بانک‌ها برای فروش ارز اربعین جمعه ۲۶ مرداد باز هستند افزایش ۵ برابر پرواز‌های اربعین واژگونی خودرو در سبزوار پنج کشته و مصدوم + تصویر(۲۴ مرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی مهیب در گمرک هرات + فیلم و عکس تشکل‌های مردمی و سمن‌ها نقش مهمی در عرصه مبارزه با موادمخدر و اعتیاد دارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳) | هفته آینده، مشهد کمی خنک می‌شود میزان نرخ باروری در کشور اعلام شد مدیر‌کل بهزیستی خراسان‌رضوی: اجرای مدل مدیریت مورد، ۶۰۰ معتاد را در مسیر درمان موفق قرار داد جوان مرگ مغزی در مشهد به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب اسلامی: مؤسسه شهرآرا توان اثرگذاری ملی را دارد + فیلم حدود ۶ هزار معتاد در خراسان‌رضوی نیازمند درمان هستند | معتادان و خانواده‌هایشان باید حمایت شوند آیا اجبار معلمان به ادامه خدمت قانونی است؟ تغذیه با شیر مادر یکی از ارکان حیاتی برای رشد و سلامت کامل نوزادان است سوءمدیریت بیمه‌ها و سازمان هدفمندی یارانه‌ها علت کمبود دارو تاکنون ۹۰۰ هزار زائر از مرز‌های زمینی خارج شده‌اند و تردد ۲۶۰ هزار خودرو به ثبت رسیده است دستگیری یک متکدی با ۱۵۹ میلیون ریال پول نقد در مشهد تصحیح برگه‌های امتحانی توسط غیرمعلمان تکذیب شد پزشکیان چه کسی را برای دبیرکلی ستاد مبارزه با موادمخدر منصوب خواهد کرد؟ خدمت‌رسانی ۱۶۱ موکب درمانی به زائران اربعین حسینی زائران اربعین براساس مزاج و وضعیت گوارشی خود از غذا‌های نذری استفاده کنند افزایش تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص بیماری تب دنگی 
سرخط خبرها

پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳) | هفته آینده، مشهد کمی خنک می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۵۱۴۴
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۳
پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۲۴ مرداد ۱۴۰۳) | هفته آینده، مشهد کمی خنک می‌شود
کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در هفته آینده، از گرمای هوای استان به‌ویژه در مناطق شمال و شرق و مشهد کاسته می‌شود؛ به‌طوری‌که دمای مشهد در گرم‌ترین ساعات روز جمعه به ۳۴ درجه، شنبه به ۳۳ درجه و یکشنبه به ۳۰ درجه خواهد رسید.

زهرا آهنگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص آخرین وضعیت جوی مشهد و خراسان‌رضوی اظهار کرد: روند کاهش دما از مناطق شمالی آغاز و تا یکشنبه به‌ویژه در مناطق شمالی و شرقی ادامه خواهد داشت. در طی این مدت، شاهد افزایش سرعت وزش باد در ساعات بعدازظهر در نواحی بادخیز خواهیم بود که وزش باد گاهی شدید همراه با خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت دید، کاهش کیفیت هوا، احتمال وقوع طوفان گردوخاک و بروز خسارت همراه خواهد بود. با توجه به جریانات هوا، احتمال انتقال ذرات گردوخاک به سایر نقاط استان ازجمله مشهد دور از انتظار نیست.

وی افزود: تا روز‌های ابتدایی هفته آینده، به‌تناوب در نیمه شمالی و غربی افزایش ابرناکی رخ خواهد داد که در برخی نقاط این مناطق به‌ویژه در شمال‌غرب با رگبار و رعدوبرق پراکنده همراه خواهد بود. این سامانه از فردا تا اواسط روز یکشنبه (۲۸ مرداد) هفته آینده در ساعاتی تقویت می‌شود که با توجه به رگباری‌بودن در این نواحی، احتمال آب‌گرفتگی و ایجاد رواناب وجود دارد. در هفته آینده نسبت به هفته جاری، از گرمای هوای استان به‌ویژه در مناطق شمال و شرق و مشهد کاسته می‌شود؛ به طوری که دمای مشهد در گرم‌ترین ساعات روز جمعه به ۳۴ درجه، شنبه به ۳۳ درجه و یکشنبه به ۳۰ درجه خواهد رسید.

کارشناس هواشناسی خراسان‌رضوی در ادامه، گفت: طی ٢۴ ساعت گذشته، نوسانات دمایی مشهد بین ۲۵ و ۳۷ درجه بوده است و امروز در مشهد نوسانات دمایی نسبت به روز گذشته تغییری نخواهد داشت. همچنین طی شبانه‌روز گذشته، قوچان با دمای ۱۹ درجه و داورزن با دمای ۴۵ درجه به‌ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->