغانستان از محور ایران می‌گذرد + فیلم
سرخط خبرها

السنوار حماس را چگونه هدایت خواهد کرد؟

  • کد خبر: ۲۴۴۹۶۱
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
السنوار حماس را چگونه هدایت خواهد کرد؟
منابعی در حماس می‌گویند که تنها افراد مورد اعتماد از مکان رئیس دفتر سیاسی این جنبش اطلاع دارند و بین او و افراد دیگر ارتباط برقرار می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ منابعی در حماس می‌گویند تنها افراد مورد اعتماد از مکان «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی این جنبش اطلاع دارند و در صورت لزوم بین او و بقیه رهبری جنبش ارتباط برقرار می‌کنند.

یک منبع برجسته حماس به روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفت: پس از ایجاد یک وضعیت امنیتی خاص، السنوار توانست مکالمات تلفنی داشته باشد.

این منبع گفت: «السنوار در جریان بسیاری از تحولات بود و حضور داشت و هر ۲ هفته یک‌بار و گاهی ماهی یک‌بار دستورالعمل‌ها را به مسئولان جنبش ابلاغ می‌کرد.»

او می‌گوید اطلاعات به صورت دست‌نویس و گاهی چاپ شده و با امضای او تحویل داده می‌شد، اما هیچ‌کس نمی‌داند چگونه منتقل می‌شوند.

منابع احتمال دادند که او به انتقال دستی اطلاعات به صورت کاملا محرمانه از فردی به فرد دیگر تکیه کرده است.

رژیم صهیونیستی قبلا از طریق بیش از یک مقام و افسر با اطمینان از حضور السنوار در خان یونس و تونل‌های آن صحبت کرده است. این رژیم در عملیاتی که هنوز ادامه دارد، تعقیب او را تا رفح گسترش داد.

رسانه‌ها می‌گویند که تعقیب السنوار توسط رژیم صهیونیستی، همراه با بسیاری از رهبران سیاسی و نظامی جنبش حماس، نشان دهنده یک شکست اطلاعاتی سخت برای این رژیم است که سؤالاتی را در مورد محل اختفای او ایجاد کرد.

این یک سوال چالش برانگیز است که چگونه او توانست در پرتو جنگ ویرانگری که هر منطقه‌ای در نوار غزه را در زیر و بالای زمین تحت تأثیر قرار داد، از دید صهیونیست‌ها پنهان شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->