دفاع استقلالی‌ها از ماجرای قزوین| اطراف نکونام را شلوغ کردند و اعصابش خراب شد اعتماد جالب بازیکنان خارجی استقلال: ما از پرواز در ایران نمی‌ترسیم تمرینات انفرادی رامین رضاییان با هماهنگی نکونام پخش زنده بازی منچسترسیتی و چلسی (۲۸ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین انتظار بالای سیمئونه از ستاره سابق منچسترسیتی اولتیماتوم منچسترسیتی به گواردیولا قزوین میزبان بازی استقلال - ملوان شد شمسایی: هرکس ایران را دوست ندارد برود به سینه قبرستان! افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده رونمایی از نسخه گلزن هاورتز در آرسنال خداداد عزیزی: مربیگری در ایران رابطه‌ای شده است دعوت احسان دلیرزهان به اردوی تیم ملی بسکتبال تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و مایورکا | کهکشانی‌ها، آماده برای دفاع از تاج و تخت در لالیگا رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خراسان‌رضوی انتخاب شد رضایی: برای کسب هشتمین مدال طلا به پاریس می‌رویم شوک گوندوگان به بارسلونا
سرخط خبرها

افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده

  • کد خبر: ۲۴۵۹۳۹
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
افشاگری هاشمی‌نسب علیه نکونام | من را مقابل هوادار قرار نده
مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در اظهاراتی علیه جواد نکونام به نوعی سرمربی استقلال را عامل قطع همکاری‌اش با این باشگاه دانسته است. هاشمی‌نسب در لفافه حرف‌های تازه‌ای به زبان آورده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، مهدی هاشمی‌نسب، مربی فصل گذشته استقلال، با غیبتش در این فصل روی نیمکت آبی‌ها خبرساز شده بود، گلایه‌هایی علیه جواد نکونام به زبان آورد: «من در استقلال ۲۱ سال است خط قرمزی دارم به نام هوادار. اگر قرار باشد من را جلوی هواداران استقلال بگذارند، صحبت‌هایی می‌کنم که دوست ندارم اینجا عنوان کنم ولی به جان مادرم که می‌خواهم دنیاش نباشد، وقتی جان مادرم را قسم می‌خورم، صحبت‌هایی می‌کنم که... چی بگم؟ نون و نمک‌شان را خوردم، حرمت نگه داشتم و رفاقت کردم برای‌شان. ولی اگر قرار باشد توپ را در زمین من بیندازند و بگویند مهدی هاشمی‌نسب به‌خاطر پول نیامده استقلال، یک‌سری صحبت‌های باز را انجام می‌دهم. من نه اهل تهدید هستم و نه می‌خواهم پل برای خودم نگه دارم.»

هاشمی نسب ادامه داد: «اصلا نمی‌خواهم صحبت‌های خصوصی‌مان را بگویم. دوست ندارم من را جلوی هوادار بگذارند. یک هوادار استقلال به من کامنت داد که شما هم تو زرد از آب در آمدی و به‌خاطر پول نیامدی استقلال! می‌خواستم همان‌جا این پرونده را ببندم. یکی از دوستان خوبم، دکتر نوروزی از کانادا زنگ زد و گفت دو روز دست نگه دارد. من تحمل این را ندارم که بخواهند من را جلوی هواداران استقلال بگذارند. من با اینها زندگی کردم و دلی جلو رفتم. اگر کسی فکر کند زرنگ است و باتوجه به آن بخش رسانه‌ای که پشت پرده دارند، بخواهند من را جلوی هوادار بگذارند، با بد اتفاقی بازی می‌کنند! امیدوارم این اتفاق نیفتد. من سکوت می‌کنم.»


مربی سابق استقلال در بخش پایانی صحبتش با تهدید به افشاگردی یادآور شد: «اصلا رفاقتی وجود ندارد، اندازه‌ی بعضی آدم‌ها این نیست که اسم‌شان را رفیق بگذاریم و در ازای صد قدمی که برای‌شان برداشتیم، توان دو قدم برداشتن را ندارند. به قول یک بزرگی در فوتبال می‌گفت: یک نفر یک پل به ما نشان دهد که ما سی و سه پل را به او نشان دهیم! آقای نکونام بیا توضیح بده راجع‌به این اتفاقات. هاشمی‌نسب کسی بود که کل حاشیه‌های تیمت را به دوش کشید. واقعیت را به مردم بگو، مخلصت هم هستم و بگذار رفاقت‌مان بماند. یا اینکه من صحبت می‌کنم و ریز واقعیت را می‌گویم. وقتی ریز واقعیت را بگویم دیگر سانسوری وجود ندارد. من را جلوی هوادار نگذارید خواهش می‌کنم!»
ازهاشمی نسب پرسیدند که آیا دنبال بازگشت است که او این واکنش را نشان داد: «من اصلا دنبال برگشتن نیستم. من چه باشم چه نباشم برای موفقیت استقلال دعا می‌کنم، من فقط یک جا برای موفقیت استقلال دعا نمیکنم آن هم وقتی که جایی باشم مقابل استقلال بازی کنم و آن‌موقع است که آرزوی باخت استقلال را دارم. من به خاطر خود استقلال عاشق استقلال نشدم، به خاطر هوادارانش عاشق استقلال شدم. اگر یک روزی هم... ولش کن، من را جلوی هواداران نگذارید.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->