مهدی رحمتی: مشهد منبع استعداد‌های ناب فوتبالی است | همه می‌خواهند مشهد تیم داشته باشد نارضایتی گاریدو از هافبک پرسپولیس: تو اضافه وزن داری تلاش پرسپولیس و استقلال برای فرار از بازی های فشرده پرسپولیس غریبه با تاکتیک گاریدو گاریدو مهاجم خارجی را به قلی زاده ترجیح می دهد! ستاره پرسپولیس این بازی را هم صبر می کند توافق ناپولی با یونایتد برای خرید مک تامینی نتیجه و ویدئو خلاصه بازی چلسی و ولورهمپتون (۴ شهریور ۱۴۰۳) | آتش‌بازی آبی‌های لندن در جزیره مک‌لارن، مدعی تازه قهرمانی فرمول‌یک پخش زنده بازی رئال مادرید و وایادولید (۴ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قلعه نویی بازهم نورالهی را دعوت نمی‌کند | دعوت رضاییان هم قطعی نیست رضاییان: به زودی جشن قهرمانی می‌گیریم بحران در میلان بالا گرفت خداداد عزیزی: نه ممنوع‌التصویرم، نه پاچه‌خوار! انتقاد پیشکسوتان استقلال از خداداد عزیزی پول، مانع بزرگ انتقال اوسیمن به چلسی وینیسیوس با رئال تمدید نمی‌کند
سرخط خبرها

توافق ناپولی با یونایتد برای خرید مک تامینی

  • کد خبر: ۲۴۷۲۰۲
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱
توافق ناپولی با یونایتد برای خرید مک تامینی
پس از چندروز گمانه‌زنی درباره آینده اسکات مک تامینی، ستاره اسکاتلندی منچستریونایتد، این بازیکن به زودی شاگرد آنتونیو کونته در ناپولی خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ اریک تنهاخ، سرمربی شیاطین سرخ در این تابستان به دنبال کنار گذاشتن بازیکنانی است که با برنامه‌های تاکتیکی او سازگاری ندارند و یکی از این نفرات که در فهرست مازاد مربی هلندی حضور داشتند، مک تامینی بود. حالا ناپولی که با کونته به دنبال احیای خود در رقابت‌های سری‌آ ایتالیاست، پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی برای جذب این هافبک به مدیران منچستر داد و دو طرف بر سر این انتقال به توافق نهایی رسیدند.

پس از مذاکره دو باشگاه حالا فقط توافق خود بازیکن با باشگاه ایتالیایی باقی مانده است و در صورتی که همه‌چیز مطابق برنامه پیش برود، به زودی این بازیکن از منچستر به ناپل کوچ خواهد کرد. فروش این بازیکن به منچستر کمک خواهد کرد که بتواند انتقال مانوئل اوگارته، هافبک پاری سن ژرمن را تسهیل کند و این بازیکن اروگوئه‌ای را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->