تداوم موفقیت

  • کد خبر: ۲۴۵۶
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
تداوم موفقیت
کسب مدال طلا ازسوی مهلا سوختانلو در کنفرانس نوآوران جوان در کشور مالزی

مهلا سوختانلو، دانش‌آموز دبیرستان آریو مصلی‌نژاد که سابقه کسب رتبه دوم در مسابقات جهانی فیزیکدانان جوان در کشور اتریش را دارد، در سومین دوره نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی نوآوران جوان در کشور مالزی موسوم به «IYSIE 2019» موفق به کسب مدال طلا و رتبه برتر مسابقات شد.
سوختانلو در گفت‌وگو با شهرآرامحله درباره سطح و نحوه برگزاری این رقابت‌ها گفت: این مسابقات با حضور500نفر شرکت‌کننده از کشورهای ایران، مالزی، تایلند، سنگاپور، اندونزی، فیلیپین، سریلانکا، کره‌جنوبی، تایوان، نپال و هند از 8لغایت 12جولای (17الی 21تیرماه) در کشور مالزی برگزار شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در دو بخش کنفرانس و نمایشگاه در رشته‌های ریاضیات، فیزیک و مهندسی، علوم طبیعی و علوم کامپیوتر برگزار شده و در هر بخش مدال‌های طلا، نقره و برنز بین نفرات برتر توزیع می‌شود.
دانش‌آموز دبیرستان آریو مصلی‌نژاد خاطرنشان کرد: تیم ایران با 4شرکت‌کننده در این رقابت‌ها حضور داشت که درنهایت مانلی ایرانمنش در بخش کنفرانس علوم طبیعی موفق به کسب مدال برنز شد، مارال مهدی در نمایشگاه فیزیک و مهندسی برنده مدال طلا شد و من (مهلاسوختانلو) و آرین میرزایی در بخش کنفرانس فیزیک و مهندسی برنده مدال طلا شدیم. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->