سریال «احضار» در شبکه نسیم + زمان پخش «کمال الملک» روی آنتن شبکه نمایش + زمان پخش «پول و پارتی» پول‌سازترین‌ترین فیلم هفته چهارم مرداد ۱۴۰۳ آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) «تابستانی که برف آمد» در راه اروپا «آرمان گرشاسبی» در تدارک برگزاری کنسرت در کاخ نیاوران شروع‌به‌کار جشنواره کازان روسیه با نمایش «در آغوش درخت» نقش آفرینی بازیگر «پوست شیر» در «بازنده» + تصاویر مذاکره «کالین فرث» برای بازی در فیلم جدید اسپیلبرگ واکنش دختر بیتا فرهی به حواشی رونمایی از تندیس مادرش حکایت برق کار نابهنجار «نیکلاس کیج» فوتبالیست می‌شود! بازگشت نوستالژی کارت‌پستال در بلژیک +عکس نذری از جنس هنر | گزارشی از بیست وسومین سال اجرای نمایش آیینی «خورشید کاروان» در مشهد آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | «پول و پارتی» سعید سهیلی در صدر گیشه شاگرد ملک‌الشعرای بهار درگذشت سعدی در اَندیجان | درباره دومین نسخه خطی مجموعه آثار سعدی در رویداد انتقال تجربه خبرگان حوزه خبر مطرح شد:‌ نه مسئولان «رسانه» را می‌شناسند و نه حتی خود خبرنگاران! توضیحات پسر «گلی ترقی» درباره وضعیت تلخ مادرش در آسایشگاه سالمندان
سرخط خبرها

آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | «پول و پارتی» سعید سهیلی در صدر گیشه

  • کد خبر: ۲۴۵۶۳۳
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | «پول و پارتی» سعید سهیلی در صدر گیشه
فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، همچنان در صدر جدول فروش سینما‌های خراسان رضوی قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته گذشته به شرح زیر است:

۱. فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی سعید سهیلی، با فروش ۲۶ هزار ۷۰ بلیت در ۶۰۴ سانس، ۱۲ میلیارد و ۸۶۸ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۲. فیلم سینمایی تگزاس۳ به‌کارگردانی سیدمسعود اطیابی، با فروش ۲۲ هزار و ۴ بلیت در ۷۴۲ سانس، ۱۱ میلیارد و ۳۹۵ میلیون و ۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۸ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳. فیلم سینمایی خجالت نکش‌۲ به‌کارگردانی رضا مقصودی، با فروش ۱۲ هزار و ۹۴۴ بلیت در ۴۲۰ سانس، ۶ میلیارد و ۳۵۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۴. فیلم سینمایی ملاقات با جادوگر به کارگردانی حمید بهرامیان، با فروش ۳ هزار و ۳۴۹ بلیت در ۲۲۴ سانس، یک میلیارد و ۸۶۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۵. فیلم سینمایی در آغوش درخت به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا، با فروش ۲ هزار و ۱۱۹ بلیت در ۱۱۴ سانس، یک میلیارد و ۱۹۴ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۶. فیلم سینمایی یادگار جنوب به کارگردانی حسین دوماری و پدرام پورامیری، با فروش هزار و ۸۳۱ بلیت در ۱۳۶ سانس، یک میلیارد و ۴۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال است.

۷. فیلم سینمایی مست عشق به‌کارگردانی حسن فتحی، با فروش هزار و ۶۶۵ بلیت در ۱۱۰ سانس، ۸۷۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۸. فیلم سینمایی قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، با فروش ۸۴۲ بلیت در ۶۴ سانس، ۵۷۳ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۹. فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان به کارگردانی حمیدرضا آذررنگ، با فروش ۹۹۱ بلیت در ۸۵ سانس، ۵۵۷ میلیون و ۱۰۰ ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۰. فیلم سینمایی ساعت ۶ صبح به کارگردانی مهران مدیری، با فروش ۸۸۶ بلیت در ۹۳ سانس، ۵۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۱. فیلم سینمایی شور عاشقی به کارگردانی داریوش یاری، با فروش ۹۷۶ بلیت در ۳۱ سانس، ۴۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. این فیلم از ۱۳ تیر ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۲. فیلم سینمایی سال گربه به‌کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش ۸۹۱ بلیت در ۴۵ سانس، ۳۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۳. فیلم سینمایی تمساح خونی به‌کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۴۷۵ بلیت در ۲۲ سانس، ۲۲۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۴. فیلم سینمایی سفر پرماجرا به کارگردانی حجت‌الله سیفی، با فروش ۱۷۹ بلیت در ۳۲ سانس، ۱۰۳ میلیون ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۵. فیلم سینمایی ایلیا جستجوی قهرمان به‌کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش ۲۹۵ بلیت در ۲۴ سانس، ۹۲ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۱۶. فیلم سینمایی عطرآلود به‌کارگردانی هادی مقدم‌دوست، با فروش ۱۴۱ بلیت در ۱۰ سانس، ۶۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۱۷. فیلم سینمایی مصائب شیرین ۲ به کارگردانی علیرضا داوودنژاد، با فروش ۶ بلیت در ۴ سانس، ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۳ مرداد ۱۴۰۳ آغاز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->