در سفر اربعین، از کودکان خود مراقبت کنید ویدئو | لحظه واژگونی مرگبار اتوبوس زائران پاکستانی در ابرکوه یزد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) تفاوت آبله میمونی و آبله مرغان را می‌دانید؟ برای سوراخ کردن گوش کودکان این نکات را بدانید بیش از ۱۸۸ هزار زائر خارجی از مرزهای ایران وارد عراق شدند آبله میمونی در استان خوزستان شناسایی نشده است پدرانی که سلامت کودکان را به خطر می‌اندازند سلامت زائران اربعین تا ۲ هفته پس از بازگشت از سفر پیگیری می‌شود ۱۶۰ مرکز همسرگزینی در ۲۷ استان کشور مجوز فعالیت گرفتند نقش خانواده در پرستاری از بیماران مزمن در خانه خشکیدگی دائمی یا فصلی ۷۰ درصد تالاب‌های کشور تقویت هوش مالی فرزندان با تربیت اقتصادی در خانواده ضرب و شتم کارشناسان اورژانس در خراسان‌شمالی + عکس دلیل تاخیر پرواز مشهد - بغداد هواپیمایی سپهران چه بود؟ (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد ۴ بیماری در کمین زائران اربعین | آماده‌سازی اتاق‌های سرما برای زوار گرمازده فکر کردن زیاد به جای آن که کمک کننده باشد، ما را سردرگم می‌کند سرقت مرگبار طلا‌های زن مسن در چناران خراسان رضوی + عکس ایران یکی از بزرگترین کشور‌های جهان در میزبانی از پناهندگان علائم بالینی بیماری التهاب یا گاستریت معده چیست؟ بار دیگر کمبود انسولین در داروخانه‌ها سلامتی بیماران دیابتی را نشانه گرفته است
سرخط خبرها

هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد

  • کد خبر: ۲۴۶۵۳۵
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد
میدان امیر چخماق یکی از شاخص ترین مجموعه های تاریخی یزد، واقع در خیابان امام خمینی می باشد که دقیقا در مرکز بافت تاریخی این شهر نیز بنا شده است.

گزارش آگهی

این میدان برخی از جاهای دیدنی یزد همچون بازار خان، خانه لاری ها، مسجد امیر چخماق، حمام خان و… را در خود جای داده است. با این تفاسیر اگر در راستای رزرو هتل های یزد نزدیک میدان امیر چخماق اقدام کنید به سبب موقعیت مکانی عالی در مرکز شهر دسترسی به جاهای دیدنی تفریحی و تاریخی نیز به راحتی صورت می پذیرد. از نزدیکترین هتل های سنتی یزد به میدان امیر چخماق می توان به هتل سنتی یزد، بوتیک هتل سنتی کتروا، هتل رویایی قدیم، هتل گیتی و هتل سنتی ملک التجار یزد نیز اشاره کرد.

با رزرو هر یک از هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد، نه تنها دسترسی آسانی به جاهای دیدنی خواهید داشت بلکه امکانات و خدمات بینظیری چون رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، لابی، ترانسفر رفت با هزینه، پارکینگ و… برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد بود.

میدان امیر چخماق یزد

هتل گیتی یزد: 1.5 کیلومتر تا میدان امیر چخماق

اقامتگاه سنتی گیتی، یکی از قدیمی ترین هتل های یزد است که در خیابان امام، کوچه چهلم، بافت تاریخی یزد، جنب موزه سکه حیدر زاده واقع شده است. همچنین این اقامتگاه سنتی در فاصله 1.5 کیلومتری (5 دقیقه رانندگی) تا میدان امیر چخماق یزد نیز قرار گرفته است.

با رزرو این هتل 5 ستاره یزد نزدیک میدان امیر چخماق، دسترسی بسیار آسانی به اماکن تاریخی یزد از جمله خانه لاری ها، زندان اسکندر، موزه سکه حیدر زاده و… نیز خواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است هتل گیتی یزد با ارائه بهترین امکانات و خدمات نظیر لابی، خدمات خانه داری، کافی شاپ، پذیرش 2 ساعته، اینترنت، پارکینگ، صندوق امانات، رستوران و… نیز از مهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل داد یزد: 1.3 کیلومتر تا میدان امیر چخماق

هتل داد یزد یکی از بهترین هتل های 4 ستاره تاریخی یزد است که حدود 1.3 کیلومتر (4 دقیقه رانندگی) تا میدان امیر چخماق یزد فاصله دارد. این هتل لوکس سنتی در موقعیت مکانی میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک 214 نیز واقع شده است. همچنین هتل داد سنتی یزد نزدیک میدان امیر چخماق به برخی جاهای دیدنی و گردشگری این شهر همچون آب انبار شش بادگیر، بازار خان، محله فهادان یزد، باغ دولت آباد، خانه لاری ها، مسجد جامع میدان امیر چخماق نیز دسترسی بسیار آسانی دارد. همچنین هتل داد یزد امکانات و خدمات منحصر به فردی چون رستوران و کافی شاپ، روم سرویس، اینترنت، بالکن، تاکسی سرویس، ترانسفر برگشت با هزینه و… را به مهمانان خود ارائه می دهد.

