سارق جنجالی موبایل تهرانی‌‌ها کیست؟ ویدئو | یک فروند کشتی باری در قشم به گل نشست (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ٢٧ مرداد ١۴٠٣) | وزش باد شدید همراه با خیزش گرد‌وخاک بهترین و بدترین حالت برای خوابیدن چیست؟ آماده‌سازی ۱۵۵ میلیون جلد کتاب برای مهرماه ابتلا به بیماری ام‌اس در بین نسل جوان شیوع بیشتری دارد ادارات دولتی و غیردولتی سرخس امروز تعطیل شد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) میانگین حقوق معلمان چقدر است؟ دستگیری اعضای باند سارقان پروازی در مشهد + عکس بارگذاری آسان مدارک بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تأمین اجتماعی ترافیک پرحجم در بزرگراه آزادی، میدان فلسطین مشهد و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) حسرتِ داشتن یک مدرسه خوب بر دل بچه‌های بولوار شاهنامه مشهد اعمال‌قانون ۱۸۲۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۷ خودروی متخلف توقیف شدند (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) ضرورت پیشگیری از نابینایی و کم بینایی کودکان با اجرای برنامه مقابله با تنبلی چشم توضیحات رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص علت کمبود یکی از برند‌های انسولین اجازه پدر برای ازدواج دختر لازم است یا خیر؟ کاهش ۲۰ درصدی تصادفات جاده‌ای در خراسان‌رضوی آخرین اظهارات رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در خصوص گذرنامه اربعین ۱۰ سایت متخلف فروش بلیت هوایی اربعین، به مراجع قضایی معرفی شدند
سرخط خبرها

آخرین اظهارات رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در خصوص گذرنامه اربعین

  • کد خبر: ۲۴۵۵۹۶
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
آخرین اظهارات رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در خصوص گذرنامه اربعین
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه در خصوص آخرین وضعیت صدور گذرنامه اربعین توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ امید نودهی، در پاسخ به اینکه آیا هنوز شهروندان برای سفر به عراق و زیارت اربعین فرصت دریافت گذرنامه دارند یا خیر، اظهار کرد: بله همچنان این فرصت وجود دارد. افراد می‌توانند به مراکز صدور گذرنامه محل سکونت خود مراجعه کنند و اگر تهران هستند به آدرس ستارخان، شهرآرا بروند.

وی افزود: همچنین امکان درخواست غیر حضوری گذرنامه وجود دارد و افراد می‌توانند درخواست خود در این زمینه را در سامانه‌های «سخا» یا «پلیس من» ثبت کنند.

سرهنگ نودهی در خصوص اینکه اتباع منتظر نتیجه اداره گذرنامه فراجا هستند، عنوان کرد: در صورتی که برگ سرشماری روادید یا طرح خانواری دارند، به دفاتر کفالت سراسر کشور مراجعه کنند تا برای آن‌ها گذرنامه تهیه شود و اگر گذرنامه دارند به سفارت عراق مراجعه کنند تا روادید خروج از کشور برایشان تهیه شود.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه بیان کرد: ۹۰ درصد افرادی که پس از ثبت درخواستشان، گذرنامه دیر برای آنها صادر می‌شود، نقص یا اشتباه در ارسال مدارک دارند.

وی خاطرنشان کرد: از تدابیری که مجموعه فراجا برای ایرانیانی که در عراق هستند و حتی اتباعی که از سوی ایران به عراق رفته‌اند، اندیشیده این بود که اگر گذرنامه خود را گم کردند بتوانیم در کشور عراق هم به آنها خدمات ارائه دهیم.

سرهنگ نودهی با اشاره به اینکه افرادی که گذرنامه خود را گم کردند می‌توانند به سفارتخانه‌های ایران در عراق مراجعه کنند، تصریح کرد: در چهار شهر کربلا، نجف، سامرا و کاظمین در نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران همکاران پلیس مهاجرت و گذرنامه مستقر می‌شوند و به صورت شبانه‌روزی آمادگی ارائه خدمات را دارند.

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: برای عزیزانمان که به هر نحوی در نگهداری اسناد مسافرتی و گذرنامه خود یا سایر مسائلی که مرتبط با مأموریت‌های پلیس مهاجرت و گذرنامه باشد، در این چهار شهر ارائه خدمات داریم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->