وحشت تل‌آویو از حمله ایران به اذعان سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی پنتاگون: تهدید حمله احتمالی ایران به اسرائیل همچنان وجود دارد قالیباف: مجلس نیز دلسوزانه ناظر عملکرد دولت خواهد بود حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۵ شهریور ۱۴۰۳) پزشکیان: پول محدود نمی‌توان به تقاضا‌های نامحدود پاسخ گفت تاکید پزشکیان بر ضرورت ارتقای سطح روابط ایران و قطر در عرصه‌های مختلف صولت مرتضوی و سپهر خلجی پست گرفتند (۵ شهریور ۱۴۰۳) آماده‌باش در شمال اراضی اشغالی از بیم حمله مجدد حزب‌الله (۵ شهریور ۱۴۰۳) نخستین واکنش رئیس جمهور فرانسه به بازداشت پاول دوروف، مالک تلگرام پیام رئیس جمهور در پی قهرمانی تیم ملی امید کاراته سرلشکر باقری: انتقام خون شهید هنیه قطعی است فراز و نشیب فرایند رای اعتماد وزرا بعد از معرفی کابینه پیشنهادی خبر خوش عارف برای گندمکاران (۵ شهریور ۱۴۰۳) وزیر کشور: استانداران با جدیت کار را ادامه دهند جانشین «نوری قزلجه» پایان شهریور معرفی خواهد شد معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور: ضرورت ملی تحقق اهداف دولت برای موفقیتی حداکثری را لازم می‌دانم پیام تبریک قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به دولت چهاردهم و رئیس جمهور رئیس دولت چهاردهم بخشنامه تدوین لایحه بودجه ۱۴۰۴ کل کشور را به دستگاه‌ها ابلاغ کرد آغاز گردهمایی استانداران با حضور وزیر کشور انتقاد آیت‌الله سبحانی از طرح مجدد تعطیلی شنبه‌ها در مجلس
سرخط خبرها

وزیر کشور: استانداران با جدیت کار را ادامه دهند

  • کد خبر: ۲۴۷۳۹۴
  • ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
وزیر کشور: استانداران با جدیت کار را ادامه دهند
وزیر کشور گفت: استانداران با قوت و جدیت کار را ادامه دهند. یکی دو استاندار فعال اعلام کردند که آماده واگذاری مسئولیت هستند و تا آخرین لحظات هم خدمت می‌کنند؛ همین را هم بیان نکنید. مسئولیت‌ها امانت هستند و همه کارگزار نظام هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، اسکندر مومنی در نشست با استانداران طی سخنانی درخصوص بازگشایی مدارس، با تأکید بر لزوم هماهنگی برای انجام این کار بیان کرد: تعداد زیادی از دانش‌آموزان ما برای اولین‌بار به مدرسه می‌روند و این نقطه‌ی عطفی در تقویم سالانه کشور و برای برخی نقطه عطف در دوران زندگی است.

وی افزود: خانوده‌ها دغدغه جدی دارند و تا دو هفته‌ی اول تا سرویس‌ها ساماندهی شود، خود خانواده‌ها فرزندان را به مدرسه می‌برند و با ترافیک مواجهیم. در ایام تابستان هم سفر‌ها افزایش می‌یابد و بار افزایش ترافیک در شش‌ماهه‌ی دوم در مهرماه خود را نشان می‌دهد.

وزیر کشور گفت: موضوعات اجتماعی و امنیت عمومی هم در این زمینه وجود دارد و شورا‌های مربوطه در مدت باقی‌مانده تشکیل شود تا کار‌ها دنبال شود. اول مهر روز شیرین برای همه است و کمک کنیم تا بستر‌های لازم فراهم شود.

مومنی عنوان کرد: ما تقریباً حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز، یک میلیون معلم و ۳۲ میلیون والدین یعنی نزدیک به ۵۰ میلیون یا شاید بیشتر یک جامعه هدفی هستند که همه آنها با آموزش و پرورش مرتبط هستند. این ظرفیت مهمی است که باید این را بشناسیم. همکاران ما از همین الان بخش توافق و تفاهم با آموزش و پرورش را مشخص کنند تا با چه زمان‌بندی این کار را انجام دهیم و کار‌ها اندازه‌گیری شود.

وی اضافه کرد: استانداران هم پیشنهادات خود را برای همکاری همه‌جانبه را با آموزش و پرورش بدهند و این عرصه یکی از جا‌هایی است بسیاربسیار کم‌هزینه و بسیار پر بازدید است چراکه با یک وزارتخانه می‌توانیم با یک جمعیت ۵۰- ۶۰ میلیونی ارتباط داشته باشیم.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: امسال زمان بازگشایی بسیار خوب، آرام و امن را خواهیم داشت. ما بیش از گذشته نیاز به امنیت، آرامش و وفاق ملی داریم. باید تلاش‌ها بیش از سال گذشته شود و پیش برویم.

مومنی گفت: استانداران با قوت و جدیت کار را ادامه دهند. یکی-دو استاندار فعال اعلام کردند که آماده واگذاری مسئولیت هستند و تا آخرین لحظات هم خدمت می‌کنند؛ همین را هم بیان نکنید. مسئولیت‌ها امانت هستند و همه کارگزار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی بیان کرد: رئیس جمهور هم دقیق و شفاف مطالبی را درخصوص جابجایی‌ها فرمودند؛ استانداران به شایعات توجهی نکنند و ممکن است تزلزل ایجاد کند. باید به مسئولیت‌های خود ادامه دهیم.

منبع: تسنیم 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->