سرخط خبرها

سنگ‌نوردان خراسانی در راه مسابقات جهانی

  • کد خبر: ۲۴۶۱۹۱
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
سنگ‌نوردان خراسانی در راه مسابقات جهانی
یک مربی و ۲ سنگ‌نورد استان خراسان‌رضوی با تیم‌ملی نوجوانان و جوانان به چین می‌‎روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌ملی سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان به چین اعزام شدند. در فهرست نفرات اعزامی نام سه خراسانی دیده می‌شود. سنگ‌نوردی ایران در سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری داشته در رقابت‌های المپیک با رضا علیپور، سریع‌ترین مرد جهان، تا آستانه کسب مدال پیش رفت، اما با بدشانسی این اتفاق رخ نداد. حالا نوجوانان و جوانان تیم‌ملی نسل آینده‌سازی هستند که قرار است رضا علیپور‌های آینده سنگ‌نوردی ایران باشند.

در میان این نفرات دو ورزشکار خراسانی از امید‌های بسیاری برخوردارند تا با درخشش در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جهان، پا جا پای علیپور بگذارند. ابوالفضل محمدی و محمد ملوندی دو ورزشکار خراسانی هستند که با تیم‌ملی به چین اعزام شدند تا نوید آینده‌ای درخشان برای سنگ‌نوردی استان را بدهند. علاوه بر این دو بازیکن، ایمان احسانی‌فر هم به‌عنوان یک مربی خراسانی مسئولیت هدایت تیم‌ملی را به عهده دارد. این موضوع از ظرفیت‌های زیاد سنگ‌نوردی استان در سطح ملی نشان دارد.

مسابقات جهانی سنگ‌نوردی نوجوانان و جوانان از یکم تا دهم شهریور در شهر گویانگ چین برگزار خواهد شد. علاوه بر نفرات یادشده، محمدرضا طرلانی و سارینا غفاری از تهران، سارا زراعت‌زاده از کرمان و مهدیسا حمیدنژاد از مازندران در فهرست نفرات اعزامی به این رقابت‌ها دیده می‌شوند. مسعود زینالی سرپرستی این تیم اعزامی را به عهده دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->