حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکا در شرق سوریه (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) حمله راکتی حزب الله به شمال سرزمین‌های اشغالی (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) حزب الله بیش از هفت هزار موشک شلیک کرده است آمریکا با فروش ۲۰ میلیارد دلاری تسلیحات به تل آویو موافقت کرد محمود عباس: احتمال حمله تلافی‌جویانه ایران به اسرائیل در ساعات آینده وجود دارد پنتاگون: نمی‌توانیم زمان حمله به اسرائیل را حدس بزنیم پاسخ قاطع ایران برای حضور در گفتگوهای غیرمستقیم آتش‌بس حماس وزارت خارجه ایران ورود هتاکانه صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی را محکوم کرد (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) اعتراف یک روزنامه عبری به وحشت‌زدگی اسرائیل از حمله ایران سفارت ایران در لندن بر اجماع قوی برای پاسخ به اسرائیل تاکید کرد آمریکا: در حال ارسال پیام‌هایی به ایران هستیم دو رزمنده دیگر حزب‌الله به شهادت رسیدند (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) آیا مجلس به وزیر پیشنهادی کشور رای اعتماد می‌دهد؟ عربستان بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد چراغ سبز مجلس به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی برنامه‌های عبدالناصر همتی برای وزارت اقتصاد دولت چهاردهم چیست؟ آمریکا ممنوعیت فروش تسلیحات به عربستان را لغو کرد حماس خواستار تحقیق درباره تجاوز جنسی به اسیر فلسطینی شد عارف با رئیس قوه قضائیه دیدار کرد شنیده شدن صدای انفجار‌های قوی در شمال فلسطین اشغالی (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) عربستان یورش اشغالگران به مسجد الاقصی را شدیدا محکوم کرد
سرخط خبرها

عربستان بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد

  • کد خبر: ۲۴۵۰۱۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸
عربستان بر ضرورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه تاکید کرد
هیأت دولت عربستان امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بر ضرورت تلاش برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هیأت دولت عربستان در جلسه امروز خود بار دیگر بر حمایت از تلاش‌های مربوط به دستیابی به توافق آتش‌بس در غزه تأکید کرد.

هیأت دولت عربستان همچنین حمایت خود را از هر گونه تلاش برای پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و تحقق صلح اعلام کرد.

در همین ارتباط برخی منابع خبری گزارش دادند که دور بعدی مذاکرات درباره توافق مبادله اسرا و آتش‌بس در غزه روز پنج‌شنبه در دوحه برگزار می‌شود.

از سوی دیگر یک منبع در جنبش حماس در این باره به خبرگزاری رویترز اعلام کرد: ما به اجرای توافق سابق پایبند هستیم و برای حضور در مذاکرات پنج‌شنبه برنامه‌ریزی نمی‌کنیم.

تاکنون مذاکرات میان حماس و رژیم صهیونیستی با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

این در حالی است که وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز اعلام کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب ۲ مورد کشتار در نوار غزه شد که در نتیجه آن ۳۲ نفر شهید و ۸۸ نفر دیگر مجروح شدند. با احتساب این شهدا، شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تا کنون به ۳۹هزار و ۹۲۹ نفر و شمار مجروحان به ۹۲ هزار و ۲۴۰ نفر رسید.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->