هتل داد یزد

هتل سنتی ملک التجار یزد: 500 متر تا میدان امیر چخماق

هتل سنتی ملک التجار یزد، اولین هتل خشتی گلی در جهان است که در خیابان قیام، بازار پنجه علی بنا شده است. همچنین فاصله این هتل تا میدان امیر چخماق 500 متر (3 دقیقه با خودرو) می باشد. هتل 4 ستاره ملک التجار در یزد امکانات و خدمات بینظیری شامل صبحانه، روم سرویس، رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، جکوزی، خدمات باربری، ترانسفر برگشت با هزینه و… را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می دهد. همچنین شایان ذکر است که با رزرو هتل آنتیک ملک التجار یزد به سبب نزدیکی به میدان امیر چخماق دسترسی راحتی به امکان تاریخی این شهر چون موزه آب، مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع یزد، زندان اسکندر، آتشکده زرتشتیان نیز خواهید داشت.

هتل سنتی یزد: 190 متر تا میدان امیر چخماق

هتل سنتی یزد، یکی از نزدیکترین هتل ها به میدان امیر چخماق است که فاصله ای حدود 190 متر(3 دقیقه پیاده) تا میدان دارد. با رزرو هتل سه ستاره سنتی یزد از امکانات و خدمات مناسبی نظیر حمام، یخچال، صبحانه، تلویزیون، رستوران، پارکینگ، اتاق چمدان، نمازخانه، پذیرش 24 ساعته و… نیز بهره مند خواهید بود. همچنین دسترسی به برخی اماکن تفریحی و تاریخی چون بادگیر ها، مسجد امیر چخماق، بازار خان، حمام خان، بادگیر ها و… نیز به آسانی نیز صورت می گیرد.

هتل سنتی مهر یزد: 750 متر تا میدان امیر چخماق

هتل 3 ستاره سنتی مهر، یکی از بهترین هتل های یزد واقع در خیابان قیام، کوچه لب خندق است که در فاصله 750 متری (3 دقیقه با خودرو) از میدان امیر چخماق یزد نیز بنا گردیده است. هتل سنتی مهر یزد خدمات و امکانات ویژه ای چون حمام، صبحانه، کافی شاپ، چایخانه سنتی، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر برگشت با هزینه، سالن بیلیارد و… به مهمانان خود نیز ارائه می دهد. همچنین با رزرو این هتل سنتی نزدیک میدان امیرچخماق در مرکز شهر، دسترسی به اماکن دیدنی چون مسجد امیر چخماق، زندان اسکندر، موزه آب، بازارهای قدیمی، بازار خان و…به راحتی امکان پذیر است.

هتل سنتی رویای قدیم یزد: 1.1 کیلومتر تا میدان امیر چخماق

یکی از بهترین هتل های سه ستاره یزد، هتل سنتی رویای قدیم است. این هتل در خیابان سلمان فارسی و با فاصله 1.1 کیلومتر(5 دقیقه رانندگی) از میدان امیر چخماق یزد نیز بنا شده است. همچنین از نزدیکترین جاهای دیدنی یزد در نزدیکی هتل رویای قدیم می توان به مسجد جامع فهرج، مسجد امیر چخماق، خانه لاری ها، محله فهادان، بازار خان، زندان اسکندر اشاره کرد. هتل سنتی رویای قدیم یزد نیز امکانات و خدمات کاملی نظیر رستوران، کافی شاپ، آشپزخانه، نمازخانه، صندوق امانات، چای ساز، لابی، پارکینگ، ترانسفر با هزینه و… را به مهمانان خود ارائه می کند.

هتل بوتیک سنتی کتروا یزد: 600 متر تا میدان امیر چخماق

هتل بوتیک سنتی کتروا، یکی از هتل های تازه تاسیس یزد خیابان امام خمینی، کوچه 9 خواجه خضر است، که در سال 1402 در فاصله 600 متری (3 دقیقه با خودرو) از میدان امیر چخماق نیز بنا شده است. با رزرو این هتل نزدیک میدان امیر چخماق یزد دسترسی آسان به برخی آثار دیدنی چون بادگیرها، مسجد امیرچخماق، آب انبار شش بادگیر، بازار خان، خانه لاری ها را خواهید داشت. همچنین از امکانات و خدمات این هتل سه ستاره می توان به رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، پارکینگ، ماساژ، خدمات خانه داری، حمام و… اشاره کرد.

هتل بوتیک سنتی کتروا یزد

هتل سنتی رز یزد: 1 کیلومتر تا میدان امیر چخماق

هتل سه ستاره سنتی رز، یکی از هتل های نزدیک میدان امیر چخماق یزد در فاصله 1 کیلومتری (3 دقیقه با خودرو) است که در ابتدای خیابان امام نیز واقع شده است. هتل سنتی رز یزد که در بافت قدیمی شهر واقع شده است و دسترسی آسانی به برخی از جاهای گردشگری چون مجموعه امیر چخماق، مسجد جامع، آتشکده زرتشتیان، بازار مسگرها و غیره نیز دارد. همچنین امکانات و خدماتی از جمله رستوران، نمازخانه، خدمات اینترنت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، یخچال و… را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

هتل فرهنگ یزد: 800 متر تا میدان امیر چخماق

یکی از نزدیکترین هتل های یزد به میدان امیر چخماق هتل فرهنگ است که در فاصله 800 متری (3 دقیقه با خودرو) از این میدان بنا شده است. آدرس هتل دو ستاره فرهنگ در ابتدای خیابان امام، میدان شهید بهشتی، کوچه فرهنگ نیز واقع شده و دسترسی آسانی به برخی از اماکن تاریخی نظیر بادگیر ها، آب انبار شش بادگیری، مسجد امیر چخماق، بازار خان، خانه لاری های و… دارد. همچنین امکانات و خدماتی از جمله رستوران، پارکینگ، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، نمازخانه، تلویزیون، حمام، یخچال را نیز برای مهمانان خود فراهم آورده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->