نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید (۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی بازهم نورالهی را دعوت نمی‌کند | دعوت رضاییان هم قطعی نیست رضاییان: به زودی جشن قهرمانی می‌گیریم بحران در میلان بالا گرفت خداداد عزیزی: نه ممنوع‌التصویرم، نه پاچه‌خوار! انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند کریستوف دام درگذشت نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و ایپسویچ| طوفان هالند و پپ قلی زاده - پرسپولیس، دوباره جدی شد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و برایتون (۳ شهریور ۱۴۰۳) | روز‌های بد شیاطین سرخ آغاز شد
سرخط خبرها

پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو

  • کد خبر: ۲۴۷۲۳۷
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۹
پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو
سرمربی اسپانیایی برای جا انداختن تاکتیکش زمان می خواهد.

به گزارش شهرآرانیوز، خوان گاریدو چه درست و چه غلط بدون اینکه توجهی به موفقیت چند سال اخیر پرسپولیس با سیستم ۱-۳-۲-۴ کند از بدو ورودش به این تیم تصمیم به تغییر سیستم گرفت. جالب اینکه پرسپولیس با بازی‌های تدارکاتی کمی که در تابستان داشت حتی فرصت آشنایی با سیستم مدنظر سرمربی اسپانیایی اش نداشت و سرخپوشان از بازی با ذوب آهن تقریبا با تفکرات گاریدو آشنا شدند.

پرسپولیس در این بازی با سیستم ۲-۴-۴ بازی کرد و وقتی گاریدو به نتیجه‌ای که می‌خواست نرسید در تبریز سیستم ۳-۳-۴ را امتحان کرد که این سیستم هم اصلا جواب نداد. این تغییرات گاریدو با اعتراض شاگردانش همراه شده و آنها به مربیان ایرانی خود گفته اند که با تفکرات گاریدو غریبه اند و ممکن است زمان زیادی ببرد تا با آنها آشنا شوند. این در شرایطی است که پرسپولیس بعد از بازی با فولاد وارد لیگ نخبگان خواهد شد و بعد از آن هم بازی‌ها فشرده‌تر می‌شود. باید دید گاریدو همچنان به تغییر سیستم اصرار خواهد ورزید یا از همین بازی با فولاد تصمیم می‌گیرد به همان سیستم موفق سال‌های اخیر تیمش که ۱-۳-۲-۴ بود برگردد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->