دستگیری یک متکدی با ۱۵۹ میلیون تومان پول نقد در مشهد تصحیح برگه‌های امتحانی توسط غیرمعلمان تکذیب شد پزشکیان چه کسی را برای دبیرکلی ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب خواهد کرد؟ خدمت‌رسانی ۱۶۱ موکب درمانی به زائران اربعین حسینی زائران اربعین براساس مزاج و وضعیت گوارشی خود از غذا‌های نذری استفاده کنند افزایش تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری تب دنگی  جریمه حمل مواد مخدر به عراق چقدر است؟ قیمت بلیت اتوبوس‌های مستقیم تهران - نجف مشخص شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) قاتل فراری به جرم جنایت مسلحانه در مشهد به ۳ بار قصاص محکوم شد + عکس تراز همسان‌سازی همچنان ناهمسان | سرنوشت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی کی مشخص می‌شود؟ نسخه ناخوانای فروش مجازی دارو | درباره عرضه اینترنتی دارو و آیین نامه آن که همچنان اماواگر‌های بسیاری دارد حقوق حداقل‌بگیران؛ ترمیم یا کاهش؟ هوای مشهد برای گروه‌های حساس، ناسالم اعلام شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) چگونه بدون باشگاه رفتن خوش اندام بمانیم؟ بازدید نماینده سفارت ژاپن از کلینیک سیار اهدایی در مرکز بهداشت شماره دو مشهد اجرای محدودیت‌های ترافیکی جدید در مسیر‌های منتهی به مرز مهران اعزام مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا به مرز مهران عبور زائران در مرز چذابه روان است انهدام باند سارقان اموال زائران اربعین در مرز شلمچه (۲۳ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اعزام مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا به مرز مهران

  • کد خبر: ۲۴۵۰۳۲
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۹
اعزام مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا به مرز مهران
بیمارستان سیار حضرت فاطمه(س) کرمان، مجهزترین سامانه سیار بیمارستانی غرب آسیا، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به مرز مهران اعزام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روح‌الله سلیمانی، رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان، اظهار کرد: این بیمارستان سیار وابسته به بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و هرساله در ایام اربعین یا در مرز یا در عراق به زائران و بیماران ارائه خدمت می‌دهد.

وی افزود: این بیمارستان سیار به مدت دو هفته در مرز مهران برای انجام خدمات درمانی مستقر است و در همه رشته‌های تخصصی و فوق‌تخصصی پزشک، پرستار و پیراپزشک به زائران، خدمات می‌دهند.

رئیس بیمارستان حضرت فاطمه(س) کرمان یادآور شد: این بیمارستان مجهز به بخش‌های تخصصی و پزشکان متخصصی است که در این ایام زائران اربعین به آن نیاز دارند. بخش‌های جراحی، داخلی، اتاق‌های عمل، تصویربرداری و آزمایشگاه نیز در این بیمارستان سیار وجود دارد.

وی گفت: هدف از برپایی سامانه سیار بیمارستانی ۱۲۸ تخت‌خوابی، ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران اربعین در مرز مهران است و پزشکان مجموعه معمولاً به صورت داوطلبانه برای خدمت به زائران اربعین، این تیم را همراهی می‌کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->