نشست مشترک شورای معاونان شهرداری با اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) شهردار مشهد مقدس: امیدواریم سال پرباری را برای شهر و مردم رقم بزنیم ۲۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد افزوده می‌شود کمک ۲۰۵ میلیارد تومانی شهرداری مشهد به مساجد آغاز خدمت رسانی کاروان حمل و نقل خدام الحسین (ع) به زائران پیاده اربعین در مرز چذابه تجمع صنفی پرستاران دو بیمارستان دولتی در مشهد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) استقبال بیش از ۱۶ هزار و ۵۰۰ زوج مشهدی از طرح "باهم" معرفی اعضای کمیسیون شهرسازی و معماری شورای ششم شهر مشهد مقدس در سال چهارم حریق مغازه عمده‌فروشی مواد غذایی در خیابان مصلی مشهد (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) آسیب‌شناسی و انجام اقدامات ویژه برای حفظ درختان ارزشمند چنار خیابان کوهسنگی پرونده‌ای برای آتش‌سوزی سینما آریا مشهد در سال ۱۳۵۷ افزایش المان‌های بوستان مینیاتوری در طرح توسعه این بوستان لزوم اجرای طرح نهضت آسفالت برای روستا‌های شهرستان مشهد افزایش حجم گردوغبار در هوای مشهد از ظهر امروز (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) روایت خدمت؛ از مشهد تا نجف هوای ۶ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های اقتصادی نباید صرفاً در حوزه ساختمانی باشد آغاز پروژه توسعه بوستان موضوعی مینیاتوری مشهد با تخصیص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی + فیلم تأکید شهردار مشهد بر جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی و افزایش مشارکت آنان با مدیریت شهری + فیلم بوستان غدیر مشهد آماده میزبانی از زائران دهه پایانی صفر صدور هشدار خود مراقبتی عمومی حفاظت محیط زیست برای بروز پدیده گرد و غبار در مشهد (۲۶ مرداد ۱۴۰۳) نقش مؤثر شهرداری مشهد در خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اربعین ۱۴۰۳
سرخط خبرها

۲۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد افزوده می‌شود

  • کد خبر: ۲۴۵۷۶۲
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵
۲۰۰ دستگاه اتوبوس تا پایان امسال به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد افزوده می‌شود
رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد از بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ قطار شهری در دهه فجر و اضافه شدن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «مجید نژادحسین» رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در حاشیه نشست مشترک عصر امروز (۲۷ مردادماه) شورای معاونان شهرداری با اعضای کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: این جلسه، پیرو جلسات برگزارشده با شهردار مشهد و حوزه معاونت در کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد و از مهمترین نکات آن، این است که همه اعضای شورای معاونان شهردار حضور دارند.

وی افزود: از جمله موضوعات مطرح شده در این جلسات، پیش‌بینی تمهیدات لازم برای پروژه‌های نیمه‌تمام و تعریف پروژه‌های جدید عمرانی برای شهرداری بوده است.

نژادحسین خاطرنشان کرد: در دستور کار این جلسه، دو کلان‌پروژه خرید ۴۵۰ دستگاه اتوبوس برای ناوگان اتوبوسرانی و ۶۰ واگن جدید برای خط یک قطارشهری مشهد مطرح شد.

وی در ادامه گفت: پروژه خرید اتوبوس و در مرحله انعقاد قرارداد و ارائه تضمین از سوی سرمایه‌گذار قرار دارد و تا پایان سال جاری ۲۰۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده خواهد شد. پروژه خرید واگن‌های خط یک قطارشهری نیز در مرحله تعیین قیمت و توافق با شهرداری قرار دارد و امیدواریم قرارداد خرید این واگن‌ها در این دوره مدیریت شهری منعقد شود. تلاش ما بر این است که حدود ۱۵ واگن را به صورت واردات در اختیار داشته باشیم و مابقی آن نیز توسط خط تولید در داخل کشور تامین شود.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد در مورد پروژه نهضت آسفالت نیز گفت: پروژه آسفالت ۴ میلیون متر مربع از معابر شهری نیز مورد بحث قرار گرفت که تامین مالی بخشی از پروژه تا هفته آینده و بخش دیگری از آن تا ۱۰ شهریورماه انجام خواهد شد.

نژادحسین همچنین درباره بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ قطارشهری نیز گفت: با وجود تغییرات صورت گرفته در دولت، با قدری تاخیر مواجه شدیم. اما منابع مالی این پروژه نیز تعیین تکلیف شده است و پروژه در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->