«خط مقاومت» به آنتن شبکه سه بازگشت + زمان پخش بازیگران «جزر و مد» خواستار پاسخ‌گویی پلتفرم استارنت شدند اولین همکاری رضا عطاران و نوید محمدزاده در اثری جدی هزینه تولید فصل اول «جوکر» فاش شد! منیر قیدی، کارگردان سینما: نگاه انسانی به سینما داشته باشیم «در آغوش ایران» فرصتی برای اکران تولیدات سینمایی | نشست صمیمانه فیلم‌سازان جوان مشهدی با منیر قیدی، کارگردان سینما + فیلم بهرام افشاری با نقشی متفاوت به جشنواره فجر می‌رود آمریکا ویزای برنده نوبل ادبیات را لغو کرد کارگردان «الگوریتم»: هدفمان ساخت قصه‌ای صادقانه بود بازگشت قدرتمندانه داستان اسباب‌بازی‌ها | پیکسار هنوز استاد احساس است توقف اجرای نمایش‌های کمدی و غیرکمدی در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) (۱۲ و ۱۳ آبان ۱۴۰۴) پرستاره‌ترین فیلم کمدی سینما اکران شد | نگاهی به فیلم «آقای زالو» با بازی مهران مدیری انتشار کتاب «من خبرنگارم» به قلم ارسلان رسولی مجریانی که بازیگر شدند بحران نبود استقلال | نگاهی به سریال «محکوم»، ساخته سیامک مردانه تولید اثر؛ از دردسر‌های اداری تا هزینه‌های سرسام‌آور | نگاهی به مشکلات تولید و اجرای تئاتر در مشهد جان ویلیامز موسیقی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را می‌سازد بازگشت «محمدرضا گلزار» به شبکه نمایش خانگی بلیت ۲ میلیون تومانی برای نمایش بهنوش طباطبایی و هوتن شکیبا!
سرخط خبرها

«بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران» به کتاب‌فروشی‌ها آمد

  • کد خبر: ۲۴۶۶۹۹
  • ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲
«بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران» به کتاب‌فروشی‌ها آمد
کتاب «بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران (چالش‌ها و فرصت‌ها)» منتشر شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ کتاب «بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران (چالش‌ها و فرصت‌ها)» نوشته مهشید شهیدی و محمدصادق دهنادی، توسط انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منتشر شد.

این کتاب دارای سه بخش اصلی است. در بخش اول، مروری بر وضعیت بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در جهان انجام شده است و نویسندگان به مقایسه صنعت بازی و انیمیشن در این حوزه پرداخته‌اند.

در بخش دوم کتاب، چالش‌های بازارپردازی بازی‌های ویدئویی در ایران از منظر بازی‌سازان مدنظر قرار گرفته و یک مدل نظری با روش «گرندد تئوری» از درون مصاحبه‌های صورت‌گرفته، استخراج شده است. شرایط تأثیرگذار، استراتژی‌ها و شرایط مداخله‌ای در عدم بازارپردازی شخصیت‌ها در ایران مورد مطالعه قرار گرفته‌اند.

در بخش سوم کتاب، موضوع شخصیت‌های بازی در ایران براساس ۱۰۰ بازی بررسی شده‌اند و جنسیت، هویت، مضامین و نوع‌شناسی فرهنگی شخصیت‌ها دسته‌بندی شده‌اند. در این فصل، محققان پنج دسته از شخصیت‌ها شامل شخصیت‌های اسطوره‌ای، شخصیت‌‎های تاریخی، شخصیت‌های دینی‌مذهبی، شخصیت‌های مدرن و شخصیت‌های عامه‌پسند را شناسایی کرده‌اند. همچنین هویت شخصیت‌ها از منظر ادبی، حقیقی و تخیلی بودن مورد مطالعه قرار گرفته‌‌اند.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند با شماره ۸۸۳۱۰۲۲۲ داخلی ۱۳۲ (انتشارات بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای) تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->