زمان اکران «آواتار: آتش و خاکستر» مشخص شد دبیر شورای عالی هنر: صداوسیما دیگر حق ندارد جلوی ساز،‌ گُل بگذارد؟ برنامه‌های «سیدعباس صالحی» برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چیست؟ سریال «لیلی با من است» با صدای حسن معجونی برای نابینایان توضیح‌دار شد لغو کنسرت «جیسون گیلهام» به دلیل حمایت از خبرنگاران غزه قسمت پنجم سریال «داریوش» منتشر شد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) ۶ سینماگر ایرانی در مسیر جشنواره «تورنتو» این ظرفیت زبان فارسی را جدی بگیریم! صداپیشگی شاهرخ خان و پسرانش برای «موفاسا: شیرشاه» مستندسازی زیر سایه تهدید بمباران اسرائیلی صحبت‌های «علیرضا خمسه» درباره توقیف «ملاقات با جادوگر» «بهین سخنْ سخنِ پارسیِّ سلمان است» | در نسبت یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) و زبان و ادب فارسی بازسازی فیلم «موجودی از باتلاق سیاه» بعد از ۷۰ سال اربعین از پشت لنز دوربین | نکته هایی درباره عکاسی در مسیر زیارتی اربعین «اکنون» جانشین ویژه «کتاب‌باز» شد | برنامه جدید سروش صحت برای فیلیمو صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

«اکنون» جانشین ویژه «کتاب‌باز» شد | برنامه جدید سروش صحت برای فیلیمو

  • کد خبر: ۲۴۵۰۴۲
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶
«اکنون» جانشین ویژه «کتاب‌باز» شد | برنامه جدید سروش صحت برای فیلیمو
«سروش صحت» با اجرای یک برنامه جدید به نام «اکنون» در شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ برنامه «اکنون» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا رضائیان، یک تاک‌شوی هفتگی است که با همان حس و حال و نگاهی که از تیم سازنده برنامه «کتاب باز» انتظار می‌رود، طراحی شده و در حال ساخت است.

صحت این بار و در بستر نمایش خانگی گفتگو‌هایی با هدف گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی با مهمانان و کارشناسان خواهد داشت.

«اکنون» در حال تولید است و به‌زودی به صورت هفتگی از فیلیمو پخش خواهد شد.

سروش صحت که از دهه‌ی ۷۰ فعالیت خود را آغاز کرد و در دهه‌های ۸۰ و ۹۰ با سریال‌های «ساختمان پزشکان»، «پژمان»، «لیسانسه‌ها» و «فوق لیسانسه‌ها» و در ادامه «کتاب باز» سیلی از مخاطبان را پای گیرنده‌های تلویزیونی نشاند، بعد از حواشی این برنامه و خداحافظی اجباری‌اش، مدت‌هاست به شبکه نمایش خانگی کوچ کرده و پیش از این سریال کمدی «مگه تموم عمر چند تا بهاره؟» را در شبکه نمایش خانگی ساخت.

سروش صحت در همان زمان‌ها در مصاحبه‌اش با ایسنا اظهار کرده بود که او و تیمش آن‌قدر دلبسته این برنامه («کتاب‌باز») شده‌اند که واقعا دلشان می‌خواهد مادام‌العمر ادامه داشته باشد. اما این دلبستگی برای او و دیگر سازندگان «کتاب باز» و همچنین مخاطبان، دوام چندانی نداشت.

عید فطر سال ۱۴۰۰ پس از پخش آخرین قسمت از فصل پنجم «کتاب باز»، قرار بود مقدمات جلسات و اتاق فکر برای تولید فصل جدید آغاز شود که تلویزیون اعلام کرد تولید فصل جدید «کتاب باز» فعلاً متوقف می‌شود و پس از دیگر خبری از پخش این برنامه به میان نیامد.

حالا صحت قصد دارد با ساخت برنامه جدیدش این بار در شبکه نمایش خانگی، تجربه تولید یک برنامه ادبی برای مخاطب عام را تکرار کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->