رحمان بی رحم نفر اول رنکینگ جهانی شد اسماعیلی و ساروی در جمع برترین‌های جهان سوت بازی ایران - امارات در دست داور کره‌ای ادامه بلاتکلیفی یامگا پایان کار سعادت و شهداب کانته در رادار بارسا فیفا مجوز VAR ایران را صادر کرد پاداش یکسان مدال‌آوران پارالمپیک با المپیکی‌ها سهامداران پرسپولیس مشخص شدند جریمه ۴۹ میلیاردی برای استقلال تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال ایران | افتتاحیه در غربت و با VAR شعار و نام کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مشخص شد  تاریخ و ساعت بازی النصر و التعاون در سوپرکاپ عربستان | فصل جدید برای رونالدو آغاز شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی الهلال و الاهلی در نیمه‌نهایی سوپرکاپ عربستان (۲۳ مرداد ۱۴۰۳) | میتروویچ ستاره نجات آبی‌های ریاض سرمربی شمس آذر نکونام را عصبانی کرد! بازیکن خارجی استقلال این هفته فیکس است؟ شنبه، اولین بازی تیم جدید طارمی علیرضا دبیر تکلیف این مربی را روشن می‌کند کمک ویژه فدراسیون به استقلال و پرسپولیس تراکتور پشت بیرانوند را خالی کرد
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال ایران | افتتاحیه در غربت و با VAR

  • کد خبر: ۲۴۵۰۸۶
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال ایران | افتتاحیه در غربت و با VAR
بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران از فردا (پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳) شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (پنجشنبه ۲۵ مرداد ماه ۱۴۰۳) در استادیوم امام خمینی اراک به مصاف هم می‌روند. سرخ‌ها که بعنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به لیگ گذاشته اند بخاطر آماده نبودن استادیوم آزادی و تختی تهران راهی اراک شده اند تا در غربت، دیدار افتتاحیه لیگ را برگزار کنند.

پرسپولیس نسبت به فصل گذشته تقریبا زیرورو شده و حالا هواداران منتظرند تا از مدل جدید تیم شان رونمایی شود. حضور گاریدو بجای اوسمار روی نیمکت و جدا شدن ستاره‌هایی مثل ترابی، اسماعیلی فر، نعمتی و بیرانوند باعث شده تا حداقل ۵۰ درصد چهره تیم قهرمان عوض شده باشد.

در سوی دیگر میدان، اما ذوبی‌ها نسبت به سال گذشته کمترین تغییر را داشته اند و حالا گاندو‌ها امیدوارند در لیگ پیش رو یک بار دیگر به روز‌های اوج خودشان برگردند.

به احتمال زیاد دیدار افتتاحیه با استفاده از کمک داور ویدئویی باشد که خبر خوبی برای همه علاقمندان فوتبال است و باید دید دستگاه‌های کمک داوران ویدئویی چطور کار می‌کند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->