پیام رئیس جمهور در پی قهرمانی تیم ملی امید کاراته سرلشکر باقری: انتقام خون شهید هنیه قطعی است فراز و نشیب فرایند رای اعتماد وزرا بعد از معرفی کابینه پیشنهادی خبر خوش عارف برای گندمکاران (۵ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور: استانداران با جدیت کار را ادامه دهند جانشین «نوری قزلجه» پایان شهریور معرفی خواهد شد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور: ضرورت ملی تحقق اهداف دولت برای موفقیتی حداکثری را لازم می‌دانم پیام تبریک قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به دولت چهاردهم و رئیس جمهور رئیس دولت چهاردهم بخشنامه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۴ کل کشور را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد آغاز گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور انتقاد آیت‌الله سبحانی از طرح مجدد تعطیلی شنبه‌ها در مجلس اژه‌ای: امید داریم در جلوگیری از فساد در دولت چهاردهم توفیق پیدا کنیم معارفه وزیر کشور با حضور پزشکیان برگزار شد وزیر کشور: اخراج اتباع غیرمجاز تا پایان سال ۱۴۰۳ را پیگیری می‌کنیم مشاور امنیت ملی آمریکا: امیدوارم اوضاع با حزب‌الله از کنترل خارج نشود اعتراف پزشک قلابی زیبایی به تجاوز به دو زن جوان در تهران وزیر خارجه قرقیزستان در پیامی به عراقچی برای تقویت همکاری‌ها با ایران اعلام آمادگی کرد رهبر کره‌شمالی بر آزمایش پهپاد‌های انتحاری نظارت کرد + عکس نخست وزیر مالزی خواستار توقف روایت‌های نادرست غرب درباره جنگ غزه شد گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و ایتالیا | عراقچی: پاسخ دقیق و حساب‌شده‌ای به رژیم صهیونیستی خواهیم داد پزشکیان در اولین سفر خارجی خود، به عراق خواهد رفت
سرخط خبرها

آغاز گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور

  • کد خبر: ۲۴۷۳۶۸
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۳
آغاز گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور
همایش استانداران سراسر کشور با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور آغاز شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ همایش استانداران سراسر کشور روز دوشنبه با حضور اسکندر مومنی وزیر کشور در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور آغاز شد.

مراسم تکریم احمد وحیدی وزیر کشور دولت سیزدهم و معارفه اسکندر مؤمنی وزیر کشور دولت چهاردهم با حضور مسعود پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور معاونان وزرا و استانداران برگزار شد.

یوسف نوری استاندار مازندران در گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور با موضوع آموزش و پرورش گفت: حدود ۲۱ هزار و ۶۵۱ معلم نیاز داریم ولی موجودی ۱۸۷۰۲ معلم است مابقی از طریق بازنشستگان جبران می‌کنیم بحمدالله مجوز داده شده و قانون برنامه هفتم هم هست که می‌توانند ساعات کاری را کامل داشته باشند، چون براساس قانون مدیریت خدمات کشوری یک سوم ساعات را می‌توانند باشند.

مهران فاطمی استاندار یزد هم در گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور با موضوع آموزش و پرورش اظهار کرد: از بابت دستورتان برای نیرو‌های خرید خدمات بسیار تشکر می‌کنم چراکه بسیار راهگشا بود و معلمان همیشه جلوی استانداری‌ها تجمع می‌کردند.

علیرضا فخاری استاندار تهران در گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور با موضوع آموزش و پرورش بیان کرد: یکی از موضوعاتی که در تهران بیشتر با آن مواجه بودیم پاسخگویی به مطالبات صنفی معلمان است.

وی ادامه داد: در دوره‌های گذشته تجمعات معلمانی را داشتیم که نیازمند یک پاسخگویی خیلی ساده و روان بود و می‌شد خیلی به موقع آنها را جمع کرد و برای این قشر عزیز مزاحمت ایجاد نکرد و از شهرستان‌ها نیایند.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان هم در گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور با موضوع آموزش و پرورش عنوان کرد: عدم پرداخت به موقع و به هنگام به خرید خدماتی‌ها شرایط را برای ارائه خدمات آموزشی سخت کرده و متاسفانه با نارضایتی سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما در موضوع اتباع مسئله داریم، ۶۰ هزار اتباع در استان اصفهان و باید کنار دانش‌آموزان محلی و بومی ثبت‌نام شوند و این خانواده‌ها را دچار برخی از نگرانی‌ها و حاشیه کرده است و باید برای اینها فکری کرد.

استاندار اصفهان گفت: ما سعی کردیم با کاهش سهم ثبت نام اتباع این مساله را حل کنیم ولی باید در سطح ملی به آن توجه ویژه شود. با توجه به اینکه فضای آموزشی استان اصفهان کمبود فراوانی دارد و تراکم دانش‌آموز در اصفهان خیلی زیاد است و مدارس دو شیفته و سه شیفته زیاد داریم.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در بخش‌هایی که خیرین مدرسه‌ساز، مدرسه ساخته‌اند، بالغ بر۲۹۷ مدرسه داریم که سهم خیرین انجام شده، اما سهم دولت انجام نشده است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور با موضوع آموزش و پرورش گفت: شاید خلاف نظر باشد احساسات ضد اتباع را در مدارس مدیریت بکنید.

استاندار هرمزگان ادامه داد: این بچه‌ها بنا به دستوری رفته‌اند و درس خوانده‌اند این احساسات ضد اتباع نباید داخل مدارس بشود چند صدایی نباید از جمهوری اسلامی بیرون بیاید و بچه‌های اتباع نباید تاوان آن را بدهند.

سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور با موضوع آموزش و پرورش گفت: الان که خدمت شما هستیم ۴۸۳ مدرسه سنگی داریم که صددرصد ناایمن هستند و وضعیت خاصی می‌طلبد.

وی تصریح کرد: هرچند در دولت آیت‌الله رئیسی ما در ۶ ماه مدرسه‌ای ساختیم که در ۱۳ سال ساخته نشده بود و کار را به اینجا رساندیم، اما هنوز مشکلات بسیاری داریم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوع دیگر اینکه مدتی است مدیرکل ما سرپرست است و تعیین تکلیف نشده است تقاضا داریم که هر چه زودتر در این زمینه تعیین تکلیف صورت بگیرد.

وی افزود: ما به شدت به مدارس شبانه‌روزی نیاز داریم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->