فرش‌آرا باز هم نبرد ژولت ناگی – پرسپولیس؛ همه چیز در گرو رضایت پوشکاش واکنش زنوزی به رای احتمالی بیرانوند | مالک تراکتور تاج را تهدید کرد + فیلم پوچتینو روی نیمکت تیم ملی فوتبال آمریکا مرادمند: کل پولم را بدهید تا فسخ کنم شروع هیجان فوتبال در لالیگا پسر رونالدینیو به برنلی پیوست مشکل جدید استقلال؛ قرارداد بلانکو در سازمان لیگ ثبت نشد جان باختن ۳ فوتبالیست سبزواری در تصادف جاده‌ای + عکس تاریخ و ساعت بازی مس رفسنجان و تراکتور در دوره ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران | رونمایی از اسکوچیچ و ستاره‌هایش تاریخ و ساعت بازی سپاهان و چادرملو در دوره ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران | مصاف کهنه‌کار با تیم تازه‌وارد تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس آذر در دوره ۲۴ لیگ برتر فوتبال ایران | شروع کار تیم پرمهره نکونام آغاز بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور با حضور VAR حمید درخشان سرمربی داماش گیلان شد ترکیب پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در نخستین هفته لیگ برتر ۱۴۰۳ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و آتالانتا در سوپرکاپ اروپا | ورود امباپه با جام و گل پدری به تمرینات بارسلونا بازگشت
سرخط خبرها

بازگشت مهاجری با خیبر به لیگ برتر| بازگشت فوتبال زیبا؟

  • کد خبر: ۲۴۵۱۸۵
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
بازگشت مهاجری با خیبر به لیگ برتر| بازگشت فوتبال زیبا؟
محمدرضا مهاجری پس از یک فصل دوری با خیبر به لیگ برتر بازگشته و انتظار می‌رود تیم او مثل سایر جاهایی که بوده فوتبال تماشاگرپسند به نمایش بگذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرمربی مشهدی خیبر خرم‌آباد به‌عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ دسته‌اول، حالا به لیگ‌برتر بازگشته است. محمدرضا مهاجری که کار مربیگری را با دستیاری در تیم ابومسلم و با اکبر میثاقیان آغاز کرد، بیشتر دوران دستیاری‌اش در فوتبال ایران را زیر نظر فیروز کریمی پشت سر گذاشت. او در تیم‌های استقلال‌اهواز، پاس تهران، راه‌آهن، داماش گیلان و صبای قم دستیار بود و سرانجام با تیم شیرین‌فراز کرمانشاه فرصت حضور روی نیمکت به‌عنوان نفر اول را به دست آورد.

با این همه، اوج موفقیت و شهرت مهاجری در عرصه سرمربیگری با تیم سیاه‌جامگان رقم خورد. او با تیم تازه‌تأسیس فوتبال مشهد در دهه ۹۰ توانست پله‌پله از لیگ دسته‌دوم به لیگ دسته‌اول و بعدتر به لیگ‌برتر صعود کند. موفقیت‌های مهاجری با سیاه‌جامگان سبب شد که تیم دیگر شهر مشهد که متمول‌تر هم بود، به سراغش برود. او با پدیده سه فصل در لیگ‌برتر بود و تیمش با توجه به بضاعتی که داشت، همیشه در میانه‌های جدول بود، اما به اعتقاد بیشتر کارشناسان فوتبال ایران، تیم مهاجری همیشه فوتبال تماشاگرپسند و زیبایی ارائه می‌داد.

مهاجری پس از پدیده در فوتبال ایران با تیم‌های تراکتور، ماشین‌سازی، نساجی و مس کار کرد، اما چندان روی خوش ندید تا اینکه سرانجام فصل گذشته با خیبر خرم‌آباد تیمی رؤیایی ساخت و لیگ‌برتری شد. او حالا با تیم خیبر حریفی گلوگیر برای لیگ‌برتری‌ها خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->