پزشکیان: دولت وفاق ملی عنوانی صحیح برای دولت چهاردهم است پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت همسر آیت‌الله شبیری زنجانی زلنسکی: به پیشروی در خاک روسیه ادامه می‌دهیم قالیباف اصلاح بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد محمود عباس: آمریکا مانع به رسمیت شناخته‌شدن فلسطین است چراغ سبز کمیسیون اجتماعی مجلس به وزیر پیشنهادی کار قطع برق در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) کمیسیون انرژی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت را بررسی کرد ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران مطالبه کمیسیون بودجه از وزیر پیشنهادی ارشاد نظر مثبت اعضای کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس به وزرای پیشنهادی اطلاعات و کشور کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی گردشگری مخالفت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: حرم رضوی، میدان خطابه روحانیان پیشرو و جوان باشد | امنیت و آرامش فضای زیارت تحسین‌برانگیز است تعطیلی مشکوک یک پایگاه نظامی در آلمان سقوط ۲ جنگنده میراژ در فرانسه (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) استعلام امنیتی همه وزرای پیشنهادی دولت مثبت بوده است رئیس جمهور اصلاح قانون نظام صنفی را ابلاغ کرد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) عراق از انهدام ۱۰ شبکه انتقال مالی داعش در ۲۰۲۴ خبرداد ادامه حملات حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) رفتار ایران با اسرای عراقی؛ ما با خوبی بر بدی غلبه کردیم آماده باش بالگردهای هوانیروز ارتش در ایام اربعین وزیر دفاع روسیه از غرفه ایران در نمایشگاه نظامی مسکو بازدید کرد + فیلم
سرخط خبرها

عراق از انهدام ۱۰ شبکه انتقال مالی داعش در ۲۰۲۴ خبرداد

  • کد خبر: ۲۴۵۱۶۱
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
عراق از انهدام ۱۰ شبکه انتقال مالی داعش در ۲۰۲۴ خبرداد
فرماندهی عملیات مشترک عراق از انهدام بیش از ۱۰ شبکه متخصص نقل و انتقال اموال در داعش طی سال ۲۰۲۴ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «تحسین الخفاجی» سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق گفت: قطع منابع مالی و شناسایی باند‌های زیرزمینی مسؤول انتقال پول در گروه تروریستی داعش توسط سرویس‌های امنیتی در حال پیگیری است. آنها موفق به رمزگشایی رشته‌های دقیق و به دست آوردن اطلاعات مهم در این باره در طول سال ۲۰۲۴ شده‌اند.

وی در گفتگو با «بغداد الیوم» افزود: بیش از ۱۰ شبکه متخصص نقل و انتقال پول در گروه تروریستی داعش خنثی شده است که برخی از آنها اعلام شده‌اند، اما تحقیقات درباره برخی دیگر ادامه دارد. عملیات ما تنها به شناسایی آنها محدود نمی‌شود بلکه شامل از بین بردن ابزار‌های مربوط به دسترسی آنها به اموال و روش‌های انتقال آن است. موفقیت‌های مهمی در این زمینه حاصل شده است.

الخفاجی گفت: سازمان اطلاعات با رصد و تعقیب افراد تحت تعقیب و انجام عملیات‌های مهم نقش موثری در ابعاد داخلی و خارجی دارد. پرونده نقل و انتقال اموال در داعش در سال ۲۰۲۴ با ضربات ویژه‌ای مواجه شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->