نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید (۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی بازهم نورالهی را دعوت نمی‌کند | دعوت رضاییان هم قطعی نیست رضاییان: به زودی جشن قهرمانی می‌گیریم بحران در میلان بالا گرفت خداداد عزیزی: نه ممنوع‌التصویرم، نه پاچه‌خوار! انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند کریستوف دام درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد شکایت خیبر از سپاهان بخاطر رعایت نکردن سقف بودجه مهاجم آلبانیایی در راه تراکتور هافبک استقلالی در رادار آلومینیوم ITC محمدی صادر شد قرارداد کادرفنی استقلال زیر ذره‌بین نهادهای نظارتی! پایان مسابقات شطرنج سریع ریتد جام قهرمانان کشور در مشهد
سرخط خبرها

بحران در میلان بالا گرفت

  • کد خبر: ۲۴۷۱۷۶
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
بحران در میلان بالا گرفت
میلان زیر نظر پائولو فونسکا، سرمربی جدیدش که پس از پایان فصل گذشته جایگزین استفانو پیولی روی نیمکت این تیم شد، همچنان از هم گسیخته به نظر می‌رسد و هیچ نشانی از غول سال‌های نه‌چندان دور فوتبال ایتالیا و اروپا در این تیم دیده نمی‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ میلانی‌ها در هفته دوم سری‌آ برابر تیم تازه صعود کرده پارما تن به شکست دادند و با در نظر گرفتن تساوی هفته نخستشان برابر تورینو، بدترین عملکرد خود در ۱۴ سال گذشته سری‌آ را رقم بزنند. تیمی که در دوران پیولی نتوانسته بود مطابق انتظار عمل کند، قرار بود با تغییر سرمربی دوباره به روز‌های خوبش برگردد، اما مدیران روسونری با انتخاب یک مربی نه‌چندان موفق و با کارنامه، ریسک بزرگی کردند و حالا به نظر می‌رسد از همین روز‌های ابتدایی فصل، نتایج فاجعه‌بار انتخاب فونسکا در این تیم در حال ظاهر شدن است. هرچند هنوز خیلی زود است که درباره عملکرد میلان و سرمربی جدیدش در این فصل رقابت‌های باشگاهی ایتالیا نظر قطعی داد، اما در همین ۲ بازی که آنها انجام داده‌اند ضعف آنها در خط دفاعی و هافبک کاملا واضح است و حتی خوشبین‌ترین هوادارانشان هم احتمالا چندان به عملکرد تیمشان در این فصل امیدوار نیستند.

میلانی‌ها دلتنگ سرمربی منفورشان شدند

پیولی، سرمربی سابق میلان در طول ۴ فصلی که روی نیمکت این تیم حضور داشت، هیچوقت مربی محبوبی در بین هواداران این باشگاه نبود؛ اما مدیران باشگاه با آوردن فونسکا حالا کاری کردند که طرفداران این تیم خیلی زود دلتنگ دوران سرمربی سابقشان شوند. پیولی در ۴ فصل حضورش در روسونری علاوه بر اینکه یک قهرمانی سری‌آ به دست آورد، هیچوقت در انتهای فصل از جمع ۴ تیم بالانشین خارج نشد. با این وجود او هیچوقت آنچنان که باید مورد احترام هواداران نبود؛ اما حالا بخش زیادی از همان طرفداران با دیدن عملکرد فونسکا، دلتنگ دوران پیولی شده‌اند.

میلان بعد از تساوی پردردسر و دشوار هفته اول مقابل تورینو این بار در مقابل تیم تازه صعود کرده پارما تن به شکست داد تا با تنها یک امتیاز از ۲ مسابقه نخست در رده شانزدهم جدول رده‌بندی سری‌آ قرار بگیرد. از آخرین پیروزی پارما در مقابل میلان ۱۰ سال می‌گذشت، اما هواداران این تیم در ورزشگاه خانگی‌شان رویای برتری برابر میلان بزرگ را به چشم دیدند تا بازگشت شکوهمندی به سری‌آ داشته باشند. جالب اینجاست که فونسکا پس از عملکرد فاجعه‌بار در ۲ بازی ابتدایی فصل، نه تنها نقش خودش در این نتایج را منکر شده که عامل اصلی آن را ضعف بازیکنانش و نگرش منفی آنها دانسته است. او پس از شکست برابر پارما گفت: این تیم به طور کلی مشکل دارد. ما در بازی اول با تورینو نتوانستیم حریف را تحت فشار قرار دهیم. برابر پارما سعی کردم بازیکنان را به فشار بیشتر وادار کنم، اما باز هم مشکل داشتیم.

ماموریت دشوار فونسکا

روسونری در ۲ هفته ابتدایی برابر تیم‌هایی موفق به پیروزی نشد که حداقل روی کاغذ نباید مقابلشان به مشکل زیادی می‌خورد. با این وجود ستاره‌های میلان به وضوح از روز‌های خوبشان فاصله دارند. رافائل لیائو دیگر آن وینگر خطرناک فصل‌های پیش نیست و لوکا یوویچ و نوآه اوکافور هم در نوک حمله این تیم پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شده‌اند. در خط میانی هم به غیر از کریستین پولشیچ، دیگر بازیکنان سردرگم و آشفته به نظر می‌رسند. دیوار دفاعی روسونری هم صلابت لازم برای ایستادگی مقابل خط حمله حریفان را ندارد و حتی تیم کم‌مهره‌ای مانند پارما هم می‌تواند به راحتی از سد آنها عبور کرده و دروازه‌شان را باز کند. در این شرایط آنها باید برای رسیدن به نخستین بردشان در این فصل، ۱۰ شهریور در خانه لاتزیو به میدان بروند. آن مسابقه به نسبت دو بازی قبلی چالش دشوارتری برای شاگردان فونسکا به شمار می‌رود و نتیجه نگرفتن احتمالی آنها در آن بازی اوضاع این مربی را در روز‌های ابتدایی فصل بحرانی خواهد کرد.

در این وضعیت بسیاری از هواداران روسونری معتقدند که این مربی زمستان میلان را نخواهد دید و خیلی زودتر از انتظار دوران حضورش روی نیمکت این باشگاه پرافتخار به پایان خواهد رسید. باید دید در هفته‌های پیش رو آیا او می‌تواند دست به معجزه زده و اوضاع تیمش را متحول کند یا روند ناامیدکننده آنها ادامه پیدا می‌کند و مالکان باشگاه خیلی زود به سراغ تغییر دوباره سرمربی خود خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->