تقابل دوستانه خبرنگاران و آتش‌نشانان در فوتسال اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال مدافع چلسی به نیوکاسل نزدیک شد بارسلونا روی رشفورد دست گذاشت رفع مشکل قایدی برای حضور در ایران جهانبخش در راه روسیه؟ ITC اندونگ صادر شد تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام مدافع پرسپولیسی آبی پوش شد الهلال به دنبال خرید کانسلو ریسک پرسپولیس برای محمدی | هندوانه سربسته محمد کوناته، مهاجم مدنظر گاریدو برای پرسپولیس کیست؟ اختلاف میان پرسپولیسی‌ها بر سر تشویق بیرانوند تیم ملی با پرواز اختصاصی در راه اصفهان و امارات
سرخط خبرها

جهانبخش در راه روسیه؟

  • کد خبر: ۲۴۶۵۴۳
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
جهانبخش در راه روسیه؟
رسانه‌های روسی خبر دادند که باشگاه دینامومسکو روسیه به دنبال جذب علیرضا جهانبخش است.

به گزارش شهرآرانیوز، با وجود آغاز فصل فوتبالی در اروپا، اما هنوز مقصد نهایی علیرضا جهانبخش برای فصل جدید مشخص نشده است. کاپیتان تیم ملی ایران پس از آنکه جدایی خود را از فاینورد اعلام کرد، در حال مذاکره با باشگاه‌های مختلفی بوده ولی هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است.

این بازیکن در مصاحبه‌ای که روز‌های اخیر با یک رسانه هلندی داشت، مدعی شد که حداقل دو تا سه سال دیگر قصد دارد تا به حضور در فوتبال اروپا ادامه دهد. او گفته بود که تمایل دارد تا در یکی از لیگ‌های سری آ و یا بوندس لیگا بازی کند، اما اکنون خبری درباره احتمال حضور او در لیگ روسیه منتشر شده است.

با اعلام رسانه‌های روسی، باشگاه دینامو مسکو به دو وینگر علاقه‌مند است. طبق گزارش "اسپورت - اکسپرس"، این باشگاه مسکویی در حال بررسی امکان جذب آرتور گومس از باشگاه کروزیرو است. این بازیکن ۲۶ ساله برزیلی آماده است تا در روسیه بازی کند، اما تا کنون توافقی حاصل نشده است.

به عنوان گزینه جایگزین، علیرضا جهانبخش نیز مدنظر دینامو مسکو قرار دارد. این بازیکن ۳۱ ساله تیم ملی ایران به‌تازگی به عنوان بازیکن آزاد فاینورد را ترک کرده است. او پیش از این در تیم‌های برایتون، آزد آلکمار و چند باشگاه دیگر نیز بازی کرده است.

اسپورت – اکسپرس در پایان و با بررسی رزومه جهانبخش در فصل قبل نوشته است: در فصل ۲۰۲۳/۲۴، این وینگر ۱۶ بازی در اردیویسه انجام داد و ۲ پاس گل به ثبت رساند.

باید دید که بالاخره علیرضا جهانبخش چه تیمی را به عنوان مقصد جدید خود انتخاب خواهد کرد. او پیش از این نیز پیشنهاد‌هایی برای بازگشت به لیگ برتر ایران را رد کرده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->