برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی در مشهد (۳۱ مرداد ۱۴۰۳) تقابل دوستانه خبرنگاران و آتش‌نشانان در فوتسال اسبقیان: خراسان‌رضوی به کارگاهی برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تبدیل شده است باشگاه پرسپولیس از مدیرعامل استقلال شکایت کرد خبر بد سمیعی درباره بلانکو | بیرون از لیست تا زمان بالا رفتن سقف وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت حسن یزدانی زیر تیغ جراحان خارجی می‌رود؟ اسکوچیچ: تراکتور قبل از پرسپولیس با من مذاکره کرد جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال مدافع چلسی به نیوکاسل نزدیک شد بارسلونا روی رشفورد دست گذاشت رفع مشکل قایدی برای حضور در ایران جهانبخش در راه روسیه؟ ITC اندونگ صادر شد تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران | روز انتقام مدافع پرسپولیسی آبی پوش شد الهلال به دنبال خرید کانسلو ریسک پرسپولیس برای محمدی | هندوانه سربسته محمد کوناته، مهاجم مدنظر گاریدو برای پرسپولیس کیست؟
سرخط خبرها

جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال

  • کد خبر: ۲۴۶۵۷۰
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
جیب بری آرتتا از بازیکنان آرسنال
میکل آرتتا، سرمربی اسپانیایی آرسنال به خاطر تکنیک‌های غیر متعارف مدیریت بازیکنانش شهرت پیدا کرده است و حتی یک بار چند جیب بر را در یک شام تیمی استخدام کرده بود تا گوشی بازیکنان را سرقت کند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ در تابستان، آرتتا با کمک گرفتن از جیب بر‌های حرفه‌ای در یک شام تیمی، حرکتی غیرمنتظره کرد. هدف سرمربی اسپانیایی نه تنها غافلگیر کردن بازیکنانش بلکه القای حس آگاهی بیشتر در تیم بود.

تئو ولکات، ستاره سابق آرسنال که سابقه چنین رفتاری را از آرتتا در ذهن دارد، درباره اقدام تازه سرمربی اسپانیایی گفت: این کاری است که آرتتا انجام می‌دهد. او شاگردانش را وادار می‌کند که به روشی متفاوت فکر کنند؛ بنابراین اکنون آنها همیشه در آن اتاق رختکن هوشیار خواهند بود. این پیامی است که او ارسال کرد. این فقط یک نوع تمرین بود و جواب داد تا آرسنالی‌ها با هوشیاری بیشتری به تمرین و کار‌های مختلف بپردازند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->