هواپیمای رسمی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از پایگاه «نواتیم» خارج شد بایدن خواستار آزادی تفنگدار سابق آمریکایی ناپدید شده در سوریه شد رویترز: مذاکرات دوحه با مشارکت مصر، اسرائیل، آمریکا و قطر برگزار می‌شود موافقت کمیسیون اقتصادی با برنامه وزرای پیشنهادی اقتصاد و صمت کمیسیون امنیت ملی با وزرای پیشنهادی اطلاعات، خارجه، دفاع و کشور موافقت کرد پزشکیان: دولت وفاق ملی عنوانی صحیح برای دولت چهاردهم است پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی درگذشت همسر آیت‌الله شبیری زنجانی زلنسکی: به پیشروی در خاک روسیه ادامه می‌دهیم قالیباف اصلاح بودجه ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد محمود عباس: آمریکا مانع به رسمیت شناخته‌شدن فلسطین است چراغ سبز کمیسیون اجتماعی مجلس به وزیر پیشنهادی کار قطع برق در شمال فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) کمیسیون انرژی صلاحیت وزیر پیشنهادی نفت را بررسی کرد ارائه لایحه حمایت از خبرنگاران مطالبه کمیسیون بودجه از وزیر پیشنهادی ارشاد نظر مثبت اعضای کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس به وزرای پیشنهادی اطلاعات و کشور کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی گردشگری مخالفت کرد آیت‌الله علم‌الهدی: حرم رضوی، میدان خطابه روحانیان پیشرو و جوان باشد | امنیت و آرامش فضای زیارت تحسین‌برانگیز است تعطیلی مشکوک یک پایگاه نظامی در آلمان سقوط ۲ جنگنده میراژ در فرانسه (۲۴ مرداد ۱۴۰۳) استعلام امنیتی همه وزرای پیشنهادی دولت مثبت بوده است رئیس جمهور اصلاح قانون نظام صنفی را ابلاغ کرد (۲۴ مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تعطیلی مشکوک یک پایگاه نظامی در آلمان

  • کد خبر: ۲۴۵۱۷۵
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
تعطیلی مشکوک یک پایگاه نظامی در آلمان
یک پایگاه نظامی مهم در آلمان به دلیل ظن به اقدامات خرابکارانه تعطیل شد.

به گزارش شهرآرانیوز، بنا به گزارش رسانه ها، پایگاه نظامی کلن-وان آلمان به دلیل آسیب دیدگی به حصار اطراف آن و نیز احتمال آلوده شدن آب آن بسته شد.

این پایگاه نظامی حدود ۴۳۰۰ نظامی و ۱۲۰۰ غیرنظامی را در خود جای داده است. هواپیما‌های نظامی ویژه «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان نیز در این پایگاه نظامی قرار دارد. به گفته رسانه‌ها مقامات این پایگاه نظامی در آلمان به نیرو‌های خود نسبت به نوشیدن از آب لوله کشی این پایگاه هشدار داده اند.

موارد مشکوک مشاهده شده در این پایگاه نظامی از سوی نیرو‌های پلیس و سرویس ضد جاسوسی ارتش در حال بررسی است. پایگاه کلن وان در حال حاضر در احاطه نیرو‌های پلیس قرار دارد و ورود و خروج به آن ممنوع شده است.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->