شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟ شهرقدس میزبان بازی هوادار - تراکتور یامگا در تست آلومینیوم رد شد! عملکرد ضعیف خط دفاع استقلال| ۲ بازی ۳ گل خورده اولین حمله نکونام به سمیعی نتیجه بازی استقلال و ملوان در لیگ برتر(۲ شهریور ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| تساوی داغ ویدئو گل دوم استقلال به ملوان توسط رضاییان (۲ شهریور ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و ملوان(۲ شهریور ۱۴۰۳) نتیجه بازی ذوب‌آهن و هوادار (۲ شهریور ۱۴۰۳)| بازی سرد در مشهد ویدئو گل دوم ملوان به استقلال توسط رضا جعفری (۲ شهریور ۱۴۰۳) دروازه سرخ‌های پایتخت در سلطه گلر نیجریه‌ای | گندوز خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد ویدئو گل اول استقلال به ملوان (۱ شهریور ۱۴۰۳) | اولین گل رامین با پیراهن آبی ویدئو گل اول ملوان به استقلال توسط غندی‌پور (۲ شهریور ۱۴۰۳) | خودنمایی ملوانی‌ها برابر ستارگان نکونام استقلالی‌ها مامور تماشای بازی پرسپولیس
سرخط خبرها

آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟

  • کد خبر: ۲۴۷۰۰۵
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷
آیا دیدار پرسپولیس-فولاد در مشهد برگزار می‌شود؟
دیدار پرسپولیس و فولاد احتمالا در مشهد برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از برگزاری مسابقه ذوب‌آهن اصفهان و هوادار تهران در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، حالا باشگاه پرسپولیس نیز که این فصل به دلیل آماده سازی ورزشگاه آزادی، نمی‌تواند در مسابقات خانگی از این ورزشگاه بهره ببرد، درخواست برگزاری بازی هایش در مشهد را ارائه داده است.

اینطور که خبرنگار شهرآرانیوز مطلع شده است، باشگاه پرسپولیس درخواست رسمی برای برگزاری بازی های تیمش در مشهد را طی نامه ای به هیئت فوتبال خراسان رضوی و اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده است. براین اساس سرخپوشان پایتخت قصد دارند مسابقه هفته سومشان مقابل تیم فولاد خوزستان را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار نمایند.

این نامه و درخواست باشگاه پرسپولیس از طریق اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به شورای تامین و استانداری ارجاع داده شده اما با توجه به نزدیکی تاریخ این مسابقه با ایام پایانی ماه صفر و میزبانی مشهد مقدس از زائران امام رضا(ع)، به نظر می‌رسد که تنها گزینه در دسترس سرخپوشان برای میزبانی در مشهد، ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) که خارج از شهر است، خواهد بود.

در همین راستا، یک منبع آگاه در استانداری خراسان رضوی به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: باتوجه به ایام دهه پایانی ماه صفر و حجم انبوه زائران پیاده رضوی در مشهدمقدس، عملا امکان برگزاری بازی پرسپولیس و فولاد در ورزشگاه امام رضا(ع) که در مرکز شهر قرار دارد، وجود ندارد.

این منبع آگاه ادامه داد: ما این موضوع را به هیئت فوتبال اعلام کرده ایم که به باشگاه پرسپولیس منتقل نماید در حال حاضر اگر قرار به برگزاری این بازی در مشهد باشد، می‌بایستی این مسابقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع) که در خارج از شهر است، برگزار شود و باتوجه به شرایط زیرساختی این ورزشگاه و عدم وجود گیت‌های ورودی، این مسابقه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

همه این‌ها در حالیست که باشگاه پرسپولیس علاوه بر مشهد، درخواست میزبانی در ورزشگاه سردار آزادگان را به استانداری قزوین ارسال کرده است.

براساس این گزارش، تیم فوتبال پرسپولیس از دوهفته ابتدایی مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال ایران تنها ۲ امتیاز کسب کرده و در طرف مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی در فولاد خوزستان توانسته اند ۴ امتیاز کسب نمایند.

این مسابقه، نخستین تقابل یحیی گل‌محمدی با شاگردان سابقش پس از استعفای او از سرمربیگری سرخپوشان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->