انزونزی - سپاهان؛ یک امضا تا نهایی شدن سقف بودجه اندونگ را خط زد روز‌های تاریک مدافع مشهدی سپاهان سونامی در راه منچسترسیتی دبیر: طلایی‌های کشتی بالای ۱۰۰ میلیارد تومان پاداش می‌گیرند! غفور جدیدترین خرید شهداب مسئولان سازمان لیگ مخالف بازی استقلال در شهر قدس تاریخ و ساعت بازی النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان | نبرد زودهنگام غول‌های عربستانی اسکوچیچ خوشحال از درخشش پرسپولیسی‌ها| شروع امید بخش مثلث پرسپولیسی نتیجه بازی استقلال و شمس آذر قزوین+ ویدیو گل‌ها(۲۶ مرداد ۱۴۰۳)| تاثیر VAR! ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۲۶ مرداد ۱۴۰۳) ستاره پرسپولیس رفتنی می شود؟ گاریدو نسخه جانشین بیرو را پیچید بازیکن مورد علاقه گل‌محمدی بیرون ماند ستاره های خارجی پرسپولیس در تبریز بر می گردند قلی زاده آخرین امید هواداران پرسپولیس سقوط فلیپس از منچسترسیتی به ایپسویچ ۳ بازیکن به فهرست بارسلونا اضافه شدند دل پُر درد مشهدی‌ها از غیبت در لیگ برتر فوتبال پخش زنده بازی سپاهان و چادرملو اردکان (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان | نبرد زودهنگام غول‌های عربستانی

  • کد خبر: ۲۴۵۵۸۷
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
تاریخ و ساعت بازی النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان | نبرد زودهنگام غول‌های عربستانی
تیم‌های النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های النصر و الهلال در فینال سوپرکاپ عربستان، شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۱۹:۴۵ به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

یاران رونالدو در مرحله نیمه‌نهایی ۲ بر صفر التعاون را شکست داده و به این مرحله رسیدند.

الهلال نیز با شکست الاهلی در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

کفه ترازو در ۵ تقابل اخیر میان این ۲ تیم به سود آبی‌های ریاض سنگینی می‌کند. الهلال در ۵ بازی اخیر ۳ بار النصر را شکست داده و در ۲ بازی هم به تساوی رسیده است.

الهلال قهرمان فصل گذشته سوپر لیگ عربستان به دنبال تداوم قدرت‌نمایی خود در ابتدای فصل جدید است تا علاوه بر کسب جامی دیگر برای رونالدو و یارانش در النصر خط و نشان بکشد، در سوی مقابل نیز النصر به دنبال پایان دادن به حکمرانی الهلال در فوتبال عربستان است و می‌خواهد علاوه بر جبران شکست‌های قبلی، رقیبی دست و پا بسته برای الهلال نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->