افتتاح باشگاه سیمرغ در آرامگاه فردوسی | محفلی برای شاعران و نویسندگان نوجوان تصویری از ریشه‌های نور در اقیانوس ژرف عرفان | نگاهی به نمایشگاه نقاشی و حجم در نگارخانه آسمان مشهد ادای دین هنرمندان مشهدی به شهید جمهور | درباره یک هم آفرینی هنری به مناسبت اولین سالگرد شهادت آیت الله رئیسی نصرالله مدقالچی در آستانه جراحی | آماده‌سازی برای دوبله فصل جدید «آن‌شرلی» فعالیت «تلویزیون اینترنتی همشهری» بدون مجوز! همکاری مهران احمدی، امین حیایی، هادی کاظمی و مهران مدیری در فیلم سینمایی زالو شیوا ارسطویی، نویسنده و شاعر، به خانه ابدی بدرقه شد «شاهنامه»، کتاب راهنمای حکومت داری | درباره کتاب «استقبال از شاهنامه در سده‌های میانه به سانِ آینه پادشاهان» برگزاری یازدهمین دوره کنگره شعر «از توس تا نیشابور» در مشهد + فیلم صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ کارگردان فیلم پدرخوانده، یک هتل سینمایی راه انداخت درباره فیلم «انفجار در قطار گلوله‌ای»، اکشن نفس‌گیر ژاپنی که نتفلیکس را تکان داد «شب‌های برره» محبوب‌ترین سریال ایرانی در سایت جهانی فروش تئاتر‌های روی صحنه مشهد از ۲۹ میلیارد ریال عبور کرد (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۴) فرار از پله‌های اضطراری فقر | نگاهی به تئاتر «زهرماری» که این شب ها در تماشاخانه مایان روی صحنه است قصه های بزرگ برای بچه‌های کوچک | چند پیشنهاد خرید شاهنامه برای کودک و نوجوان
سرخط خبرها

«بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران» به کتاب‌فروشی‌ها آمد

  • کد خبر: ۲۴۶۶۹۹
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
«بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران» به کتاب‌فروشی‌ها آمد
کتاب «بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران (چالش‌ها و فرصت‌ها)» منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کتاب «بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران (چالش‌ها و فرصت‌ها)» نوشته مهشید شهیدی و محمدصادق دهنادی، توسط انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد.

این کتاب دارای سه بخش اصلی است. در بخش اول، مروری بر وضعیت بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در جهان انجام شده است و نویسندگان به مقایسه صنعت بازی و انیمیشن در این حوزه پرداخته‌اند.

در بخش دوم کتاب، چالش‌های بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران از منظر بازی‌سازان مدنظر قرار گرفته و یک مدل نظری با روش «گرندد تئوری» از درون مصاحبه‌های صورت‌گرفته، استخراج شده است. شرایط تأثیرگذار، استراتژی‌ها و شرایط مداخله‌ای در عدم بازارپردازی شخصیت‌ها در ایران مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

در بخش سوم کتاب، موضوع شخصیت‌های بازی در ایران براساس ۱۰۰ بازی بررسی شده‌اند و جنسیت، هویت، مضامین و نوع‌شناسی فرهنگی شخصیت‌ها دسته‌بندی شده‌اند. در این فصل، محققان پنج دسته از شخصیت‌ها شامل شخصیت‌های اسطوره‌ای، شخصیت‌‎های تاریخی، شخصیت‌های دینی‌مذهبی، شخصیت‌های مدرن و شخصیت‌های عامه‌پسند را شناسایی کرده‌اند. همچنین هویت شخصیت‌ها از منظر ادبی، حقیقی و تخیلی بودن مورد مطالعه قرار گرفته‌‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره ۸۸۳۱۰۲۲۲ داخلی ۱۳۲ (انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->