نتیجه رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزیران پیشنهادی دولت پزشکیان + تعداد آرا پزشکیان آخرین دفاع خود از کابینه پیشنهادی اش را ارائه کرد | در مقابل مردم نمی‌ایستم آغاز جلسه نهایی بررسی وزرای پیشنهادی دولت مسعود پزشکیان اجرای حکم اعدام مرد رمال و متجاوز در یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) ادارات کهگیلویه‌وبویراحمد فردا (یکم شهریور ۱۴۰۳) تعطیل است پایان بررسی صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی مجلس | رای اعتماد عصر امروز داده خواهد شد هیئت‌های دانشجویی صبح روز اربعین در حضور رهبر انقلاب عزاداری می‌کنند وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان: چالش های ورزش و جوانان با تعامل دولت و مجلس برطرف خواهد شد واکنش وزارت خارجه در پی واژگونی اتوبوس زائران پاکستانی موافقان و مخالفان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان چه گفتند؟ مشمولان غیر غایب سربازی چند بار می‌توانند بدون وثیقه برای زیارت عتبات اقدام کنند؟ رای‌گیری برای تأیید وزرای پیشنهادی دولت به صورت «ورقه‌ای» خواهد بود موافقت کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان وزیر پیشنهادی نیرو: برای اجرای قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مصمم هستم دستور عارف به استاندار یزد برای پیگیری وضعیت مصدومان حادثه تصادف اتوبوس زائران پاکستانی مخالفان و موافقان وزیر پیشنهادی نیرو در جلسه بررسی صلاحیت او چه گفتند؟ ایران: احتمالا پاسخ ایران در زمان و شرایطی خواهد بود که اسرائیل کمترین احتمال را می‌دهد آیا نتانیاهو پیشنهاد رفع شکاف‌های توافق آتش‌بس غزه را پذیرفته است؟ محسن رضایی: بنای ایران بر جنگ نیست، اما با قدرت از خود دفاع خواهد کرد (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) ادامه اعتراض‌های داخلی به سیاست‌های دولت نتانیاهو نماینده تل‌آویو در سازمان ملل خواهان تخریب مقر این سازمان در فلسطین اشغالی شد
سرخط خبرها

رای‌گیری برای تأیید وزرای پیشنهادی دولت به صورت «ورقه‌ای» خواهد بود

  • کد خبر: ۲۴۶۴۹۷
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
رای‌گیری برای تأیید وزرای پیشنهادی دولت به صورت «ورقه‌ای» خواهد بود
نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی خواستار رای‌گیری جداگانه برای هر وزیر پیشنهادی و نه به صورت یکجا شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ عباس گودرزی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، در تذکری گفت: شنیدم که قرار است رای‌گیری درباره وزرای پیشنهادی به صورت یکجا انجام شود.

وی افزود: درخواست ما این است که رای‌گیری تفکیک شده و به صورت جداگانه برای هر وزیر باشد و برگه‌های رای هم جداگانه رعایت شود؛ این موضوعی است که در آیین‌نامه آمده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: طبق آیین‌نامه مجلس، رئیس‌جمهور می‌تواند با استفاده از وقت وزیران در پایان و به صورت یکجا از آنها دفاع کند و پس از آن رای‌گیری به عمل می‌آید و شمارش و اعلام نتیجه آرا پس از رای‌گیری برای همه وزرا خواهد بود.

وی افزود: بر این اساس در هیچ جای آیین‌نامه نیامده که رای‌گیری برای وزرا به صورت تک تک و جداگانه باشد. البته بنده درباره شیوه رای‌گیری توضیح می‌دهم که با کارت خواهد بود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->