رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال خداداد عزیزی: مربیگری در ایران رابطه‌ای شده است دعوت احسان دلیرزهان به اردوی تیم ملی بسکتبال تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و مایورکا | کهکشانی‌ها، آماده برای دفاع از تاج و تخت در لالیگا رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی انتخاب شد رضایی: برای کسب هشتمین مدال طلا به پاریس می‌رویم شوک گوندوگان به بارسلونا برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور با VAR قطعی شد پاسخ منفی رئال به پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری برای میلیتائو مراسم بدرقه کاروان پارالمپیک ایران در حرم امام‌رضا(ع) برگزار شد | ورزشکاران در محضر امام رئوف سوگند یاد کردند + فیلم هالند در سیتی ثروتمندتر می‌شود گراونبرخ، ستاره غیرمنتظره لیورپول در شروع لیگ نادرمردِ کشتی خراسان | یادی از مرحوم ابوالقاسم سخدری، پیشکسوت کشتی محرومیت در انتظار مدافع استقلال | تتوی زشت و جنجالی احتمال غیبت بلانکو در هفته دوم قوت گرفت ویدئو| دبیر: عمل کتف حسن یزدانی ۱۰۰ درصد تکرار می‌شود علیرضا دبیر: به کامران قاسمپور اولتیماتوم دادیم که در وزن حسن یزدانی کشتی بگیرد ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال در سوپرکاپ عربستان درویش این بار رفتنی است؟ اختلاف پنهان نکونام و سمیعی در استقلال
سرخط خبرها

عملکرد خوب مشهدی‌ها در هفته اول لیگ برتر فوتبال

  • کد خبر: ۲۴۵۷۲۵
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۸
عملکرد خوب مشهدی‌ها در هفته اول لیگ برتر فوتبال
هفته نخست لیگ‌برتر فوتبال کشور برگزار شد و در مشهدی‌های حاضر در این رقابت‌ها که برای تیم‌های خارج از استان به میدان می‌رفتند، عملکرد متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش شهرآرانیوز، در سوی دیگر یک سرمربی مشهدی قرار داشت که با تیم تازه لیگ‌برتری‌اش به شروعی رؤیایی می‌اندیشید؛ اتفاقی که برای محمدرضا مهاجری و تیمش، خیبر خرم‌آباد، رقم خورد و این تیم تازه‌وارد در لیگ‌برتر توانست با یک گل از سد هوادار بگذرد و طعم نخستین سه‌امتیاز لیگ‌برتری را بچشد.

مهاجری، سوپرمن خرم‌آباد

سرمربی مشهدی خیبر خرم‌آباد حالا به سوپرمن خرم‌آبادی‌ها بدل شده است. او که فصل گذشته توانست این تیم را به لیگ‌برتر بیاورد، حالا با پیروزی در نخستین بازی فصل لیگ‌برتر نشان داد می‌تواند شادی‌های بیشتری را به مردم این شهر هدیه بدهد. محمدرضا مهاجری پس از پیروزی ۱ بر ۰ تیمش در نشست خبری حرف‌های جالبی زد. او گفت: پارسال در خانه هوادارانمان از ما حمایت کردند و در باخت‌ها هم کنار ما بودند. یکی از اهرم‌های نتیجه‌گیری برای ما هوادار است. از لحاظ هواداری یک قطب جدید به فوتبال ایران اضافه شده است.

از دروازه‌بانی عالی جعفری تا دفاع مستحکم صدقی

در میان مشهدی‌هایی که در دیگرتیم‌های لیگ‌برتر در هفته اول به میدان رفتند، پارسا جعفری و امیرحسین صدقی عملکرد درخشان‌تری داشتند؛ دو بازیکنی که برابر سرخابی‌های پایتخت نمایش قابل‌قبولی داشتند و نشان دادند می‌توانند فصل خوبی داشته باشند. پارسا جعفری، دروازه‌بان ذوب‌آهن، در بازی افتتاحیه لیگ مقابل پرسپولیس درخشان بود و با پنج واکنش دیدنی مانع پیروزی ارتش سرخ پایتخت شد. در سویی دیگر، امیرحسین صدقی که در پستی متفاوت و به‌عنوان دفاع‌وسط برای شمس‌آذر مقابل استقلال بازی می‌کرد، توانست بار‌ها مهاجمان استقلال را در قلب دفاعی تیمش متوقف کند. پوشش‌های عالی صدقی چندین‌بار دروازه تیمش را از خطر فروپاشی نجات داد.

دیگرمشهدی‌ها در بوته آزمایش

اسماعیل بابایی و سجاد دانایی دو مشهدی استقلال خوزستان هستند که در هفته اول برای این تیم به میدان رفتند. بابایی نود دقیقه برای خوزستانی‌ها بازی کرد و سجاد دانایی هم از دقیقه ۷۸ به‌جای بهروز بارانی وارد زمین شد. سعید واسعی در مس رفسنجان و حسین مهربان هم در هوادار فرصت بازی پیدا نکردند. اما نبرد پرخراسانی هفته، بازی فولاد و نساجی بود؛ جایی که فرزاد زامهران نود دقیقه برای نساجی بازی کرد و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد. در سوی مقابل، علی نعمتی و احسان پهلوان هم مهره‌های خراسانی ثابت ترکیب فولاد خوزستان بودند. نعمتی نود دقیقه و احسان پهلوان ۷۳ دقیقه برای این تیم بازی کردند. البته مصطفی صداقت هم به‌عنوان مربی مشهدی روی نیمکت نساجی حضور داشت. بدین‌ترتیب در پایان هفته نخست رقابت‌های لیگ‌برتر فقط جای سیاوش یزدانی در فهرست هجده‌نفره تیم‌ها خالی بود. مدافع مشهدی که نه‌تن‌ها این هفته برای سپاهان بازی نکرد، بلکه در فهرست هجده‌نفره این تیم هم مقابل چادرملو اردکان قرار نداشت تا مشخص شود که اختلافاتش با کادرفنی زردپوشان زیاد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->