راهپیمایی ضدصهیونیستی مردم استانبول ترکیه در حمایت از مردم غزه راهپیمایی ضد صهیونیستی در سوئد جزییات مرگ سه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی به دست نیرو‌های مقاومت لبنان و فلسطین (۴ شهریور ۱۴۰۳) عراقچی: واکنش ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی حتمی است (۴ شهریور ۱۴۰۳) قالیباف شکست امروز رژیم‌ صهیونیستی را هم‌تراز شکست در عملیات ۲۰۰۶ دانست حماس قلب تل آویو را موشک باران کرد+فیلم و جزییات (۴شهریور۱۴۰۳) یمن اعلام کرد: آماده وارد کردن ضربات دردناک به صهیونیست‌ها هستیم (۴ شهریور ۱۴۰۳) یکی از رهبران ارشد جنبش حماس: رژیم صهیونیستی به دنبال آتش‌بس نیست درخواست گالانت برای پایان درگیری با حزب‌الله و آتش‌بس فوری (۴ شهریور ۱۴۰۳) ابوعبیده: ضربه زدن به رژیم صهیونیستی هیچ حد و مرزی ندارد هریس از ترامپ پیشی گرفت (۴ شهریور ۱۴۰۳) عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری (۴ شهریور ۱۴۰۳) وزیر خارجه عربستان با عراقچی گفتگو کرد (۴ شهریور ۱۴۰۳) نخست وزیر قطر به تهران می‌آید| اولین مهمان دولت چهاردهم حمله پهپادی حزب‌الله به پایگاه المناره رژیم صهیونیستی (۴ شهریور ۱۴۰۳) صحبت‌های سیدحسن نصرالله درباره جزئیات مرحله نخست پاسخ به رژیم صهیونیستی توضیحات عراقچی از گفت‌وگوهایش با وزرای خارجه کشورهای منطقه بشار اسد: مذاکره با ترکیه پیشرفتی نداشته است اعلام وضعیت ویژه اضطراری اراضی اشغالی برای ۴۸ ساعت آیت‌الله علم‌الهدی: اربعین حسینی؛ جریان آگاهی بخش برای تمام بشریت | اربعین کربلا، قدس را آزاد خواهد کرد عزاداری هیئت‌های دانشجویی در حسینیه امام خمینی (ره) در حضور رهبر معظم انقلاب | آیت‌الله خامنه‌ای: کارزار بین جبهه حسینی و جبهه یزیدی تمام نشدنی است + فیلم
سرخط خبرها

حماس قلب تل آویو را موشک باران کرد+فیلم و جزییات (۴شهریور۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۴۷۲۲۲
  • ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
حماس قلب تل آویو را موشک باران کرد+فیلم و جزییات (۴شهریور۱۴۰۳)
گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی فلسطین منطقه ریشون در قلب تل آویو را با موشک هدف قرار دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، گردان‌های شهید عزالدین القسام در این اطلاعیه افزود: در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی و کوچاندن عامدانه فلسطینیان در نوار غزه، شهر اشغالی تل آویو را با موشک «مقادمه M ۹۰» هدف قرار دادیم.

حمله القسام به تل آویو با وجود گذشت ۳۲۴ روز از جنگ علیه غزه انجام شده است.

منابع عبری زبان نیز دقایقی پیش از وقوع انفجار‌هایی در مناطق جنوبی تل آویو پس از حمله موشکی گردان‌های القسام خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز رسما اعلام کرد که یک موشک از جنوب غزه به سمت تل آویو شلیک شده که به منطقه ریشون لتزیون اصابت کرده است.

روزنامه عبری زبان معاریو نیز تاکید کرد که سامانه‌های دفاعی نتوانستند این موشک را رهگیری کنند و موشک به تل آویو اصابت کرده است.

رسانه‌های اسرائیلی تاکید کردند که یک شهرک‌نشین صهیونیست هنگام فرار به پناهگاه مجروح شده است.

به گزارش ایرنا، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس پیش‌تر در اظهاراتی گفت: هیچ امانی برای دشمن صهیونیستی از مجازات و هیچ محدودیتی برای امکان ضربه زدن به آن در هر نقطه و در هر جبهه وجود ندارد.

سخنگوی نظامی گردان‌های شهید عزالدین القسام در واکنش به عملیات پاسخ اولیه حزب‌الله به ترور فواد شکر فواد شکر فرمانده جهادی حزب الله لبنان در شبکه اجتماعی تلگرام، نوشت: ما پاسخ اولیه برادران حزب الله به ترور فرمانده فؤاد شکر را تبریک می‌گوئیم و از فداکاری‌های ارزشمند مردم و مقاومت قهرمان لبنان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: عملیات حزب‌الله لبنان بار دیگر بر تغییر واقعیت راهبردی این رژیم اشغالگر از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد.

ابوعبیده تاکید کرد: تا زمانی که حملات علیه ساکنان غزه و مردم فلسطین ادامه داشته باشد، همه جبهه‌ها برای مقابله با دشمن شعله ور و با دشمن درگیر خواهند شد.

جنبش حماس پیش‌تر نیز در بیانیه‌ای پاسخ منحصر به فرد و بزرگ مجاهدین حزب‌الله به جنایت ترور فواد شکر و جنایات و تجاوزات مستمر در نوار غزه و لبنان که با هدف قراردادن چندین مرکز حیاتی و استراتژیک در عمق رژیم صهیونیستی انجام شد را تبریک گفته بود.

حماس اضافه کرد: ما تأکید می‌کنیم که این پاسخ محکم و متمرکز که به عمق رژیم صهیونیستی اصابت کرد، سیلی به صورت کابینه رژیم اشغالگر فاشیست است.

در این بیانیه همچنین تاکید شده است: عملیات حزب‌الله حامل این پیام است که تروریسم و جنایات آن علیه ملت‌های فلسطین و لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و رژیم اشغالگر به اهداف و برنامه‌های تهاجمی خود نخواهد رسید.

جنبش حماس در ادامه حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله لبنان صبح امروز (یکشنبه) اعلام کرد که مرحله نخست پاسخ به ترور «فواد شکر» فرمانده جهادی خود را به پایان رساند.

در این مرحله از پاسخ، حزب‌الله ۱۱ پایگاه و موضع نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.

به گزارش ایرنا، از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

در این میان، اضطراب و آشفتگی روانی صهیونیست‌ها از پاسخ حتمی ایران به ترور شهید «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و واکنش مقاومت اسلامی لبنان به ترور شهید «فواد شکر» فرمانده ارشد خود بر این مشکلات روحی افزوده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعتراف کرده‌اند که بعد از ترور شهید هنیه و فواد شکر نوعی انتظار همراه با ترس و وحشت صهیونیست‌ها را در برگرفته و آنها هر لحظه منتظر پاسخ به این عملیات ترور هستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->